Γεια σας και από μένα είμαι αναπληρώτρια ειδικής αγωγής ΠΕ02 και θέλω να συμμετέχω σε οποιαδήποτε κίνηση.
Επιστολές:
οι αναπληρωτές κ όσοι βρίσκονται στον πίνακα ΕΑ
οι γονείς
οι σύλλογοι σμεα
ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΣΕ ΕΥΡΥ ΜΕΤΑ
Επιστολές:
οι αναπληρωτές κ όσοι βρίσκονται στον πίνακα ΕΑ
οι γονείς
οι σύλλογοι σμεα
ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΣΕ ΕΥΡΥ ΜΕΤΑ
ο Σύλλογος Γονέων κ Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Κωφών κ
Πότε είναι η συνάντηση στο υπουργείο?Θέλω να έρθω κι εγώ!
παιδιά στείλτε την επιστολή και σε αυτά τα Link μήπως κινητοποιήσουμε κανένα σύλλογοΠαιδιά να ρωτήσω κάτι;Η Διαμαντοπούλου, δήλωσε ότι θα διορ'ιζονται πλέον μόνο από α.σ.ε.π ;Δεν διευκρίνησε τι είδους α.σ.ε.π θα είναι αυτός;Θέλω να πω, αποκλείεται να είναι ένας ξεχωριστός α.σ.επ. ειδικής αγωγής στον οποίο θα συμμετέχουν, όσοι έχουν κάτι σχετικό με ειδική αγωγή, από διδακτορικό μέχρι σεμινάριο;
Info@autismthessaly.gr
info@omke.gr
και στη χριστοφιλοπουλου
info@christofilopoulou.gr
Aπό το πρωί ψάχνω mail βουλευτών όλων των κομμάτων και στέλνω..
Κατ'αρχάς τη Δευτέρα στις 12 στο σταθμό της Νερατζιώτισσας. Διαδήλωση στο υπουργείο παιδείας.Ενημέρωσε ώστε να είμαστε πολλοί. Στείλτε e-mail μαζικά σε όποιον μπορείτε να φανταστείτε (υπουργό, βουλευτή). Ενημερώστε ενώσεις γονέων παιδιών με ειδικές ανάγκες, αν γνωρίζετε κάποιους, για να μας στηρίξουν.Παίρνετε τηλέφωνο στο υπουργείο, στο γραφείο της υπουργού (υπάρχει σε προηγούμενη σελίδα) και να διαμαρτύρεστε..Και συμμετέχετε στη διαβούλευση που ξεκίνησε υποστηρίζοντας τις θέσεις μας..
Παραθέτω:info@diamantopoulou.gr
info@christofilopoulou.gr
jpan@aueb.gr
τα Mail υπουργού και υφυπουργών
Ετσι λέω και γω Μαρω .Συμφωνω μαζι σου. Ενα μπούγιο το κάναμε..αλλα ελειπαν πολοί που θα ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ να ειναι :-\ Ελπιζω την επομενη φορα να ειμαστε περισσότεροι ...
μια ερώτηση: γίνεται να καλέσουν μαθηματικούς απο τον γενικό πίνακα αν τους πάρουν όλους απο τον πίνακα της ειδικής ή θα πρέπει να δώσουν ότι ώρες προκύψουν σε φυσικούς,χημικούς κτλ ως "δεύτερη ανάθεση"?
τον έκλεισες...για το μάτι της κουζίνας δεν είμαι σίγουρος....
δηλαδή αν καλούν απο τους πίνακες της γενικής αγωγής άτομα δεν αποτελεί θέμα για τους αναπληρωτές? ή αυτούς που θέλουν να γίνουν αναπληρωτές?
και όμως...αν τελείωσει ο πίνακας ωρομισθίων μιας περιοχής πρέπει να καλέσουν απο τον πίνακα ωρομισθίων εα άλλων περιοχων ήαπο τον πίνακα αναπληρωτων ειδικής....κ όπως και να έχει να δωθούν ώρες μαθηματικών ως β ανάθεσ σε συναφείς ειδικότητες...το να καλούνται απο τον πίνακα γενικής δεν είναι σωστό κατα τη γνωμη μου...τον έκλεισες...για το μάτι της κουζίνας δεν είμαι σίγουρος....
δηλαδή αν καλούν απο τους πίνακες της γενικής αγωγής άτομα δεν αποτελεί θέμα για τους αναπληρωτές? ή αυτούς που θέλουν να γίνουν αναπληρωτές?
Και το μάτι της κουζίνας Μαικ. Απλά είσαι σε λάθος θέμα.
Πάντως επειδή επειμένεις ως ΠΕ03 αναπληρωτής θα σου πώ.
Υπάρχουν αρκετοί μαθηματικοί ακόμη ειδικής στον πίνακα που δεν έχουν κληθεί. Άρα της γενικής καποιος δεν έχει ελπίδες αναπλήρωσης στην ειδική. Εκείνο που πολύ πιθανά συμβαίνει είναι κλήση μαθηματικών γενικής ως ωρομισθιους ειδικής και η εξήγηση είναι ότι υπάρχουν σε κάθε περιφέρεια λίγα ονόματα με αποτέλεσμα να συμπληρώνεται ο πίνακας με τους αμέσως επόμενους γενικής. Όσο για δευτερη ανάθεση δεν υπάρχει τέτοιο πλαίσιο. Εκτός κι αν παίζει κάτι βυσματικό.
δηλαδή αν καλούν απο τους πίνακες της γενικής αγωγής άτομα δεν αποτελεί θέμα για τους αναπληρωτές? ή αυτούς που θέλουν να γίνουν αναπληρωτές?
Πηγές από μέλη πανεπιστημιακών φορέων που διοργανώνουν σεμινάρια αναφέρουν ότι το υπουργείο έχει δώσει γραμμή για κατάργηση των σεμιναρίων Ειδικής Αγωγής αλλά και εξομοίωση των διδκτορικών και μεταπτυχιακών Ειδικής Αγωγής με άλλα από άλλο αντικείμενο.
Όπως αναφέρει και το άρθρο της ελευθεροτυπίας ενδέχεται πλήρης κατάρρευση της Ειδικής Αγωγής.
Μόλις πληροφορηθούμε για τα πιθανά σενάρια θα ενημερώσουμε τους συναδέλφους.
