*

Αποστολέας Θέμα: Ποια ήταν η χειρότερη συμπεριφορά που είχατε από μαθητή και πως αντιδράσατε?  (Αναγνώστηκε 19871 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
μαλλον υπάρχουν και χειρότερα ,απο ο,τι βλέπω.Δεν το πιστεύω τελικά οτι τα σημερινά παιδια αξίζουν.Είναι κακομαθημένα και αχάριστα.Νφανταστείτε οτι τους ανάφερα οτι ήμουν ξαγρυπνη γιατι το παιδί μου ήταν άρρωστο  και αυτά τα κολόπαιδα μου φερθήκαν έτσι.

είναι πολύ δύσκολο το έργο του δασκάλου.. δε στο λέω για να σε πικράνω αλλα για αφορμή προβληματισμού : συμφωνώ σ αυτό που είπε η Ελένη παραπάνω πως τα παιδιά οσμίζονται οποιοδήποτε  συναίσθημα ή προδιάθεση κ άρα αν στην άκρη του μυαλού σου έχεις πως τα σημερινά παιδιά δεν αξίζουν, τιποτα δεν θα πάει καλά στη σχέση σου με τα παιδιά...
δεν πρέπει να περιμένουμε απο τα παιδιά να μας καταλάβουν κ να μας προσφέρουν κατανόηση, επιδοκιμασία, αναγνωριση...αλλά να τους τα δίνουμε εμείς πρώτα..άμα έχουμε μέσα μας θυμό για δικά μας άλυτα θέματα ή προβλήματα, αυτο δυστυχώς είτε θέλουμε είτε όχι επηρεάζει άμεσα την εκπαιδευτική διαδικασία...παρατήρησε πως πάει το μάθημα μέρες που είσαι χαρούμενη κ μέρες που έχεις νεύρα ή κακή διάθεση...
επίσης στη σχέση μας με τα παιδιά μας βγαίνουν δικά μας απωθημένα βιώματα που σχετίζονται με το τί ζήσαμε ή στερηθήκαμε ως παιδιά, κ επηρεάζουν ύπουλα αυτή την τόσο σημαντική σχέση...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Ελένη_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
είναι πολύ δύσκολο το έργο του δασκάλου..
δεν πρέπει να περιμένουμε απο τα παιδιά να μας καταλάβουν κ να μας προσφέρουν κατανόηση, επιδοκιμασία, αναγνωριση...αλλά να τους τα δίνουμε εμείς πρώτα..άμα έχουμε μέσα μας θυμό για δικά μας άλυτα θέματα ή προβλήματα, αυτο δυστυχώς είτε θέλουμε είτε όχι επηρεάζει άμεσα την εκπαιδευτική διαδικασία...παρατήρησε πως πάει το μάθημα μέρες που είσαι χαρούμενη κ μέρες που έχεις νεύρα ή κακή διάθεση...
επίσης στη σχέση μας με τα παιδιά μας βγαίνουν δικά μας απωθημένα βιώματα που σχετίζονται με το τί ζήσαμε ή στερηθήκαμε ως παιδιά, κ επηρεάζουν ύπουλα αυτή την τόσο σημαντική σχέση...

ακριβώς! Τα παιδιά όχι μόνο καταλαβαίνουν αλλά ώρες ώρες νιώθω οτι με διαβάζουν πανεύκολα! Πρέπει όταν μπαινουμε στην τάξη να αφήνουμε τις στεναχωριες και τα προβληματα της καθημερινοτητας μας απέξω. Οσες φορες δειχνεις αγάπη και κατανοηση στα παιδια σου το ανταποδιδουν στο δεκαπλασιο. Μεχρι στιγμης αυτο εχω λαβει ακόμη και απο τα πιο αδυνατα και "κακομαθημαθημενα" παιδια. Είναι ομορφο το επαγγελμα μας. Μονο που θελει υπομονη και αγαπη, πολλη αγαπη! Ας μην ειμαστε προκατειλλημενοι...
Το ιστολόγιο της τάξης μου
http://e-taksi.blogspot.com

