0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ό,τι μας κάνει καλύτερους σαφώς το χρειαζόμαστε!!! Χρειάζεται σαφώς η αξιολόγηση, αλλά κάτω από κάποιες προϋποθέσεις, ώστε να μην δημιουργούνται ασάφειες και υποψίες! Στην Ελλάδα έτσι που τα κατάντησαν τα πράγματα οι πολιτικοί μας και κάποιοι άλλοι (όλοι ευθυνόμαστε, αλλά υπάρχει ποσοστό ευθύνης), ο κόσμος πλέον και ο απλός εργαζόμενος δεν έχει εμπιστοσύνη σε τίποτα, ούτε σε θεσμούς, ούτε σε νομοσχέδια, ούτε στη δήθεν αξιοκρατία που προβάλλουν κάποιοι! Π.χ. όταν το κράτος δεν μεριμνά για την Παιδεία, όταν δεν υπάρχουν υποδομές, ούτε αξιοπρεπές βιοτικό επίπεδο για τον εκπ/κό και για όλους τους εργαζόμενους και πολλά ακόμα μειονεκτήματα στο χώρο της Παιδείας, μήπως ψάχνει το Υπουργείο τρόπους λ.χ. με μια αξιολόγηση να φορτώσει όλο το βάρος των ευθυνών στους εκπ/κούς??? Αυτή είναι η ένσταση όλων. Όπως και το θέμα του ποιος είναι πραγματικά κατάλληλος να ασκήσει το έργο της αξιολόγησης??? Μήπως ο νεοδιόριστος χρειάζεται περισσότερο μια ομάδα στήριξης και επιμόρφωσης όσον αφορά το έργο του, παρά μια στυγνή αξιολόγηση από την αρχή της χρονιάς??? Και όλοι οι παλαιότεροι εκπ/κοί ποιος μας εγγυάται ότι είναι 100% κατάλληλοι για την τάξη??? Ας κάνουν όλοι οι εκπ/κοί κάθε χρόνο ψυχολογικές εξετάσεις, ώστε να διαπιστωθεί αν έχουν "σώας τας φρένας" !!! Γιατί όχι??? Μήπως επίσης, θα υπάρχει η έννοια της κομματικοποίησης στους μέντορες??? Όλα να τα περιμένουμε στην Ελλάδα! Όποιος δεν έχει τις "σωστές" κομματικές και ιδεολογικές απόψεις, μπορεί κάλλιστα να απολύεται....Ήδη έχουμε μπει σε εργασιακό μεσαίωνα στην χώρα μας , άρα όλα επιτρέπονται!!!! Και η αξιολόγηση μπορεί κάλλιστα να λειτουργήσει και ως μέσο για να απολυθούν πολλοί μόνιμοι εκπ/κοί κι έτσι να μειωθούν τα έξοδα του κράτους, σε εποχές οικονομικής κρίσης που ζούμε! Ποιος μπορεί να το αποκλείσει αυτό???
...Το εν λογω μετρο συνιστα πυροτεχνικο φληναφημα εντυπωσιοθηρικης στοχευσης και εχει τοσες πιθανοτητες να εφαρμοστει οσες εχει και η τηρηση βιβλιων εσοδων – εξοδων από τον ψιλικατζη της γειτονιας…...
) Παιδαγωγικός Σύμβουλος - Μέντορας: ο ρόλος του είναι να εμπνεύσει, να προσανατολίσει και να υποστηρίξει κάθε νεοδιοριζόμενο ή πρόσφατα τοποθετημένο στη σχολική μονάδα εκπαιδευτικό, με προϋπηρεσία έως πέντε έτη, με στόχο την ποιοτική αναβάθμιση της διδασκαλίας του και εν γένει του παρεχόμενου από αυτόν εκπαιδευτικού έργου.Ο μέντορας να έχει από 5 έτη και πάνω; ή νεοδιόριστος έως και με 5 έτη προϋπηρεσία θα έχει την καθοδήγηση ;