0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν θα είχα καμία παράλογη απαίτηση να διδάσκονται εξειδικευμένες επιστήμες όπως η δασολογία ή η ωκεανογραφία. Αλλά ένα μάθημα πάνω στο περιβάλλον, με βασικές αρχές οικολογίας, επεξήγηση των θεμελιωδών περιβαλλοντικών διεργασιών και ευαισθητοποίηση πάνω σε σύγρονα περιβαλλοντικά προβλήματα, δεν νομίζω ότι είναι εν έτει 2011 ούτε παράλογο ούτε περιττό για έναν λαό με παντελή έλλειψη οικολογικής συνείδησης, όπως δηλώνουν τα σκουπίδια, οι καταπατήσεις, η καταστροφή των δασών και η αλόγιστη χρήση ενέργειας που γίνεται στη χώρα μας. Και σε τελική ένας υποψήφιος που θέλει να γίνει περιβαλλοντολόγος ή δασολόγος ή γεωπόνος γιατί πρέπει μέχρι την Γ' Λυκείου να μπει στο ίδιο τσουβάλι με αυτόν που θέλει να γίνει μαθηματικός και να κάνει μέχρι τέλους προχωρημένα φυσικομαθηματικά και όχι εστω ένα μάθημα επιλογής για το περιβάλλον; Αντίθετα, βλέπουμε ότι πέταξαν έξω και τα 2 μαθήματα επιλογής σχετικά με το περιβάλλον που υπήρχαν ως τώρα στο Λύκειο.
Παράθεση από: joap στις Μαρτίου 29, 2011, 12:11:12 pm
Παράθεση από: toonoma στις Μαρτίου 28, 2011, 11:51:20 pmΓια τους Πληροφορικούς παίζει να αλλάξουν οι αναθέσεις μαθημάτων (σε άλλα πρώτη οι ΠΕ19 και σε άλλα οι ΠΕ20), οπότε το τοπίο είναι θολό.Το σχόλιο αυτό δεν φαίνεται να έχει καμία βάση και δεν εχω ακούσει κάτι σχετικό μέχρι τώρα
Για τους Πληροφορικούς παίζει να αλλάξουν οι αναθέσεις μαθημάτων (σε άλλα πρώτη οι ΠΕ19 και σε άλλα οι ΠΕ20), οπότε το τοπίο είναι θολό.
Παράθεση από: Green στις Μαρτίου 29, 2011, 02:38:54 pmΔεν θα είχα καμία παράλογη απαίτηση να διδάσκονται εξειδικευμένες επιστήμες όπως η δασολογία ή η ωκεανογραφία. Αλλά ένα μάθημα πάνω στο περιβάλλον, με βασικές αρχές οικολογίας, επεξήγηση των θεμελιωδών περιβαλλοντικών διεργασιών και ευαισθητοποίηση πάνω σε σύγρονα περιβαλλοντικά προβλήματα, δεν νομίζω ότι είναι εν έτει 2011 ούτε παράλογο ούτε περιττό για έναν λαό με παντελή έλλειψη οικολογικής συνείδησης, όπως δηλώνουν τα σκουπίδια, οι καταπατήσεις, η καταστροφή των δασών και η αλόγιστη χρήση ενέργειας που γίνεται στη χώρα μας. Και σε τελική ένας υποψήφιος που θέλει να γίνει περιβαλλοντολόγος ή δασολόγος ή γεωπόνος γιατί πρέπει μέχρι την Γ' Λυκείου να μπει στο ίδιο τσουβάλι με αυτόν που θέλει να γίνει μαθηματικός και να κάνει μέχρι τέλους προχωρημένα φυσικομαθηματικά και όχι εστω ένα μάθημα επιλογής για το περιβάλλον; Αντίθετα, βλέπουμε ότι πέταξαν έξω και τα 2 μαθήματα επιλογής σχετικά με το περιβάλλον που υπήρχαν ως τώρα στο Λύκειο.Μα η οικολογία είναι κλάδος της βιολογίας. Και μπορούν να διδαχθούν στο πλαίσιο του μαθήματος όπως γίνεται και τώρα με το μάθημα της βιολογίας γενικής παιδείας στην γ λυκείου. Γιατί πρέπει να γίνει σώνει και καλά ξεχωριστό; Εντάξει κατανοώ το ειδικό βάρος αλλά ξεφεύγουμε ως προς το επίπεδο εξειδίκευσης που αφορά το λύκειο…
Θα ξεκολλησουμε ποτέ στο Ελλαδιστάν από τα Θρησκευτικά, Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά, Γυμναστική, δηλαδή από το Λύκειο της δεκαετίας τους '70 και του '80; Μιά χαρά και αυτά και βεβαίως να διδάσκονται. Αλλά πάνε μπροστά τα πράγματα. Θα καταλάβουμε ότι το Περιβάλλον, ο Αγροτουρισμός, η Γενετική, οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, η
Παράθεση από: Green στις Μαρτίου 29, 2011, 12:47:51 pmΘα ξεκολλησουμε ποτέ στο Ελλαδιστάν από τα Θρησκευτικά, Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά, Γυμναστική, δηλαδή από το Λύκειο της δεκαετίας τους '70 και του '80; Μιά χαρά και αυτά και βεβαίως να διδάσκονται. Αλλά πάνε μπροστά τα πράγματα. Θα καταλάβουμε ότι το Περιβάλλον, ο Αγροτουρισμός, η Γενετική, οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, η
..και πολύ σωστά έχει Μαθηματικά, γιατί είναι μάθημα Γενικής Παιδείας, ενώ οι "Aρχές Οικονομίας" δεν είναι.
Παράθεση από: xaan στις Μαρτίου 29, 2011, 03:02:00 pmΠαράθεση από: Green στις Μαρτίου 29, 2011, 12:47:51 pmΘα ξεκολλησουμε ποτέ στο Ελλαδιστάν από τα Θρησκευτικά, Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά, Γυμναστική, δηλαδή από το Λύκειο της δεκαετίας τους '70 και του '80; Μιά χαρά και αυτά και βεβαίως να διδάσκονται. Αλλά πάνε μπροστά τα πράγματα. Θα καταλάβουμε ότι το Περιβάλλον, ο Αγροτουρισμός, η Γενετική, οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, η
Παράθεση από: Green στις Μαρτίου 29, 2011, 03:04:22 pmΠαράθεση από: xaan στις Μαρτίου 29, 2011, 03:02:00 pmΠαράθεση από: Green στις Μαρτίου 29, 2011, 12:47:51 pmΘα ξεκολλησουμε ποτέ στο Ελλαδιστάν από τα Θρησκευτικά, Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά, Γυμναστική, δηλαδή από το Λύκειο της δεκαετίας τους '70 και του '80; Μιά χαρά και αυτά και βεβαίως να διδάσκονται. Αλλά πάνε μπροστά τα πράγματα. Θα καταλάβουμε ότι το Περιβάλλον, ο Αγροτουρισμός, η Γενετική, οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, η
Το να αποκτήσουν τα νέα παιδιά περιβαλλοντική συνείδηση και ευαισθησία είναι κάτι που πρέπει να αφορά μόνο τους μαθητές του τομέα Γεωπονίας των Επαγγελματικών Λυκείων;
ισως ομως υπαρχουν 3 κατευθυνσεις ε; ή λαθος το σκεπτομαι;