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
εμενα τα παιδια μου θυμιζουν τα σκυλακια που μυριζουν το φοβο μας! ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος euginia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 78
    • Προφίλ
Παιδια πιστέψτε με ,προσπαθώ πολύ για αυτή την σχέση με τα παιδιά.Τους έβαλα να φτιάξουν τους κανόνες της τάξης,τους μοιράζω καραμελίτσες για επιβράβευση ,τους λέω πόσο τα αγαπάω και το νοιώθω ,κάθομαι μαζί τους την ώρα του μαθήματος ,για να τους βοηθήσω τους αδύναμους τους μαρτυράω απο πρίν την ερώτηση που θα τους κάνω,συζητάω μαζί τους το γιατί φέρονται έτσι μέναν-έναν ξεχωριστά και υπάρχουν μέρες πραγματικά υπέροχες με την τάξη μου.Δεν το ξέρουν ότι είμαι καινούργια ούτε αυτά ούτε οι γονείς τους.Τους είπα ,μετά από ερώτηση τους ότι δουλεύω 3 χρόνια.Απλά επειδή παράτησα την προηγούμενη εργασια μου και το ήθελα πάρα πολύ το διδασκαλίκι να το κάνω στα 35 μου γιαυτό και απογοητευτηκα.Μέχρι κσι έπαινο ορθογραφίας τους έδψσα για να βελτιώσουν το επίπεδό τους.Γιατί και οι συνάδελφοι που τους είχαν πριν απο μένα μου είπαν για το ποσο χαμηλό επίπεδο έχουν .Το μόνο που προσπαθώ είναι να πάρουν μπρος.Μέχρι και μετάφραση της Κυριακής Προσευχής τους κάνω απο τα αρχαία για να τους προετοιμάσω λίγο για το γυμνάσιο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
όταν έχεις δύσκολο τμήμα οι ματαιώσεις είναι συχνές και πολλές, αυτό είναι γεγονός, Κατέβασε ένα κλικ τους στόχους σου και ξαναρίξε μια ματιά στα ζητήματα που αφορούν τη διαχείριση της τάξης και τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας. Δούλεψε το κομμάτι του ηθικού τους που είναι χαμηλό εξ ου και η επιθετικότητά τους απέναντι στο δάσκαλο. Μην ξαναβάλεις απροειδοπόιητο για λίγο καιρό, νιώθουν να απειλούνται. Ο στόχος σου δεν είναι να διαβάζουν από το φόβο του διαγωνίσματος, αλλά από την αγάπη για τη μάθηση.

Σε καταλαβαίνω πολύ γιατί η ματαίωση γίνεται θυμός και πυροδοτεί το φαύλο κύκλο, οπότε προσπάθησε να εστιάζεις σε αυτά που κατορθώνετε κάθε φορά όλοι μαζί και όχι σε αυτά που αποτυγχάνετε. Θα αλλάξει αμέσως το κλίμα. Επίσης νυν υπέρ πάντων η σταθερότητα (σε απαιτήσεις, κανόνες, επιβραβεύσεις κ.λ.π.) Πέρσι που είχα πολύ δύσκολο τμήμα αυτοαναιρέθηκα για άλλη μια φορά, ξαναδιάβασα και τελικά πέτυχα λίγα αλλά κάποια πράγματα. Μερικές φορές απλά πρέπει να κάνεις πίσω.  ;)
Θα τα πας περίφημα, γιατί προβληματίζεσαι και ψάχνεσαι. Μην απογοητεύεσαι, κάθε αρχή και δύσκολη. :) :) 8)
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 08, 2008, 01:51:29 μμ από Ritalamp »
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος euginia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 78
    • Προφίλ
Ritalamb αν θες ανάφερε μου και εσύ κάποιες εμπειρίες σου και το ποια λάθη πιστεύεις οτι τελικά έκανες,Για παράδειγμα το 10 που έβαλα στο κορίτσι πολ΄λοι μου λένε οτι επρεπε να το κάνω άσσο.το χω πραγματικά μετανοιώσει που το έκανα αυτο και επιπλέον έχασα την ψυχραιμία μου με τα παιδιά που πίστευα οτι δεν υπάρχουν πιο αγνά πλασματα απο αυτά.Μήπως τελικά ο καλυτερος τρόπος διαχείρισης είναι να αδιαφορείς αν μιλάνε ή μασανε τσίχλα μεσα στην τάξη?και επίσης άρχισα να σκέφτομαι πως πρώτα πρέπει να παραδίδω ,και μετά να μου λένε τις απορίες τους και για να μην τις ξεχνάνε να τις γράφουν ,κατι βλεβαια που τους το είπα εχθές.Επίσης όσον αφορά την διαχείριση του χρόνου ,πιστεύω οτι πρώτα παραδίδεις παρακάτω και μετά εξετάζεις το προηγουμενο μάθημα και τις ασκήσεις.Να ρωτησω επίσης και πόσα τεστ βάζεις το μήνα ,αν βάζετε απροειδοποίητα και αν σασ μένει χρόνος να κάνετε στην έκτη ανθολόγιο ή κάνετε γλώσσα,γραμματική ,συντακτικο