πιεστε αυτούς που σας κάνουν σεμινάρια να σας πουν....αν και λογικα θα το διαψεύσουν...να χάσουν τα ωραία τους ευρουλάκια???
Πηγές από μέλη πανεπιστημιακών φορέων που διοργανώνουν σεμινάρια αναφέρουν ότι το υπουργείο έχει δώσει γραμμή για κατάργηση των σεμιναρίων Ειδικής Αγωγής αλλά και εξομοίωση των διδκτορικών και μεταπτυχιακών Ειδικής Αγωγής με άλλα από άλλο αντικείμενο.
Όπως αναφέρει και το άρθρο της ελευθεροτυπίας ενδέχεται πλήρης κατάρρευση της Ειδικής Αγωγής.
Μόλις πληροφορηθούμε για τα πιθανά σενάρια θα ενημερώσουμε τους συναδέλφους.
Πηγές από μέλη πανεπιστημιακών φορέων που διοργανώνουν σεμινάρια αναφέρουν ότι το υπουργείο έχει δώσει γραμμή για κατάργηση των σεμιναρίων Ειδικής Αγωγής αλλά και εξομοίωση των διδκτορικών και μεταπτυχιακών Ειδικής Αγωγής με άλλα από άλλο αντικείμενο.
Όπως αναφέρει και το άρθρο της ελευθεροτυπίας ενδέχεται πλήρης κατάρρευση της Ειδικής Αγωγής.
Μόλις πληροφορηθούμε για τα πιθανά σενάρια θα ενημερώσουμε τους συναδέλφους.
Τι είναι αυτό πάλι;;; Δηλαδή το μεταπτυχιακό στην πυρηνική φυσική θα είναι όμοιο με αυτό της σχολικής ψυχολογίας;;;
Ο νόμος 3699/2008 δεν μπορεί να καταργηθεί διότι ψηφίστηκε και από το ΠΑΣΟΚ. Μάλιστα εισηγήτρια από το ΠΑΣΟΚ ήταν η Θάλεια Δραγώνα (νυν γραμματέας του Υπουργείο Παιδείας). Η συζήτηση για το νόμο στην επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων βρίσκεται στο site της
Παρακαλούνται οι αναπληρωτές καθηγητές Ειδικής Αγωγής να συμμετάσχουν στην αντίστοιχη επιτροπή για συναντήσεις με το ΔΣ της ΟΛΜΕ και τη δημόσια διαβούλευση σχετικά με το νέο νόμο. Αιτήματα της επιτροπής είναι:
-Μεγάλο μεταβατικό στάδιο και άμεση αξιοποίηση των εξειδικευμένων εκπαιδευτικών για τις ανάγκες των ΣΜΕΑ δευτεροβάθμιας.
-Εξαίρεση των ειδικών καθηγητών από τα εξαγγελόμενα μέτρα λόγω υπαγωγής τους στον χώρο της Ειδικής Εκπαίδευσης που ορίζεται από διαφορετικά επιστημονικά κριτήρια.
-Στελέχωση των ΣΜΕΑ με εξειδικευμένο και μόνο επιστημονικό προσωπικό από τούδε και στο εξής, όπως οι υπάρχοντες πίνακες εξασφαλίζουν.
-Στήριξη από τα αντίστοιχα εξειδικευμένα τριτοβάθμια τμήματα και τους φορείς γονέων και κηδεμόνων
-Στήριξη των συναδέλφων της Γενικής Αγωγής και του έργου των μονίμων της Ειδικής.
Ήδη οι συνάδελφοι ειδικοί παιδαγωγοί της πρωτοβάθμιας κινήθηκαν και πέτυχαν τη στήριξη των φορέων τους. Οι αναπληρωτές της δευτεροβάθμιας επιθυμούν την ουσιαστική αναβάθμιση της Ειδικής Αγωγής, με αντικειμενικά κριτήρια πανεπιστημιακούς τίτλους, όπως διεθνώς ορίζεται. Παρακαλείσθε να αποστείλετε τα ονόματά σας.
ήρθε μήπως κάποιος σε επαφή με την ΕΣΑΜΕΑ?
Στην έκθεση που παρέδωσαν προ εβδομάδας στη βουλή οι ίδιοι ζητούν ανάμεσα σε πολλά άλλα: "πρόβλεψη συστήματος υψηλών επαγγελματικών κριτηρίων για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών στο χώρο της ειδικής εκπαιδευσης" σελ.95 της έκθεσης.Κάπου διάβασα ότι τις επόμενες μέρες θα συναντηθούν με την υπουργό. Μήπως να τους στείλουμε μια υπογεγραμμένη επιστολή, εξηγώντας τι θα συμβεί αν ισχύσει για την ειδική αγωγή, ότι και για την γενική?Θα μας υποστηρίξουν θεωρώ.
συναδελφοι, εν ξερω αν το παρατηρησατε, αλλα στη δημοσια διαβουλευση οι ψηφοι, αρνητικες ή θετικες, εχουν σβηστει... αυτο θα γινοταν ουτως ή αλλως ή δεν τους συμφερει το αποτελεσμα και το αποσιωπησαν;
στο τελος θα παει σπιτι της με συνοπτικες διαδικασιες και θα ησυχασουμε ολοι.Σίγουρα μόνο ετσι θ ησυχάζαμε, κι εμείς και ο Γιωργάκης, που η επιλογή του για το παιδειας ήταν το πρώτο μπουμερανγκ.
