*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 426279 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2600
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #392 στις: Ιουλίου 21, 2011, 01:24:17 pm »
. πχ σχολές όπως γεωπληροφορική, βιομηχανική πληροφορική, αυτοματισμού, είναι καθαρά εξιδεικευμένα σε άλλους τομείς. Τι σχέση έχουν με εκπαίδευση;

kilbill πριν γράψεις κάτι να το μελετάς πρώτα!
Είναι τραγικό να αναφέρεις την
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:15:56 »

Αποσυνδεδεμένος aturing

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #393 στις: Ιουλίου 21, 2011, 01:40:06 pm »
Πολύ ευχαρίστως να σε κατατοπίσω μιας και όπως παραδέχτηκες δεν γνωρίζεις. Και φυσικά δεν πρόκειται να εκτεθώ καθόλου γιατί είναι προφανές οτι τα παρακάτω προαπαιτούν την ύπαρξη πτυχίου Πληροφορικής:
Από ότι φαίνεται συγχέεις την πληροφορική ως επιστήμη με τις ΤΠΕ. Προφανώς στην σχολή που ήσουν κάνατε μόνο word, excel οπότε σου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι πληροφορική=ΤΠΕ. Δεν πειράζει, θα σου συνιστούσα πριν μπεις στην τάξη να διαβάσεις πρώτα για να μάθεις τι είναι η πληροφορική και για αυτό καλό θα ήταν να ξεκινήσεις από τα βασικά. Πάρε ένα βιβλίο "Εισαγωγή στην επιστήμη των Η/Υ" π.χ. αυτό
http://www.papasotiriou.gr/product.gbook.asp?pfid=1858136&prid=1112369&deid=0
και όταν το τελειώσεις τα ξαναλέμε
(Επίσης καλό θα ήταν πριν ποστάρεις κάτι να το διαβάζεις πριν)

μέχρι τότε όμως

Παράθεση
αναπτύσσοντας παράλληλα ευρύτερες δεξιότητες κριτικής σκέψης,
δεοντολογίας, κοινωνικής συμπεριφοράς αλλά και διάθεσης για ενεργοποίηση και
δημιουργία τόσο σε ατομικό επίπεδο όσο και με συνεργασία με άλλα άτομα ως μέλη
μιας ομάδας.
Αυτά είναι πληροφορική? έχεις τις γνώσεις και την εκπαίδευση για να υποστηρίξεις τα παραπάνω? αυτά είναι δουλειά του δασκάλου

Παράθεση
Να έλθουν σε επαφή με τις διάφορες χρήσεις του υπολογιστή (κύριου
και βασικού συντελεστή της ανάπτυξης και εξάπλωσης των ΤΠΕ) ως εποπτικού μέσου
διδασκαλίας, ως γνωστικού-διερευνητικού εργαλείου (με τη χρήση κατάλληλου ανοικτού
λογισμικού διερευνητικής μάθησης) και ως εργαλείου επικοινωνίας και αναζήτησης
πληροφοριών στο πλαίσιο των καθημερινών σχολικών τους δραστηριοτήτων».
ΤΠΕ, χρήση Η/Υ

Παράθεση
Αποκτούν βασικές γνώσεις και αναπτύσσουν δεξιότητες χειρισμού
λογισμικού γενικής χρήσης και λογισμικού υπηρεσιών του Διαδικτύου
. Αποκτούν
ικανότητες μεθοδολογικού χαρακτήρα χρήσης και αξιοποίησης των ΤΠΕ και καλύπτουν
τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους. Απομυθοποιούν τον υπολογιστή και τον χρησιμοποιούν
ως εργαλείο ανακάλυψης, δημιουργίας, έκφρασης αλλά και ως νοητικό εργαλείο και εργαλείο ανάπτυξης της σκέψης. Χρησιμοποιούν εφαρμογές πολυμέσων εκπαιδευτικού περιεχομένου και κατακτούν έννοιες, όπως της πλοήγησης και της αλληλεπίδρασης.