Αποσυνδεδεμένος iamspongebob

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παράθεση από euginia

Καλησπέρα.Σήμερα είχα μία απο τις πιο άσχημες ημέρες στο σχολείο.Είμαι δασκάλα αναπληρώτρια ,έχω έκτη και δουλεύω για πρώτη χρονιά.Σήμερα λοιπόν ,τους έδωσα τα τεστ γεωγραφία ,που τους έβαλα απροειδοποίητα στο μάθημα της ημέρας και γράψαν σχεδόν όλοι βάση .Άρχισαν να μου λένε οτι δεν τους παραδίδω καλά το μάθημα και οτι δεν τους το εξηγώ καλά.Μετά απο λίγο μου τα άλλαξαν ,λεγοντας οτι την ώρα που τους τα λέω ,τα καταλαβαίνουν και μετά απο 2 μέρες δεν θυμούνται τίποτα.Εγώ τους απάντησα οτι το πρόβλημα δεν είναι δικόμου και οτι είναι θέμα μαθησιακής ετοιμότητας και ότι έχουν συνηθίσει να διαβάζουν λανθασμένα,χωρίς παρατηρητικότητα και κριτική σκέψη.Το δεχτήκανε ,άλλά εμένα με κάνανε κουρέλι και να αμφιβάλλω για τον τρόπο που διδάσκω και την μεταδοτικότητά μου.
Στο τέλος αφου τα διορθώσαμε μαζι μέσα στην τάξη ,ήρθαν και με βρήκαν και μου είπαν οτι τους αδίκησα και για πιο λόγο τους έβαλα τοσο μικρόβαθμό και γιατί δεν τους έπιασα μια ερώτηση.
συγκεκριμένα ,στην ενότητα Κλίμα -καιρός τους ζήτούσα να μου γράψουν ένα δελτίο ΕΜΥ βάσει ενός συγκεκριμένου χάρτη με θερμοκρασίες και μποφόρ.Μου απάντησε λοιπόν οτι δεν είναι μετερεωλόγος και οτι κατα την γνώμη της το έχει σωστό.Της είπα λοιπον οτι δεν εκφράζεται σωστά ,,μου ζήτησε να διαβάσει στις συμμαθήτριές τις τί είχε γράψει και αυτές συμφών ησαν με μένα.της είπα λοιπόν οτι μην είναι βαθμοθήρας ,δεν εχει τοσο μεγάλη διαφορα το 6,5  που ηθελε νατης βαλωαπο το 5,5  που της έβαλα,και νευρίασα και της έβαλα 10 και της ειπα χαρισμα σου αν νομίζεις οτι το αξίζεις.Νευρίασα και απογοητεύτηκα πολύ με την συμπεριφορά τους ,γιατι μετα ήρθαν και αλλα 3 παιδια λεγοντάς μου οτι τους βαθμολόγησα άδικα.το κατάλαβαν βέβαια στο τέλος γιατί μπήκε τέτοιος βαθμος.Και όχι μόνο αυτό αλλά μου ειπαν οτι σηκώνουν το χέρι για απορίες και δεν τους εξηγω.Ρε παιδια όλο με διακοπτουν την ώρα της παράδοσης.τους απαιτησα  λοιπον να μαζευουν τις απορίες τους για το τέλος,αφου παραδφώσω.Το πόσο στεναχωρέθηκα σημερα  δεν φαντάζεστε.Ασ μου απαντήσει κ΄'αποιος please.