Δεν εγκαταλείπουμε και εγώ προσωπικά δεν θα εγκαταλείψω ακόμη κι αν ψηφιστεί αυτό το έκτρωμα.Παρεπιπτόντως δεν αρχίζουμε ένα νέο κύκλο μαζικών Mail?Μπείτε και στα www.papandreou.gr, www.samarasantonis.gr Και γράψτε στη φόρμα επικοινωνίας την άποψη μας για τη λατρεμένη υπουργό και τα σχέδιά της.Τι δωρο να της κάναμε για την ονομαστική της εορτή;;;;;;;;;;;;;
;Δεν εγκαταλείπουμε και εγώ προσωπικά δεν θα εγκαταλείψω ακόμη κι αν ψηφιστεί αυτό το έκτρωμα.Παρεπιπτόντως δεν αρχίζουμε ένα νέο κύκλο μαζικών Mail?Μπείτε και στα www.papandreou.gr, www.samarasantonis.gr Και γράψτε στη φόρμα επικοινωνίας την άποψη μας για τη λατρεμένη υπουργό και τα σχέδιά της.Τι δωρο να της κάναμε για την ονομαστική της εορτή;;;;;;;;;;;;;
Αγαπητοί συνάδελφοι, για το χώρο της Ειδικής Αγωγής δεν πρέπει να εφαρμοσθεί κανένας γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ, διότι δεν μπορεί να αναδείξει τις πολύχρονες γνώσεις και εμπειρίες, που έχουν κατακτηθεί από τα διδακτορικά της Ειδικής Αγωγής, από τα ελληνικά μεταπτυχιακά διετούς φοίτησης στην Ειδική Αγωγή, που είναι από τα καλύτερα στον κόσμο, από τη γνώση της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας, από τη γνώση της γραφής Braille, από το πλήθος τον σεμιναρίων στην Ειδική Αγωγή, από την εξειδικευμένη γνώση συστημάτων επικοινωνίας (Makaton, Teech, Pecs), που χρησιμοποιούνται κατακόρον στον αυτισμό στη νοητική καθυσέρηση και σε άλλες μορφές αναπηρίας. Η συνθήκη της Λισαβώνας τονίζει την άρτια εκπαίδευση και επιμόρφωση των ανάπηρων μαθητών με ειδικούς εκπαιδευτικούς, που κατέχουν τα παραπάνω προσόντα. Πουθένα σε καμία χώρα παγκοσμίως για την πρόσληψη ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δεν γίνεται γραπτώς διαγωνισμός, αλλά λαμβάνονται υπόψη τα παραπάνω προσόντα, καθώς και η πολύτιμη προϋπηρεσία στις ειδικές εκπαιδευτικές δομές της χώρας, που πλαισιώνει και τροφοδοτεί τα προαναφερθέντα προσόντα της Ειδικής Αγωγής. Προτείνω να λαμβάνονται ιεραρχικά υπόψη
1. Οι κάτοχοι με διδακτορικό της Ειδικής Αγωγής
2. Οι κάτοχοι μεταπτυχιακού διετούς φοίτησης στην Ειδική Αγωγή και μετά οι κάτοχοι μεταπτ. μονοετούς φοίτησης.
3. Ταυτόχρονα να συνυπολογίζεται η προϋπηρεσία στην Ειδική Αγωγή, η γνώση της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας, η γνώση της γραφής Braille, η γνώση Η/Υ, η κατοχή σεμιναρίων στην Ειδική Αγωγή και η γνώση συστημάτων εναλλακτικής επικοινωνίας, όπως το Makaton, Pecs κτλ.
;Δεν εγκαταλείπουμε και εγώ προσωπικά δεν θα εγκαταλείψω ακόμη κι αν ψηφιστεί αυτό το έκτρωμα.Παρεπιπτόντως δεν αρχίζουμε ένα νέο κύκλο μαζικών Mail?Μπείτε και στα www.papandreou.gr, www.samarasantonis.gr Και γράψτε στη φόρμα επικοινωνίας την άποψη μας για τη λατρεμένη υπουργό και τα σχέδιά της.Τι δωρο να της κάναμε για την ονομαστική της εορτή;;;;;;;;;;;;;
αγαπητη ts, ο πινακας ειδικης αγωγης περιεχει τους εκπαιδευτικους με τα περισσοτερα προσοντα στην επικρατεια: μεταπτυχιακα, γνωση νοηματικης, γνωση braille, γνωση μαθησιακων δυσκολιων κ.α. το θεμα με το ασεπ που θετεις ειναι λιγο αστοχο, διοτι μεχρι σημερα η καθε εγκυκλιος ειδικης αγωγης ΔΕΝ προαπαιτουσε επιτυχια στο διαγωνισμο γενικης αγωγης. ετσι, εμεις οι εκπαιδευτικοι ειδικης αγωγης προτιμησαμε την επιμορφωση πανω στο αντικειμενο μας απο τη συμμετοχη στο διαγωνισμο. φιλικα παντα.
Το γεγονος οτι καποιοι εκμεταλλευονται την προσληψη χωρις ΑΣΕΠ στην ειδικη αγωγη και μετα μεταφερουν τα μοριακια τους στον πινακα τσς γενικης για να διοριστουν εκειπαλι χωρις ΑΣΕΠ γιατι δεν το σχολιαζετε΄΄΄κατα τα αλλα συμφωνω μαζι σας αλλα τα μορια απο την ειδικη να μενουν στους δικους σας πινακες.Δε διαφωνώ αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να ανοίξουν επιτέλους οργανικές θέσεις στην ειδική αγωγή και να μη θεωρείται η ειδική αγωγή παράθυρο από κανέναν
Το γεγονος οτι καποιοι εκμεταλλευονται την προσληψη χωρις ΑΣΕΠ στην ειδικη αγωγη και μετα μεταφερουν τα μοριακια τους στον πινακα τσς γενικης για να διοριστουν εκειπαλι χωρις ΑΣΕΠ γιατι δεν το σχολιαζετε΄΄΄κατα τα αλλα συμφωνω μαζι σας αλλα τα μορια απο την ειδικη να μενουν στους δικους σας πινακες.
καλησπέρα, συγνώμη αν με την άποψη μου προκάλεσα κάποιον. δεν είχα καμία τέτοια πρόθεση, απλά εξέφρασα προσωπική μου επιθυμία. εννοιείται πως είμαστε στο πλευρό συναδέλφων της γενικής, γιαυτό άλλωστε και το Σάββατο θα είμαστε έξω από το υπουργείο.
Υπάρχει ήδη γνωμοδότηση του Συνηγόρου του Πολίτη υπέρ των Ειδικών Παιδαγωγών για την αυθαίρετη προσμέτρηση του ΑΣΕΠ Γενικής Αγωγής στους πίνακες Αναπληρωτών. Μέλη της επιτροπής θα έρθουν σε επαφή με τον φορέα και θα μεταφέρουν τις προθέσεις του Υπουργείου για ισοπέδωση του χώρου ώστε να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα. Δεν θα περιμένουμε επίσημη απάντηση από το Υπουργείο για να κινηθούμε, τότε ίσως να είναι και αργά. Το θέμα θα φτάσει πάντως και σε ευρωπαϊκό δικαστήριο με την συνδρομή και των γονεών ΑμΕΑ.