Παράθεση
Ο ειδικός σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Δημοτικό Σχολείο είναι να
εξοικειωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις βασικές λειτουργίες του υπολογιστή
και να έλθουν σε μια πρώτη επαφή με διάφορες χρήσεις του ως εποπτικού μέσου
διδασκαλίας, ως γνωστικού-διερευνητικού εργαλείου και ως εργαλείου επικοινωνίας και
αναζήτησης πληροφοριών.
Πήρες μια ιδέα;;

Από τα παραπάνω είναι φανερό ότι μιλάμε καθαρά για ΤΠΕ και χρήση υπολογιστή και όχι για την επιστήμη της πληροφορικής.
Αν αυτό δεν το καταλαβαίνεις δεν θα κάτσω να στο εξηγήσω. Θα είναι ένα πρόβλημα που θα σε ακολουθεί στην υπόλοιπη ζωή σου όταν θα προσπαθείς να πείσεις τους μαθητές και τους γονείς τους ότι η χρήση υπολογιστή αποτελεί επιστήμη και ότι ξόδεψες 4-5 χρόνια από τη ζωή σου στο πανεπιστήμιο για να μάθεις να κάνεις προφίλ στο facebook

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #394 στις: Ιουλίου 21, 2011, 01:48:04 pm »
Επειδή πραγματικά με κουράζει να επαναλαμβάνομαι θα παραθέσω το μήνυμα - απάντηση του gpapage (χαρά στο κουράγιο του ανθρώπου που έκατσε και το έγραψε ) στον digisys πριν κάποιο καιρό που είχε τους ίδιους προβληματισμούς με σένα. Αν δεν καλυφθείς τα ξαναλέμε...

@digisys

Αν και μας έχεις μπερδέψει λίγο με την πολλαπλή σου προσωπικότητα, θα προσπαθήσω να σου αποδείξω αυτό που εγώ θεωρώ αυτονόητο. Δηλαδή ότι χρειάζεται ένας καθηγητής πληροφορικής για να διδάξει το μάθημα της πληροφορικής ακόμα και στο Δημοτικό σχολείο.

Καταρχήν αναφέρεις ότι δεν χρειάζεται κάποιος πτυχίο πληροφορικής για να διδάξει ECDL. Κατά τη γνώμη μου αυτό είναι μεγάλο λάθος είτε απευθύνεσαι σε παιδιά δημοτικού είτε σε ενήλικες. Όταν κάποιος έχει πάρει το ECDL (ή ακόμα χειρότερα κάποια ενδοσχολική πιστοποίηση επιπέδου Α-
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 21, 2011, 01:51:04 pm από Χριστίνα »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #395 στις: Ιουλίου 21, 2011, 02:45:58 pm »
. πχ σχολές όπως γεωπληροφορική, βιομηχανική πληροφορική, αυτοματισμού, είναι καθαρά εξιδεικευμένα σε άλλους τομείς. Τι σχέση έχουν με εκπαίδευση;

kilbill πριν γράψεις κάτι να το μελετάς πρώτα!
Είναι τραγικό να αναφέρεις την
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 21, 2011, 02:48:29 pm από killbill »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:15:56 »

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #396 στις: Ιουλίου 21, 2011, 03:15:05 pm »
Θα σας απαγοητεύσω άλλα από πότε η πληροφορική είτε είναι τει είτε αει είναι συνυφασμένη με την εκπαίδευση???μόνο στην Ελλάδα όταν κάποιος λέει πληροφορική ο άλλος σκέφτεται εκπαίδευση! Μου αρέσει που η Γερμανία έχει έλλειψη σε πληροφορικούς(όχι στα σχολεία). Αναρωτιέμαι αν μπορεί να ανταπεξέλθει στις προσδοκίες της Γερμανίας  το μεγαλύτερο μέρος των αποφοίτων τόσων αλλόκοτων τει της ελλάδας!!!