Το να στενοχωριέσαι και να τσακώνεσαι με τα παιδιά για τέτοια θέματα είναι πολυτέλειες (ίσως και λίγο ανόητο και συγνώμη αν σε προσβάλλω)…

Έχει τύχει να δουλέψω σε πολύ υποβαθμισμένη περιοχή και έχω φάει και ξύλο(κλοτσιές) αλλά το χειρότερο ήταν όταν για να με εξευτελίσει στους υπόλοιπους μαθητές, ένας μαθητής με ακούμπησε με το μολύβι του στα γεννητικά μου όργανα όταν του έκανα παρατήρηση. Παρ όλα αυτά ήμουν πάντα ευγενικός με τα παιδιά και είχα τσακωθεί μάλιστα εκείνη την χρονιά με τους συναδέλφους για το πώς τους συμπεριφέρονταν….  Ολά λοιπόν είναι θέμα οπτικής και υπομονής....[/b]

μαλλον υπάρχουν και χειρότερα ,απο ο,τι βλέπω.Δεν το πιστεύω τελικά οτι τα σημερινά παιδια αξίζουν.Είναι κακομαθημένα και αχάριστα.Νφανταστείτε οτι τους ανάφερα οτι ήμουν ξαγρυπνη γιατι το παιδί μου ήταν άρρωστο  και αυτά τα κολόπαιδα μου φερθήκαν έτσι.



Και μόνο που τα χαρακτηρίζεις έτσι δείχνει ότι δεν τα κατανοείς. Τα παιδιά δεν μπορούν τόσο εύκολα να ελέγξουν την συμπεριφορά τους μόνο και μόνο επειδή τους είπες ότι είσαι ξάγρυπνη… Άσε που όταν ένας δάσκαλος δεν έχει κοιμηθεί καλά συνήθως είναι πιο εριστικός, επηρεάζοντας και τα παιδιά...   

Με τα τεστ δεν χρειάζεται να είσαι τόσο πιεστική. Αν για παράδειγμα γράφουν κάτω από πέντε μην τους βάλεις 3,4,2. Γράψε π.χ. Βαθμός<5 και το 5,5 κάντο 6. Εξήγησε τους ότι θα υπάρξει και άλλη ευκαιρία, και ότι ο βαθμός τριμήνου θα εξαρτηθεί και από άλλους παράγοντες, π.χ. συμπεριφορά κτλ. Προσάρμοσε όσο μπορείς το βαθμό δυσκολίας των τεστ με το επίπεδο της τάξης. To να γράψουν ένα δελτίο ΕΜΥ βάσει ενός συγκεκριμένου χάρτη με θερμοκρασίες και μποφόρ, μπορεί να μην το καταλαβαίνεις τώρα επειδή είναι αρχή, αλλά είναι αρκετά εώς πολύ δύσκολο, για μια τάξη με μέτριους μαθητές. Χρησιμοποιήσε σε μαθήματα όπως η Γεωγραφία, Ιστορία πιο πολύ ερωτήσεις κλειστού τύπου Σ Λ, αντιστοίχηση κτλ.