Γνωμοδότηση του Συνηγόρου του Πολίτη για την ισχύ του ΑΣΕΠ Γενικής Αγωγής στην Ειδική Αγωγή
http://rapidshare.com/files/321391677/_001.jpg.html
http://rapidshare.com/files/321391678/_002.jpg.html
[/quote/]
Δεν δουλεύει το Link!!!
Για ποιο λειτουργική εμφάνιση τα έβαλα σε ένα pdf εδώΣυμφωνώ kinegiros
http://users.sch.gr/christinakis/sinigoros.pdf (http://users.sch.gr/christinakis/sinigoros.pdf)
αν lang θέλεις το κατεβάζω
Οκ. Αν μπορούν να πάνε δάσκαλοι ειδικής αγωγής στα ΕΕΕΕΚ, τότε να μπορούν να πάνε και φιλόλογοι και μαθηματικοί στην πρωτοβάθμια γενικής αγωγής. Επίσης, για να μην υπάρχει αυτή η αντιπαράθεση, ας γίνει τμήμα ειδικής αγωγής για την Δευτεροβάθμια.
Στα ΕΕΕΕΚ μπορούν να πάνε δάσκαλοι ειδικής τελεία και παύλα! ΕΛΕΟΣ με το επιχείρημα "αυτοί είναι πρωτοβάθμιοι να πάνε από εκεί που ήρθαν" κλπ
Συμφώνω απόλυτα...Οι βαριές περιπτώσεις των ΕΕΕΕΚ δεν χρειάζονται φιλολόγους...
Εγώ βρέθηκα από την Ιλιάδα που έκανα πέρσι ... να χειροκροτώ τα αυτιστικά που κατάφεραν να πουν μια λέξη! :'(
Αυτό το είπε στην ΔΟΕ, μάλλον εννοεί την Α/θμια, κάποιος πρέπει ρωτήσει την υφυπουργό πως θα καλύψει τα κενά στην δευτεροβάθμια σε ένα σωρό ειδικότητες που το σεμινάριο είναι ότι καλύτερο μπορούν να αποκτήσουν (και δεν το έχουν οι περισσότεροι), αφού τα μεταπτυχιακά είναι ελάχιστα και παίρνουν συνήθως Α/θμια και φιλολόγους.
Θα ενεργοποιήσει την μετεκπαίδευση (διδασκαλείο) ? αν ναι, μέχρι να βγουν από εκεί οι πρώτοι θέλει 2 χρόνια. Να είμαστε σοβαροί.
Για τους δασκάλους ειδικής ΠΡΟ
Συνάδελφοι της Ειδικής Αγωγής παρακαλούμε ξανά μην ανοίγετε διάλογο με αυτόκλητους και ανώνυμους νομοθέτες και εγκάθετους. Η Ειδική Αγωγή χρειάζεται εξειδικευμένους Καθηγητές και μόνο, δια νόμου κατάλληλους να διδάξουν σε ΣΜΕΑ Δευτεροβάθμιας ήτοι με ξεκάθαρη ιεραρχία: α) διδάκτορες β) Μεταπτυχιακούς γ) επιμορφωμένους με σεμινάρια αν εξαντληθούν οι ανωτέρω. Και τα τρια αποτελούν κριτήρια σε όλα τα κράτη του Δυτικού Κόσμου και αποτελούν προσόντα εξειδικευμένου επιστήμονα.
Πρώτα απ' όλα η ΠΑΙΔΕΙΑ.
Ανώνυμε Συνάδελφε πες αν θέλεις τα στοιχεία σου και δημοσίευσε το βιογραφικό σου για να καταλάβουν τα "πρόβατα" ποιος είσαι εσύ, διότι εμένα με γνωρίζουν και ό, τι γράφω το γράφω επώνυμα. Δεν σου απήυθυνα το λόγο και σε παρακαλώ θερμά μην ξαναγράψεις σε αυτό το FORUM. Αν θες γράψε κάτι δικό σου σε άλλη συζήτηση. Αυτόκλητο εθνοσωτήρα δεν ζητήσαμε να "υποστηρίζει" τους συναδέλφους και από την άλλη το υπουργείο.
ΥΓ Όσο για το τι με τιμά δεν είναι τρόπος να μιλάς και ειδικά σε ακαδημαϊκά ανωτέρους σου.
Ηλίας
Γιατί να προσλαμβάνονται οι δάσκαλοι στην δευτεροβάθμια ; Μα είναι οι πιο ευνοημένοι στις προσλήψεις και πριν πάρουν πτυχίο κιόλας αρχίζουν να δουλεύουν σε συνδυασμό με ότι οι θέσεις ειδικής αγωγής στην πρωτ/θμια είναι περισσότερες . Εξάλλου υπάρχουν πολλά άτομα στην δευτεροβάθμια (φιλόλογοι κυρίως) με μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή. Γιατί να προτιμούνται οι δάσκαλοι αντί αυτών ; Να ρωτήσω κάτι ; Οι απόφοιτοι του τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση στην Ειδική Αγωγή έχουν παιδαγωγική επάρκεια για να μπαίνουν σε τάξη;;
δ Και μην μου πειτε οτι δεν ξερει πχ μαθηματικα γιατι σε αυτες τις δομες εκπαιδευσης διδασκονται τα τελειως βασικα και δεν περιμενεις απο τον αλλο να περασει στο πανεπιστημιο. Διαφωνω ομως να πηγαινουν στην ειδικη αγωγη δασκαλοι και στα εεεκ με μια απλη μετεκπαιδευση πχ στην μαρασλειο, χωρις να έχουν βασικες προπτυχιακεςσπουδες στην ειδικη αγωγη. Χρησιμοι και αυτοι της δευτεροβαθμιας ειναι αλλα δεν θα διαλυθει το συστημα αν υπάρχει και ενας δασκαλος σε καθε εεεκ που μπορει στην τελικη να συνεργαζεται και μετους καθηγητες.
Την ιδιαιτερότητα του κλάδου την κατανοώ απόλυτα. Εκείνο που δεν κατανοώ είναι πώς μπορεί ένα σεμινάριο ( στο οποίο η μόνη συμμετοχή είναι η οικονομική και τίποτα άλλο) να κάνει ειδικό κάποιον πάνω σε θέματα ειδικής αγωγής !!! Επίσης δεν κατανοώ πώς γίνεται να λέτε πως ειδικά εσεις δεν πρέπει να δίνετε ασεπ. Να δίνετε ασέπ και να καταρτιστούν πινακες βάσει αυτού. Επίσης τα μόρια που παίρνετε να μετράνε μόνο για την ειδική κι όχι για τη γενική παιδεία.