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #397 στις: Ιουλίου 21, 2011, 05:20:01 pm »
στη Γερμανία αυτό που γνωρίζω είναι ότι υπάρχει ας πουμε ξεχωριστό τμήμα Μαθηματικών & ξεχωριστό τμήμα Μαθηματικών-καθηγητών! δεν θυμάμαι αν είναι άλλη σχολή διαφορεριτική, ή αν (νομίζω) στο 2ο έτος καλείσαι να επιλέξεις κατεύθυνση και κάνεις τελείως άλλα μαθηματα αν θα πας για καθηγητής. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι υπάρχει ένα μέτρο. Εδώ σε μας και οι 47 σχολες πληροφορικής, είτε λέγονται βιομηχανική είτει αυτοματισμός είτε δεν ξέρω εγώ τι έχουν όλες δικαίωμα στην εκπαίδευση (και δικαιολογημένα όπως ανακαλύπτω ψάχνοντας τους οδηγούς σπουδών τους, όπως ανέφερα παραπάνω)

εντάξει σίγουρα με το που ακους τον όρο "πληροφορική" σου έρχεται στο μυαλό προγράμματα & προγραμματιστες παρά ο μαυροπίνακας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει σχέση με την εκπαίδευση. Ίσως μας ξαφνιάζει γιατί είναι σχετικά καινούργιο μάθημα στα σχολεία. Μάλιστα τώρα θα μπει στα Δημοτικά ενώ έξω υπάρχει εδώ και χρόνια.

Λοιπόν, δίπλα στις 47 σχολές πληροφορικής που υπάρχουν στο μηχανογραφικό, να προσθέσω και έναν λόγο ακόμα που έχουμε παραβλέψει (τον υπενθυμίζω γιατί είμαι σίγουρος ότι έχει αναφερθεί και πιο παλιά):
Στον κλάδο της πληροφορικής δεν συνταξιοδοτείται κανείς ακόμα!

άρα είναι ένας κλάδος μου μόνο μπαίνουν αλλά κανείς δεν βγαίνει τα τελευταία χρόνια. ΆΡα να το πως φτάσαμε έως εδώ!

Για μένα αυτός είναι ο υπαριθμόν 1 λόγος του πως φτάσαμε έως εδώ, και ύστερα η πληθώρα των 47 τμημάτων.

Τελευταίος λόγος για μένα επιτρέψτε μου να πω οι αλεξιπτωτιστές της πληροφορικής για τους οποίους έχει γίνει πολύ κουβέντα εδώ. Όχι ότι τους υπερασπίζομαι. έχω δηλώσει ότι είμαι κάθετα ενάντια όσων άσχετων πχ θεολόγων μπήκαν  με 400 ώρες σεμινάριο, και όχι όσων είναι πτυχιούχοι σχολών θετικών επιστημών με μεταπτυχιακό τίτλο στην πληροφορική.
Αν αυτοί φύγουν θα λυθεί το πρόβλημα; όχι. απλά θα ανοίξουν κάποιες θέσεις που απλά θα τις καλύψουν οι ήδη διορισμένοι πληροφορικοί που είναι υπεράριθμοι και είναι με 10 & 12 ώρες ή στα γραφεία όπου απλά κάθονται....
Και μετά τι; πάλι κλειστες οι πόρτες και η ίδια κατάσταση.

Τι πρέπει να γίνει;
για τις συνταξιοδοτήσεις τίποτα! απλά να περιμένουμε!!
Για τις 47 σχολές κάτι μπορεί να γίνει όμως.

Τέλος πάντων την λύση έχει δώσει η Αννούλα ούτως ή άλλως για μας: "Κανείς πλέον δεν είναι κατάλληλος να είναι καθηγητής, επειδή τελείωσε ένα πανεπιστήμιο".
σωστό, πολύ σωστό, αλλά όπως είπα και πιο πάνω αδικεί τους ήδη αποφοίτους.....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 21, 2011, 05:26:51 pm από killbill »

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1831
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #398 στις: Ιουλίου 21, 2011, 05:36:08 pm »
Στον κλάδο της πληροφορικής δεν συνταξιοδοτείται κανείς ακόμα!