Και όπως ξαναείπα παραπάνω ένας Δάσκαλος με Δ κεφαλαίο πρέπει να έχει απεριόριστη υπομονή και κατανόηση...
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 08, 2008, 02:33:23 μμ από iamspongebob »
http://musicwebstar.blogspot.com/ Το Ν1 μουσικό blog στην Ελλάδα!

Αποσυνδεδεμένος iamspongebob

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
sorry για το διπλό ποστ....
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 08, 2008, 02:25:27 μμ από iamspongebob »
http://musicwebstar.blogspot.com/ Το Ν1 μουσικό blog στην Ελλάδα!

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Είμαι νηπιαγωγός, οπότε δεν έχω τεστ κ.λ.π. και η δική μου ύλη κινείται σε τελείως διαφορετικό επίπεδο. ΟΜΩΣ: Έχω πέσει πολλές φορές στην παγίδα να σκέφτομαι ότι τα παιδιά φταίνε, καθώς και στην παγίδα του θυμού και της πίεσης. Νομίζω ότι το πιο σημαντικό είναι να διαλέγεις τις μάχες σου. Δεν μπορείς να απαιτείς από ένα μέτριο τμήμα, το οποίο γνωρίζει ότι οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν καλή εικόνα γι' αυτό, να αποδίδει και σε επίπεδο πειθαρχίας και συμπεριφοράς και σε επίπεδο γνωστικό και σε επίπεδο ωριμότητας και ετοιμότητας. Προφανώς αν τα έκαναν όλα αυτά δεν θα ήταν ένα μέτριο τμήμα.

όταν είσαι στην αρχή της πορείας σου (εγώ προσωπικά και αρκετές φορές από τότε) είναι πολύ πιθανό να νιώθεις ευάλωτη και να βγαίνεις από τα όριά σου (ούρλιαζα σε παιδιά 3 ετών αντί να κάτσω να δω πώς θα τους μάθω να παίζουν ώστε να κάνουμε τα παραπέρα). Εστίασε στον εαυτό σου και δες την όλη κατάσταση ως πρόκληση για να γίνεις καλύτερη εκπαιδευτικός.

Μην μπαίνεις στην νοοτροπία που είχαν τα παλιά χρόνια οι εκπαιδευτικοί που την είχαν στημένη στο μαθητή για να τον πιάσουν αδιάβαστο. Δε σε αφορά αυτό. Εσένα σε νοιάζει να αγαπούν το σχολείο και να νιώθουν ότι είναι χώρος επιτυχίας. Οργάνωσε το υλικό σου και τη διδασκαλία σου προς αυτή την κατεύθυνση, ακόμη κι αν αυτό σημαίνει ότι το γνωστικό επίπεδο δεν θα πάει πολύ ψηλά. Μίλα ήρεμα με τα παιδιά και κυρίως άκουσε τι είναι εκείνο που τα δυσκολεύει. Φτιάξε ρουτίνες, βραβεία και ό,τι θες αλλά για τα συγκεκριμένα παιδιά, με τη συγκεκριμένη δυναμική όχι βασισμένη σε γενικές κατευθύνσεις που παίρνουμε συνήθως από τη σχολή και τα βιβλία.

Και ένα τελευταίο, τα συναισθηματικά ανώριμα παιδιά, όταν ένας σημαντικός ενήλικος δεν είναι καλά και το λέει, νιώθουν ανασφάλεια και αντί να στηρίξουν ή τουλάχιστον να παραμείνουν ήρεμα δημιουργούν προβλήματα για να τραβήξουν την προσοχή και να καλύψουν την ανασφάλειά τους.Και είπαμε είναι παιδιά όχι ενήλικες.... Η ανωριμότητα είναι δομικό χαρακτηριστικό της αναπτυξιακής τους φάσης. Αν θες να σου προτείνω κανα δυο βιβλιαράκια στείλε μου π.μ. (μην κάνουμε και διαφήμιση)
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Ελένη_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Γιατί και οι συνάδελφοι που τους είχαν πριν απο μένα μου είπαν για το ποσο χαμηλό επίπεδο έχουν.