Φυσικά και συμφωνώ μαζί σας ότι ένας τρίωρος διαγωνισμός δεν αποδεικνύει απαραίτητα την αξία ή όχι ενός εκπαιδευτικού. Φυσικά και δεν θέλω να δίνω σε 30 ασέπ ( εχω δώσει ήδη σε 3 - φτάνουν πιστεύω). Φυσικά και δεν απαξιώνω όλους εσάς που έχετε πτυχίο ειδικής αγωγής. Η ένστασή μου αφορά τους έχοντας σεμινάριο ειδικής αγωγής και τα μόρια που μεταφέρονται στους πίνακες της γενικής. Θεωρείτε όλοι εσείς με τα μεταπτυχικά και τους τίτλους ΕΑ ότι τα ατομα των σεμιναρίων έχουν εξειδικευτεί πλήρως με το αντικείμενο, το οποίο όλοι οι υπόλοιποι μελετούσαν 4 ολόκληρα χρόνια και εξεταζόνταν πα΄νω σ'αυτό συνέχεια; Εξειδικεύτηκαν μ' ένα σεμινάριο το οποίο παρακολουθήσαν επειδή εχουν χρήματα; Ξέρουμε όλοι μας πώς παίρνουν την πιστοποίηση τα άτομα αυτά, έτσι δεν είναι; Επιπλέον, όταν λέμε ασέπ ειδικής δεν εννοούμε να εξεταζεστε με βάση την ύλη της γενικής αλλά να ανακοινωθεί σχετική ύλη με το αντικείμενό σας. Αν είναι να διορίζονται όλοι οι εκπαιδευτικοί με ασέπ δεν καταλαβαίνω το λόγο να εξαιρείστε ειδικά εσεις! Δηλαδή όλοι οι υπόλοιποι δεν έχουν πτυχία, μεταπτυχιακά και διδακτορικά; Εκείνοι πρέπει συνεχώς να αποδεικνύουν τις γνώσεις τους και στους πίνακες να βρίσκουν μπροστά τους άτομα που απέκτησαν προυπηρεσία από ειδική; Γιατί στους πίνακες να μετράει η προυπηρεσία σας σα να διδάξατε στη γενική; Αφού η προυπηρεσία σας εκεί είναι μηδενική. Αδικο δεν είναι;;
Αγαπητοί συνάδελφοι μην ξεχνάτε τους τρόπους αντίδρασης που προτείνονται σε προηγούμενες σελίδες. Συνεχίζουμε και την περίοδο των γιορτών. Οι συνάδελφοι από επαρχία να επισκεφθούν τους τοπικούς βουλευτές και να εκφράσουν τα θέματά μας. Μετά τις γιορτές καταθέτουμε επερώτηση στη
τα σεμινάρια πρέπει να καταργθούν και να αντικατασταθούν από ένα σοβαρό σύστημα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών που θα βασίζεται σε αντικειμενικά κριτήρια εισαγωγής αλλά και απόφοίτησης από το πρόγραμμα. Θα πρέπει να απαιτούνται εξετάσεις για να μπεις ή έστω κάποια άλλα κριτήρια που θα ειναι μετρήσιμα και θα παρακολουθείς κάποια μαθήματα στο πανεπιστήμιο(γιατί όχι μαζί με τους κανονικούς φοιτητές του τμήματος) κάνοντας κάτι σαν ένα μικρό μεταπτυχιακό διαρκειας πχ 6 μηνών . Στο τέλος φυσικά θα έχει εξεταστική και όχι αυτό το μπάχαλο που συμβαίνει τώρα που παίρνουν το χαρτί οι περισσότεροι για πλάκα. Δεν αντιλέγω ότι υπήρξαν συνάδερφοι που επέδειξαν ενδιαφέρον για το αντικείμενο και ασχολήθηκαν σοβαρά με το σεμινάριο αλλά αυτοί είναι κοινό μυστικό ότι ήταν η μειοψηφία. Θεωρώ φασιστικό να ζητείται από αλλους συναδέρφους που πιστεύουν το αυτονόητο , ότι δηλαδή πολλοί πήραν το χαρτί με μεγάλη ευκολία, να καταθέσουν ονόματα και διευθύνσεις εδώ στο διαδίκτυο,αυτών που παρανόμησαν. Είναι δυνατόν να αποδείξουν ότι δεν είναι ελέφαντες; Εδώ δεν είναι στρατός και ο καθένας μπορεί να εκφράζει ελεύθερα την γνώμη του χωρίς να δεχεται ακραιες επιθεσεις. Που είναι ο έλεγχος της πολιτείας που θα έπρεπε με την παρουσία της να διασφαλίζει την αξιοπιστία των σεμιναρίων;Χρείαζεται λοιπόν μία ιαφορετική οργανωική δομή και έστω στη νέα αυτή μορφή ας πριμοδοτηθούν να τα παρακαλουθήσουν πρώτοι, αυτοί που τελείωσαν τα παλαιότερα και επιβαρύνθηκαν με τόσα έξοδα. Μί άλλη λύση θα ήταν να υπάξει μία μεταβατική περίοδος κατά την οποία θα γίνονται δεκτά τα παλαιά σεμινάγια, γιατί πρώτα απ ολα αυτό που καταγράφηκε ήταν ευθύνη του κράτους.
Δείτε αυτόάντε να δούμε τι θα γίνει!!!
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank22_12_0154.php
όλα καλά αυτά που λες εκτός από την αναφοορά σου στα μεταπτυχιακά,Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.Το μεταπτυχιακό που έκανα εγώ ούτε χρήματα χρειάστηκε,ούτε ανώτατη πιστοποίηση Αγγλικών, ούτε μπάρμπες.Με εξετάσεις μπήκαμε και χωρίς δίδακτρα.Δεν αντιλέγω πως υπάρχουν κ οι περιπτώσεις που αναφέρεις αλλά μην το παρουσιάζεις σαν κανόνα.Αν υπάρχει διάθεση κ ψάξει κανείς βρίσκει άκρη..