Υπάρχουν συνταξιούχοι αλλά είναι ελάχιστοι κάθε χρόνο.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #399 στις: Ιουλίου 21, 2011, 05:40:14 pm »
Όλοι οι αλεξιπτωτιστές της Πληροφορικής που δεν έχουν πτυχίο σχετικό (ως προς τον τίτλο τουλάχιστον) με την Πληροφορική:
http://www.csd.uoc.gr/~speypk/epethrida_site/16month.html
μπορούμε (μάλλον δεν μπορούμε!) να δούμε πόσοι είναι με 400 ώρες σεμινάριο από περιέργεια;
Στους αναπληρωτές εκείνης της εποχής του εντάσσανε στον πίνακα Δ03.
Δ01 ήταν κάτοχοι διδακτορικού, Δ02 κάτοχοι μεταπτυχιακού, Δ03 με σεμινάρια
Οι Δ01 &Δ02 ήταν 110 άτομα. Οι Δ03.... χιλιάδες!
Απλα θα είχε ενδιαφέρον να βλέπαμε από τους μόνιμους πως έχουν τα πράγματα.

Μπορεί κανέις να ανεβάσει τον παραπάνω πίνακα σε μορφή excel? μου κάνει import μόνο την πρώτη καρτέλα (έχω παλιό excel, 2003)

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #400 στις: Ιουλίου 21, 2011, 06:12:35 pm »
διάβασε λίγο πιο σωστά τι γράφω πριν με παραπέμψεις σε άλλο θέμα που έχει να κάνει με τη μετατροπή των ΠΕ20 σε ΤΕ19:
γράφω Τ.Ε. πληροφορικής : ΟΧΙ ΤΕΙ, αλλά Τ.Ε. δηλαδή απο πρώην ΤΕΛ Οι συγκεκριμένοι εκπ/κοί διδάσκουν στο σχολείο πληροφορική, είναι απόφοιτοι ΤΕΛ των αντίστοιχων τομέων πληροφορικής με σχετική επιμόρφωση ΑΣΠΑΙΤΕ και ΜΙΣΘΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ως Τ.Ε.... Ο κλάδος τους είναι Τ.Ε.1  και είναι απο τις ελάχιστες περιπτώσεις που ΚΑΙ δηλώνουν ΚΑΙ είναι αυτό που δηλώνουν.... 

Όντως άδικα σε παρέπεμψα σε άλλο θέμα, αφού δεν μπήκες καν στον κόπο να το διαβάσεις! Κοίτα λοιπόν τι ισχύει: σε ΟΛΑ τα Υπουργεία πλην του Παιδείας όσοι έχουν τελειώσει μέχρι Λύκειο θεωρούνται ΔΕ, όσοι έχουν τελειώσει ΤΕΙ ΤΕ και πανεπιστήμιο ΠΕ.

στο Παιδείας οι προερχόμενοι από ΤΕΛ (οι ΤΕ που αναφέρετε) καλούνται τεχνικής η τεχνολογικής εκπαίδευσης;
στα υπόλοιπα υπουργεία οι ΤΕ είναι τεχνολογικής εκπαίδευσης και ο αντίστοιχος από ΤΕΛ καλείται ΔΕ;

Οι Τ.Ε. στο Υπουργείο Παιδείας είναι Τεχνικής εκπ/σης γνωστοί και ως ...."κατσαβιδάδες".

Το κάθε υπουργείο έχει τα δικά του και ανάλογα έχει και το δικό του μισθολόγιο. Πχ στο Υπουργείο Δικαιοσύνης υπάρχει ο κλάδος ΠΕ0 που ΔΕΝ είναι παν/κής εκπ/σης - είναι απόφοιτοι Λυκείου που μέσω εσωτερικής....."εξομάλυνσης" ακολούθησαν μισθολογικά και διοικητικά τους αποφοίτους Π.Ε. που διορίστηκαν στο Υπουργείο Δικαιοσύνης.