Αυτο είναι εγκλημα και να μην το κανεις ποτε στη ζωη σου. Ερευνες εχουν αποδειξει πως αν έχουμε 2 μετριες ταξεις και στον ενα δασκαλο πουμε απο πριν οτι τα παιδια ειναι αστερια ενω στον αλλο οτι τα παιδια ειναι κακοι μαθητες, η ταξη του πρωτου θα τα παει καλυτερα ενω του δευτερου θα τα παει πολυ χειροτερα. Μην ακους τι λενε οι αλλοι δασκαλοι. Ο καθενας ειναι διαφορετικος. Τα παιδια μπορει να δεσουν με τον ενα δασκαλο ενω με τον αλλο οχι...

Μήπως τελικά ο καλυτερος τρόπος διαχείρισης είναι να αδιαφορείς αν μιλάνε ή μασανε τσίχλα μεσα στην τάξη?και επίσης άρχισα να σκέφτομαι πως πρώτα πρέπει να παραδίδω ,και μετά να μου λένε τις απορίες τους και για να μην τις ξεχνάνε να τις γράφουν ,κατι βλεβαια που τους το είπα εχθές.Επίσης όσον αφορά την διαχείριση του χρόνου ,πιστεύω οτι πρώτα παραδίδεις παρακάτω και μετά εξετάζεις το προηγουμενο μάθημα και τις ασκήσεις.Να ρωτησω επίσης και πόσα τεστ βάζεις το μήνα ,αν βάζετε απροειδοποίητα και αν σασ μένει χρόνος να κάνετε στην έκτη ανθολόγιο ή κάνετε γλώσσα,γραμματική ,συντακτικο


Λοιπόν, έχω έκτη. Βαζω περίπου ένα τεστ τη βδομάδα. Καθε φορα που τελειωνουμε ενοτητα γλωσσα, ιστορια, θρησκευτικα, γεωγραφία, φυσικα, μαθηματικα κτλ. Οι ερωτησεις μου όμως ειναι σωστου λαθους, αντιστοιχησης, συμπληρωσης κενων και λιγες αναπτυξης. Δεν με ενδιαφερει η παπαγαλια, αλλά η κατανοηση. Πρωτα παραδιδω το παρακατω και μετα εξεταζω αν μεινει χρονος. Σε καποια μαθηματα που τα θεωρω σημαντικα βαζω απροειδοποιητο τεστ. Τα παιδια γκρινιαζουν, αλλά τους εξηγω οτι τεστ ειναι η γυμναστικη του μυαλου και δεν πρεπει να το φοβουνται. Επιπλεον οποιος ειναι διαβασμενος καθε μερα δεν εχει προβλημα αν τον εξεταζω γραπτα ή προφορικα. Μερικά τεστ τα δινω στο σπιτι για υπογραφη, γραφοντας στο τελος την αποδοση της ταξης σε πινακα. Ετσι δε θα πεσουν απο τα συννεφα οι γονεις με τους βαθμους γιατι ευκολα δεκα δε βαζω. Τα παιδια πιστευω κακομαθαινουν με το 10 του δημοτικου, πανε γυμνασιο και τρωνε τα μουτρα τους (κι εμεις οι δασκαλες μουντζες απο τους καθηγητες). Δεν θα παρει 10 καποιος που κανει ορθογραφικα λαθη ή δεν βαζει τόνους ακομα κι το τεστ ειναι γεωγραφιας και τα εχει ολα σωστα. Οσο για την υλη, σκοτιστηκα. Το θεμα ειναι να μαθουμε τα παδια γραμματα κι οχι να τελειωσουμε την υλη. Το παω αργα γιατι βιαζομαι το έχεις ακουστά?
Επιπλέον,
Καθε 5 σωστες ορθογραφιες εχει επαινο που τον κολλαω στα τετραδια,
Καθε τελος ενοτητας παιρνω τα τετραδια εγρασιων και κοιταω αν γραφουν ολες τις εργασιες τους, και παλι κολλαω επαινο.
Καθε τελος ενοτητας γλωσσα παίρνουν τον φακελο τους και κοιτουν τις εργασιες που εκαναν. Τα βαζω να αξιολογουν τον εαυτό τους συμφωνα με την αυτοαξιολογηση στο βιβλιο της γλωσσας στο τελος καθε κεφαλαιου.
Α, και δε φωναζω. Αν τα πραγματα ξεφυγουν, σφυριζω. Επισης, προχθες επιασα παιδι την ωρα που εκανα μαθηματικα να διαβαζει αθλητικο περιοδικο. Με αφορμη αυτο, εφτιαξα μια γωνια βαρεμαρας. Οποιο παιδι δεν θελει να παρακολουθησει μαθημα, παει και καθεται εκει και κανει οτι θελει χωρις να ενοχλει. Ειπα στα παιδια ομως οτι δεν θα δεχτω παρατηρησεις απο γονεις παιδιων που δε με παρακολουθουν. Δεν εχω προβλημα να μη με παρακολουθει καποιος. αλλά δεν εχει δικαιωμα να κανει φασαιρα και να εμποδιζει τους υπολοιπους που θελουν. Κι αν δε θελει να μαθει σκασιλα μου. Σας πληροφορω κανεις δεν θελησε να χρησιμοποιησει τη γωνια βαρεμαρας.
Με φωνες και απειλες δε βγαζεις ακρη. Ειναι το τελευταιο που θα χρησιμοποιησω. Μη στεναχωριεσαι και μν απελπιζεσαι. Σου προτεινω να διαβάσεις το βιβλίο της Σοφίας Μαντουβάλου "Η δασκάλα που το κεφάλι της έγινε καζάνι". ΘΑ πάρεις πολυ καλες ιδεες!
Το ιστολόγιο της τάξης μου
http://e-taksi.blogspot.com