Και όταν ακούω "δε μπορώ τις υποχρεωτικές παρακολουθήσεις" κάτι παθαίνω.. ;D
Στα υπόλοιπα με βρίσκεις σύμφωνη :P ;)
Οπως κ να χει δε μπορεί να παίζει η εκάστοτε κυβέρνηση με τις ζωές κανενός.Ας αναλάβει να επιμορφώνει το κράτος δωρεάν τους εκπαιδευτικούς προσφέροντάς τους την νώτατη εκπαίδευση για την ειδική αγωγή αφού δε μπορούν να αποφασίσουν διαφορετικά ποιος έχει εξειδικευτεί επαρκώς και ποιος όχι.
Τα ΠΑΣΟΚια έχουν τρελλαθεί αναθέτουν το νόμο για διορισμούς- μεταθέσεις - αποσπάσεις σε ιδιώτες.
http://esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=6407:2009-12-23-13-21-31&catid=239:2009-12-01-15-36-00&Itemid=800
Δεν έχουν κανένα πρόγραμμα ..... να φύγουν, να πάνε αλλού......οι ξεφτίλες.
παιδια δυστυχως τα πραγματα δεν τα βλεπω καθολου καλα!!
οπως ακουγεται τα σεμιναρια θα καταργηθουν και δεν θα αποτελουν προσον προσληψης πλεον!!
θα μπει ο ΑΣΕΠ και στην ειδικη αγωγη ,μαλλον με την προσθηκη ενος ακομη μαθηματος πανω σε θεματα ειδικης αγωγης :
δηλαδη περα απο το εξαντλητικο διαβασμα του γνωστικου, παιδαγωγικα,διδακτικης θα δινουμε και ενα εξτρα μαθημα πανω σε θεματα ειδικης αγωγης, και ολα αυτα καθε χρονο!!!!
δηλαδη θα διαβαζουμε καθε χρονο 4 πλεον αντικειμενα, θα εξεταζομαστε σε 2 μερες με ψυχοφθορες διαδικασιες και μετα ξανα μανα τα ιδια για την επομενη χρονια....
ουτε να δουλεψεις μπορεις, ουτε οικογενεια να κανεις ουτε τιποτα ----> παρα μονο να διαβαζεις για αυτον τον ηλιθιο, μεταβλητο και ψυχοφθορο γραπτο διαγωνισμο και φυσικα θα πλουτισουν οι μπονιας,... και αλλα φροντιστηρια τυπου ασεπ που ξεπεταγονται ηδη σαν τα μανιταρια και φυσικα σχεδον κενεις απο τους καθηγητες που διδασκουν δεν ειναι επιτυχοντες του ασεπ!!
και στην ειδικη αγωγη απαραιτητη προυποθεση για προσληψη αναπληρωτη ή ωρομισθιου θα ειναι οα ΑΣΕΠ, με την προσθηκη οπως ειπα 1 ακομη μαθηματος!
υπαρχει τεραστια απογοητευση απο αυτην την αθλια υπουργο με τους ασχετους συμβουλους της που κανουν την μια γκαφα μετα την αλλη!!!!
κριμα να τελειωνουμε πανεπιστημια,μεταπτυχιακα, σεμιναρια, εξειδικευσεις , να αλλαζει κυβερνηση και να τα κανει ολα που... στην παιδεια.
πιστευω τελος οτι πρεπει ολοι να αγωνιστουμε να παραμειενι το 60-40 η το πολυ να γινει 70-30, αλλα να διατηρηθουν οι πινακες οπως ειναι σημερα.οπως εχει αναλυθει το θεμα το ισχυον συστημα ειναι και δικαιο και σωστο, γιατι αφηνει σε εναν 2 επιλογες (η μεσω διαβασματος η μεσω προυπηρεσιας να διοριστει)
καλω λοιπον ολους σε αγωνα-και διακαστικο , να παλεψουμε να μεινει το ισχυον συστημα κια οχι να φαγωνοσματ για αυτα τα σεμιναρια των 400 ωρων
Σε κάποιο άλλο θέμα του forum διάβασα ότι ακούγεται πως αν γίνει ασεπ ειδικής αγωγής, δικαίωμα συμμετοχής θα έχουν όλοι και για τα σεμινάρια και μεταπτυχιακά θα υπάρχει απλώς μοριοδότηση.
Δεν θα σταθώ στο μέγεθος του γελοίου και παραλόγου του θέματος.Αδυνατώ να το συλλάβω..
Έχει ακούσει κάτι αντίστοιχο κανείς?
Το έκανε το θαύμα του το Υπουργείο Παιδείας.Στην περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης Ηπείρου επελέγη η κυρία Φιλιώ Νόκα Ζαράχη, μαθηματικός με εξής τίττλους:Απ'ό,τι βλέπω στο βιογραφικό της έχει κι άλλα προσόντα. Ενασχόληση με διαπολιτισμική εκπαίδευση, ειδική αγωγή και νέα γενιά. Την κυρία που επελέγη δεν την ξέρω, ούτε καν ανήκω στη συγκεκριμένη περιφέρεια. Αλλά δε χρειάζεται να γινόμαστε πικρόχολοι χωρίς λόγο. Ας δούμε το έργο της και θα μας ενημερώσουν οι συνάδελφοι της περιφέρειας Ηπείρου. Νέοι άνθρωποι και να ψάχνουμε ό,τι γράφει ο οποιοσδήποτε μόνο και μόνο για να πούμε κάτι....είναι....δεν ξέρω!
πτυχίο σχολικής επιμόρφωσης λειτουργών μέσης εκπαίδευσης, επάρκεια αλβανικής γλώσσας και υποψήφια διδάκτωρ παιδαγωγικού τμήματος νηπιαγωγών Πανεπιστημίου ...
Ιωαννίνων !!!
Και αγνοήθηκε παντελώς η Ρούμκου Ελένη , φιλόλογος (Ζωσιμαίας σχολής Ιωαννίνων) με τους παρακάτω τίτλους:
2 (δύο) ξένες γλώσσες (αγγλικά, γαλλικά) , μεταπτυχιακό (Master) στη θεατρολογία, Διδακτορικό στη φιλοσοφία (Κορνήλιος Καστοριάδης), υποψήφια διδάκτωρ τμήματος Φιλοσοφίας Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, μέλος κριτικής επιτροπής καλλιτεχνικών μαθητικών αγώνων, Υπεύθυνη πολιτιστικών θεμάτων κ καλλιτεχνικών αγώνων νομού Ιωαννίνων, συμμετοχή σε συνέδρια κυρίως φιλοσοφίας 15 τον αριθμό !!! Ίσως το μεγαλύτερο μειονέκτημα στο βιογραφικό της είναι ότι δεν υπήρξε γνωστή της κυρίας Διαμαντοπούλου Άννας.