@toonoma διαβασα ολόκληρο το thread πριν απαντήσω αγαπητέ - αναλίσκεται στο γιατί οι πτυχιούχοι ΤΕΙ να ονομάζονται Π.Ε. και να αμοίβονται ως τέτοιοι. Δεν αναφέρει πουθενά τους Τ.Ε. (τεχνικής εκπ/σης) του υπουργείου παιδείας.
Επιπλέόν, εφόσον ανήκουμε όλοι στο υπουργείο παιδείας, είναι δεδομένο ότι  μιλάμε για τα τεκτενόμενα στο υπουργείο παιδείας. Τώρα το γιατί το συγκεκριμένο υπουργείο επέλεξε να διαφοροποιηθεί σε σχέση με άλλα υπουργεία στην ονομασία και μισθοδοσία των εργαζομένων του παρακαλώ να το αναζητήσετε στις συνδικαλιστικές και πολιτικές ηγεσίες - όχι στο παρόν φόρουμ πάντως....
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Συνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2600
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #401 στις: Ιουλίου 21, 2011, 09:39:59 pm »
. πχ σχολές όπως γεωπληροφορική, βιομηχανική πληροφορική, αυτοματισμού, είναι καθαρά εξιδεικευμένα σε άλλους τομείς. Τι σχέση έχουν με εκπαίδευση;

kilbill πριν γράψεις κάτι να το μελετάς πρώτα!
Είναι τραγικό να αναφέρεις την
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος θάvος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #402 στις: Ιουλίου 21, 2011, 09:50:21 pm »
μου κάνει import μόνο την πρώτη καρτέλα (έχω παλιό excel, 2003)

δοκίμασε να "πιάσεις" αυστηρά μέχρι και τον τελευταίο αριθμό κάτω δεξιά σε κάθε tab ημερομηνίας, τίποτα επιπλέον και θα γίνει.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #403 στις: Ιουλίου 22, 2011, 09:27:36 am »
να ρωτήσω κάτι... Οι ΠΕ20 είναι οι απόφοιτοι σχολών πληροφορικής ΤΕΙ σωστά;
Γιατί αφού είναι από ΤΕΙ, χαρακτηρίζονται ΠΕ?

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #404 στις: Ιουλίου 22, 2011, 01:41:21 pm »
να ρωτήσω κάτι... Οι ΠΕ20 είναι οι απόφοιτοι σχολών πληροφορικής ΤΕΙ σωστά;
Γιατί αφού είναι από ΤΕΙ, χαρακτηρίζονται ΠΕ?

Λογική δεν υπάρχει, όπως δεν υπάρχει και πουθενά αλλού στη χώρα που ζούμε. Εδώ πέρα κερδίζει ο δυνατός, αυτός που ασκεί την περισσότερη πίεση. Προφανώς πριν πολλά χρόνια, και επειδή οι απόφοιτοι από ΤΕΙ Πληροφορικής ήταν εκατοντάδες χιλιάδες, άσκησαν τις κατάλληλες πιέσεις και αναγνωρίστηκαν ΙΣΟΤΙΜΟΙ σε όλα με τους ΑΕΙ Πληροφορικούς, οπότε αναμενόμενο ήταν να γίνουν ισότιμοι και μισθολογικά, εξού και το ΠΕ20.

Υ.Γ. Παρακαλώ να μην ακολουθήσουν σχόλια του τύπου "Μην λέτε τέτοια πράγματα, πρέπει να είμαστε ενωμένοι σαν κλάδος κτλ ...

Αποσυνδεδεμένος remain

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #405 στις: Ιουλίου 22, 2011, 01:58:18 pm »
να ρωτήσω κάτι... Οι ΠΕ20 είναι οι απόφοιτοι σχολών πληροφορικής ΤΕΙ σωστά;
Γιατί αφού είναι από ΤΕΙ, χαρακτηρίζονται ΠΕ?

Μια λογική εξήγηση είναι γιατί ασκούν το ίδιο έργο με τους ΠΕ19 και καταλαμβάνουν ακριβώς τις ίδιες θέσεις.


 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182549
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 690
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 578
Σύνολο: 588

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.