0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
μαλλον υπάρχουν και χειρότερα ,απο ο,τι βλέπω.Δεν το πιστεύω τελικά οτι τα σημερινά παιδια αξίζουν.Είναι κακομαθημένα και αχάριστα.Νφανταστείτε οτι τους ανάφερα οτι ήμουν ξαγρυπνη γιατι το παιδί μου ήταν άρρωστο και αυτά τα κολόπαιδα μου φερθήκαν έτσι.
είναι πολύ δύσκολο το έργο του δασκάλου..δεν πρέπει να περιμένουμε απο τα παιδιά να μας καταλάβουν κ να μας προσφέρουν κατανόηση, επιδοκιμασία, αναγνωριση...αλλά να τους τα δίνουμε εμείς πρώτα..άμα έχουμε μέσα μας θυμό για δικά μας άλυτα θέματα ή προβλήματα, αυτο δυστυχώς είτε θέλουμε είτε όχι επηρεάζει άμεσα την εκπαιδευτική διαδικασία...παρατήρησε πως πάει το μάθημα μέρες που είσαι χαρούμενη κ μέρες που έχεις νεύρα ή κακή διάθεση...επίσης στη σχέση μας με τα παιδιά μας βγαίνουν δικά μας απωθημένα βιώματα που σχετίζονται με το τί ζήσαμε ή στερηθήκαμε ως παιδιά, κ επηρεάζουν ύπουλα αυτή την τόσο σημαντική σχέση...
Γιατί και οι συνάδελφοι που τους είχαν πριν απο μένα μου είπαν για το ποσο χαμηλό επίπεδο έχουν.
Μήπως τελικά ο καλυτερος τρόπος διαχείρισης είναι να αδιαφορείς αν μιλάνε ή μασανε τσίχλα μεσα στην τάξη?και επίσης άρχισα να σκέφτομαι πως πρώτα πρέπει να παραδίδω ,και μετά να μου λένε τις απορίες τους και για να μην τις ξεχνάνε να τις γράφουν ,κατι βλεβαια που τους το είπα εχθές.Επίσης όσον αφορά την διαχείριση του χρόνου ,πιστεύω οτι πρώτα παραδίδεις παρακάτω και μετά εξετάζεις το προηγουμενο μάθημα και τις ασκήσεις.Να ρωτησω επίσης και πόσα τεστ βάζεις το μήνα ,αν βάζετε απροειδοποίητα και αν σασ μένει χρόνος να κάνετε στην έκτη ανθολόγιο ή κάνετε γλώσσα,γραμματική ,συντακτικο
Ερευνες εχουν αποδειξει πως αν έχουμε 2 μετριες ταξεις και στον ενα δασκαλο πουμε απο πριν οτι τα παιδια ειναι αστερια ενω στον αλλο οτι τα παιδια ειναι κακοι μαθητες, η ταξη του πρωτου θα τα παει καλυτερα ενω του δευτερου θα τα παει πολυ χειροτερα. πολυ καλη χρηση της θεωριας της αυτοεκπληρουμενς προφητειας σε καταλληλο σημειοΟσο για την υλη, σκοτιστηκα.