Να συγκρίνουμε; Τι να συγκρίνουμε ; Ας τα βλέπει το ΠΑΣΟΚ, ο ίδιος ο Πρωθυπουργός που προάγει την αξιοκρατία και αγωνίζεται γι αυτήν. Γιατί το ενδοπασοκικό ρουσφέτι καλά κρατεί. Αλήθεια θέλουμε καλύτερη εκπαίδευση, θέλουμε επιλογές πιο αξιόλογων, πιο διαφορετικών προσώπων ή μας βολεύει η μιζέρια μας;"
πηγη esos
Αυτή είναι λοιπόν η αξιοκρατία και η μοριοδότηση των τυπικών προσόντων...............................
Μίλησα σήμερα με τον γνωστό μου από το υπουργείο. Ισχύουν δυστυχώς όσα ο matlab έγραψε.Το υπουργείο επιθυμεί ασεπ ειδικής αγωγής στον οποίο δικαίωμα συμμετοχής θα εχούν ΌΛΟΙ. Χωρίς καν σεμινάριο.
Αν θέλουμε να πετύχουμε και εμείς κάτι πρέπει να ιδρύσουμε ένα Σωματείο Εκπαιδευτικών Ωρομισθίων-Αναπληρωτών της Ειδικής Αγωγής. Συμφωνείτε? Ετσι θα μπορούμε να κινηθούμε νομικά πιο συσσπειρωμένοι. Εαν συμφωνείτε να ορίσουμε τόπο και χρόνο να συναντηθούμε και να φτιάξουμε το καταστατικό του σωματείου μας, το οποίο θα υποστηρίζει και το Σωματείο Εκπαιδευτικών Ωρομισθίων-Αναπληρωτών της Γενικής παιδείας.
καλησπέρα και καλή χρονιά και από μένα.Το θέμα είναι πως δυστυχώς κανείς δε διαμαρτύρεται για τις αλλαγές που προωθούνται.Επιπλέον τα ΜΜΕ και κυρίως η τηλέοραση ούτε καν έχουν αναφέρει το θέμα.Θα το περάσει όχι νύχτα αλλά μέρα το νομοσχέδιο με τις ευλογίες όλων η Διαμαντοπούλου.Μήπως κάτι πρέπει να κάνουμε να ακουστούμε????? ???
Αν θέλουμε να πετύχουμε και εμείς κάτι πρέπει να ιδρύσουμε ένα Σωματείο Εκπαιδευτικών Ωρομισθίων-Αναπληρωτών της Ειδικής Αγωγής. Συμφωνείτε? Ετσι θα μπορούμε να κινηθούμε νομικά πιο συσσπειρωμένοι. Εαν συμφωνείτε να ορίσουμε τόπο και χρόνο να συναντηθούμε και να φτιάξουμε το καταστατικό του σωματείου μας, το οποίο θα υποστηρίζει και το Σωματείο Εκπαιδευτικών Ωρομισθίων-Αναπληρωτών της Γενικής παιδείας.
αγαπητοι φιλοι, σε αυτες εκλογες των τοπικων ελμε, ας δωσουμε ολοι μαζι το μηνυμα, ασχετα απο το τι ψηφισαμε στις τελευταιες εκλογες (θου Κυριε.......). ο νοων, νοειτο. και μαζικη συμμετοχη στις συνελευσεις. αν ειναι να αντιδρασουμε, η ωρα εφτασε. ειδαλλως, ειμαστε ηδη χαμενοι.VENCEREMOS
Αν μειωθούν οι προσλήψεις αναπληρωτών όπως φημολογείται τότε πως θα στελεχωθούν τα ΣΜΕΑΕ στη δευτ/μια ; ;
Ας μου λύσει κάποιος την εξης απορία...πως γίνεται να είσαι αναπληρωτής στην Αθήνα και παραλληλα να κάνεις μεταπτυχιακο στο Midlessex?????Αναβω φυτιλίες??
Και απαντάω μόνη μου: ναι ισχύει! :D Πήγα σήμερα στη Δευτεροβάθμια και έκανα την απενεργοποίησή μου μόνο από τους πίνακες γενικής, ενώ παρέμεινα στους πίνακες ειδικής αγωγής.στην αιτηση που δεν απενεργοποιησες και βεβαια μπορεις. Το αναφερει και η εγκυκλιος...
Άλλο τώρα..: ;) Ξέρει κανείς εάν μπορείς να καταθέσεις στο μέσο της σχολ. χρονιάς μεταπτυχιακό που δίνει παιδαγωγική επάρκεια προκειμένου να αλλάξει η σειρά σου στον πίνακα; ??? ??? ???
Καλημέρα σας!! Πάλι μόνη μου θα απαντήσω στο ερώτημα που η ίδια έθεσα!Τα νέα χαρμόσυνα! Λοιπόν και βέβαια μπορούμε να καταθέσουμε το μεταπτυχιακό που δίνει παιδαγωγική επάρκεια, στη μέση της σχολικής χρονιάς, προκειμένου να αλλάξει η θέση μας στον πίνακα! Από το υπουργείο παιδείας η ενημέρωση!
Καλημέρα σας!! Πάλι μόνη μου θα απαντήσω στο ερώτημα που η ίδια έθεσα!Τα νέα χαρμόσυνα! Λοιπόν και βέβαια μπορούμε να καταθέσουμε το μεταπτυχιακό που δίνει παιδαγωγική επάρκεια, στη μέση της σχολικής χρονιάς, προκειμένου να αλλάξει η θέση μας στον πίνακα! Από το υπουργείο παιδείας η ενημέρωση!