Αποσυνδεδεμένος mario

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
    • Προφίλ

 Ερευνες εχουν αποδειξει πως αν έχουμε 2 μετριες ταξεις και στον ενα δασκαλο πουμε απο πριν οτι τα παιδια ειναι αστερια ενω στον αλλο οτι τα παιδια ειναι κακοι μαθητες, η ταξη του πρωτου θα τα παει καλυτερα ενω του δευτερου θα τα παει πολυ χειροτερα.
πολυ καλη χρηση της θεωριας της αυτοεκπληρουμενς προφητειας σε καταλληλο σημειο

Οσο για την υλη, σκοτιστηκα.
συμφωνων απολυτα. η υλη βγαινει απο τους μαθητες και οχι απο τους δασκαλους.

Αποσυνδεδεμένος Ελένη_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Σ'ευχαριστώ mario! Ευτυχώς που έχουμε και το pde να ακούμε καμιά καλή κουβέντα!
Το ιστολόγιο της τάξης μου
http://e-taksi.blogspot.com

Αποσυνδεδεμένος iamspongebob

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Να ρωτήσω κάτι γιατί πρέπει να μας ενοχλεί αν μασάνε τσίχλα; Υπάρχει κάποιος νόμος που να το απαγορεύει; Σαν τα κινητά;
http://musicwebstar.blogspot.com/ Το Ν1 μουσικό blog στην Ελλάδα!

Αποσυνδεδεμένος bourdouvitsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
    • Προφίλ
Όχι, είναι στα πλαίσια της καλής στάσης και συμπεριφοράς στην αίθουσα
Τόσα χρόνια που δουλεύω, σε κανέναν σύλλογο δεν αποφασίσαμε πως απαγορεύεται κάτι τέτοιο
Προσωπικά δεν με ενοχλεί και επιτρέπω να συμβαίνει στην ώρα μου
Σίγουρα όμως δεν είναι απαραίτητο και ούτε τους προσφέρει κάτι

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159520
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 330
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 252
Σύνολο: 275

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.