Καλό είναι να διαβάζετε προσεχτικά την εγκύκλιο κι όταν ζητάτε διευκρινήσεις από το υπουργείο να διατυπώνετε με σαφήνεια το ερώτημά σας. Σε κάθε περίπτωση μην μένετε στην προφορική απάντηση ενός υπαλλήλου. Έτσι λοιπόν στη σελίδα 23 της εγκυκλίου αναπληρωτών 2011 λέει επ' ακριβώς:Nα σε ρωτήσω κάτι...; Αυτό το κομμάτι της εγκυκλίου που πολύ εύλογα αναφέρεις (γιατί αυτό ισχύει στην γενική αγωγή), είναι απ'την εγκύκλιο αναπληρωτών-ωρομισθίων γενικά ή απ'την εγκύκλιο αναπληρωτών-ωρομισθίων ειδικής αγωγής;
4. Μετά την κατάρτιση και κύρωση των πινάκων πρόσληψης αναπληρωτών και ωρομίσθιων, τροποποίηση της σειράς κατάταξης είναι επιτρεπτή μόνο στις περιπτώσεις, που οι υποψήφιοι αποκτήσουν την ιδιότητα του πολυτέκνου ή αποκτήσουν πτυχίο ή βεβαίωση τρίμηνης επιμόρφωσης της ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΣΕΛΕΤΕ) ή προσκομίζοντας πιστοποιητικά ειδικών κατηγοριών (ομόζυγης αναιμίας, σκλήρυνση κατά πλάκας) ή πιστοποιητικό στρατολογίας τύπου Α΄ ή πιστοποιητικό χρόνου κτήσης πτυχίου ή βαθμού πτυχίου. Επίσης μετά την κατάρτιση και κύρωση των πινάκων πρόσληψης δύναται να καταχωρηθεί και η ιδιότητα του τριτέκνου.
Διευκρίνηση για όσους δεν γνωρίζουν: η βεβαίωση τρίμηνης επιμόρφωσης της ΑΣΠΑΙΤΕ αφορά ΜΟΝΟ σε τεχνικούς κλάδους και μουσικούς αποφοίτους ωδείων, που δεν έχουν παιδαγωγική κατάρτιση.
Συνεπώς: οτιδήποτε άλλο από αυτά που αναφέρετε κι από αυτά που αναφέρθηκαν σε άλλο θέμα με ανάλογη ερώτηση (όπως μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής, ειδικεύσεις σε νοηματική ή braille κλπ κλπ) δεν μπορεί να κατατεθεί στη μέση της χρονιάς.
Καλό είναι να διαβάζετε προσεχτικά την εγκύκλιο κι όταν ζητάτε διευκρινήσεις από το υπουργείο να διατυπώνετε με σαφήνεια το ερώτημά σας. Σε κάθε περίπτωση μην μένετε στην προφορική απάντηση ενός υπαλλήλου. Έτσι λοιπόν στη σελίδα 23 της εγκυκλίου αναπληρωτών 2011 λέει επ' ακριβώς:Nα σε ρωτήσω κάτι...; Αυτό το κομμάτι της εγκυκλίου που πολύ εύλογα αναφέρεις (γιατί αυτό ισχύει στην γενική αγωγή), είναι απ'την εγκύκλιο αναπληρωτών-ωρομισθίων γενικά ή απ'την εγκύκλιο αναπληρωτών-ωρομισθίων ειδικής αγωγής;
4. Μετά την κατάρτιση και κύρωση των πινάκων πρόσληψης αναπληρωτών και ωρομίσθιων, τροποποίηση της σειράς κατάταξης είναι επιτρεπτή μόνο στις περιπτώσεις, που οι υποψήφιοι αποκτήσουν την ιδιότητα του πολυτέκνου ή αποκτήσουν πτυχίο ή βεβαίωση τρίμηνης επιμόρφωσης της ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΣΕΛΕΤΕ) ή προσκομίζοντας πιστοποιητικά ειδικών κατηγοριών (ομόζυγης αναιμίας, σκλήρυνση κατά πλάκας) ή πιστοποιητικό στρατολογίας τύπου Α΄ ή πιστοποιητικό χρόνου κτήσης πτυχίου ή βαθμού πτυχίου. Επίσης μετά την κατάρτιση και κύρωση των πινάκων πρόσληψης δύναται να καταχωρηθεί και η ιδιότητα του τριτέκνου.
Διευκρίνηση για όσους δεν γνωρίζουν: η βεβαίωση τρίμηνης επιμόρφωσης της ΑΣΠΑΙΤΕ αφορά ΜΟΝΟ σε τεχνικούς κλάδους και μουσικούς αποφοίτους ωδείων, που δεν έχουν παιδαγωγική κατάρτιση.
Συνεπώς: οτιδήποτε άλλο από αυτά που αναφέρετε κι από αυτά που αναφέρθηκαν σε άλλο θέμα με ανάλογη ερώτηση (όπως μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής, ειδικεύσεις σε νοηματική ή braille κλπ κλπ) δεν μπορεί να κατατεθεί στη μέση της χρονιάς.
Έχει μεγάλη σημασία αυτό που διευκρινίζω και πριν βιαστείς να πεις στους άλλους να προσέχουν τι διαβάζουν...πρέπει να ξέρεις πως όπως ακριβώς η επιμόρφωση της ΑΣΠΑΙΤΕ είναι κριτήριο κατάταξης στους πίνακες για κάποιες ειδικότητες,έτσι ακριβώς και το μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής είναι κριτήριο κατάταξης στους πίνακες ειδικής αγωγής,στους οποίους η κατάταξη γίνεται πρωτίστως βάσει προσόντων και δευτερευόντως (μεταξύ των εχόντων τα ίδια προσόντα) με βάσει την προϋπηρεσία.
Οπότε είναι εύλογο να γίνεται η προσμέτρηση του μεταπτυχιακού ειδικής αγωγής ανά πάσα στιγμή...και απ'όσο ξέρω έτσι γίνεται...αν και δεν είμαι σίγουρη γιατί δεν έχω διαβάσει την εγκύκλιο ειδικής αγωγής λεπτομερειακά,γιατί στις λεπτομέρειες αναφέρονται αυτά...
Δεν ισχύουν στην ειδική αγωγή τα ίδια μέτρα και σταθμά με την εγκύκλιο γενικής αγωγής,κάτι που φάνηκε και με την εμφάνιση της προϋπηρεσίας στους πίνακες ειδικής και μετά τον Ιούνιο του 2010, σε αντίθεση με την γενική αγωγή...
Ψάξτε το καλύτερα και φυσικά στην σωστή εγκύκλιο... ???