*

Αποστολέας Θέμα: Αλλαγές στο Λύκειο  (Αναγνώστηκε 217289 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #364 στις: Μάρτιος 29, 2011, 02:45:04 μμ »
Δεν θα είχα καμία παράλογη απαίτηση να διδάσκονται εξειδικευμένες επιστήμες όπως η δασολογία ή η ωκεανογραφία. Αλλά ένα μάθημα πάνω στο περιβάλλον, με βασικές αρχές οικολογίας, επεξήγηση των θεμελιωδών περιβαλλοντικών διεργασιών και ευαισθητοποίηση πάνω σε σύγρονα περιβαλλοντικά προβλήματα, δεν νομίζω ότι είναι εν έτει 2011 ούτε παράλογο ούτε περιττό για έναν λαό με παντελή έλλειψη οικολογικής συνείδησης, όπως δηλώνουν τα σκουπίδια, οι καταπατήσεις, η καταστροφή των δασών και η αλόγιστη χρήση ενέργειας που γίνεται στη χώρα μας.
Και σε τελική ένας υποψήφιος που θέλει να γίνει περιβαλλοντολόγος ή δασολόγος ή γεωπόνος γιατί πρέπει μέχρι την Γ' Λυκείου να μπει στο ίδιο τσουβάλι με αυτόν που θέλει να γίνει μαθηματικός και να κάνει μέχρι τέλους προχωρημένα φυσικομαθηματικά και όχι εστω ένα μάθημα επιλογής για το περιβάλλον; Αντίθετα, βλέπουμε ότι πέταξαν έξω και τα 2 μαθήματα επιλογής σχετικά με το περιβάλλον που υπήρχαν ως τώρα στο Λύκειο.

Μα η οικολογία είναι κλάδος της βιολογίας. Και μπορούν να διδαχθούν στο πλαίσιο του μαθήματος όπως γίνεται και τώρα με το μάθημα της βιολογίας γενικής παιδείας στην γ λυκείου. Γιατί πρέπει να γίνει σώνει και καλά ξεχωριστό;
Εντάξει κατανοώ το ειδικό βάρος αλλά ξεφεύγουμε ως προς το επίπεδο εξειδίκευσης  που αφορά το λύκειο…


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:53:48 »

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #365 στις: Μάρτιος 29, 2011, 02:55:59 μμ »

Βλέπεις μάθημα θετικών επιστημών στην β λυκείου στην Β κατεύθυνση;


υπαρχουν μαθηματικα 3 ωρες υποχρεωτικα...στην αντιστοιχη α κατευθυνση δεν υπαρχουν αρχαια υποχρεωτικα...ειναι δικαιο αυτο για τα παιδια της θεωρητικης ;

Τα μαθηματικά είναι θετικό μάθημα; Δεν αφορούν κάποιον που σπουδάζει οικονομικά ή νομική;
Νομίζω ότι τα μαθηματικά συνδέονται σχεδόν με όλα ….

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #366 στις: Μάρτιος 29, 2011, 02:56:23 μμ »
Για τους Πληροφορικούς παίζει να αλλάξουν οι αναθέσεις μαθημάτων (σε άλλα πρώτη οι ΠΕ19 και σε άλλα οι ΠΕ20), οπότε το τοπίο είναι θολό.

Το σχόλιο αυτό δεν φαίνεται να έχει καμία βάση και δεν εχω ακούσει κάτι σχετικό μέχρι τώρα

Υπάρχει και ορθώς θέμα στο υπουργείο με τις αναθέσεις και πρέπει να ΑΛΛΑΞΟΥΝ πολλά - και να γίνονται βάσει του Τμήματος αποφοίτησης (όπως στο ΠΕ04), όχι γενικώς και αορίστως της Σχολής. Είναι άκρως αντιεπιστημονικό, π.χ. να διδάσκουν Ιστορία με A' ανάθεση σε Γ/σιο και Λύκειο οι απόφοιτοι των ΦΠΨ (που δεν έχουν κάνει Ιστορία - ή την είχαν επιλεγόμενο) και να τη διδάσκουν με Β΄ανάθεση οι θεολόγοι (με 4 εξάμηνα Ιστορία υποχρεωτική στο πρόγραμμα σπουδών). ΄Η να διδάσκουν Κοινωνιολογία (!) οι απόφοιτοι του Τμήματος Ναυτιλιακών Σπουδών (ΠΕ09)... Nα συσταθεί Επιστημονική Επιτροπή να αναθεωρήσει το πλαίσιο των αναθέσεων βάσει των σπουδών στα Τμήματα των ΑΕΙ.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #367 στις: Μάρτιος 29, 2011, 03:00:49 μμ »
Δεν θα είχα καμία παράλογη απαίτηση να διδάσκονται εξειδικευμένες επιστήμες όπως η δασολογία ή η ωκεανογραφία. Αλλά ένα μάθημα πάνω στο περιβάλλον, με βασικές αρχές οικολογίας, επεξήγηση των θεμελιωδών περιβαλλοντικών διεργασιών και ευαισθητοποίηση πάνω σε σύγρονα περιβαλλοντικά προβλήματα, δεν νομίζω ότι είναι εν έτει 2011 ούτε παράλογο ούτε περιττό για έναν λαό με παντελή έλλειψη οικολογικής συνείδησης, όπως δηλώνουν τα σκουπίδια, οι καταπατήσεις, η καταστροφή των δασών και η αλόγιστη χρήση ενέργειας που γίνεται στη χώρα μας.
Και σε τελική ένας υποψήφιος που θέλει να γίνει περιβαλλοντολόγος ή δασολόγος ή γεωπόνος γιατί πρέπει μέχρι την Γ' Λυκείου να μπει στο ίδιο τσουβάλι με αυτόν που θέλει να γίνει μαθηματικός και να κάνει μέχρι τέλους προχωρημένα φυσικομαθηματικά και όχι εστω ένα μάθημα επιλογής για το περιβάλλον; Αντίθετα, βλέπουμε ότι πέταξαν έξω και τα 2 μαθήματα επιλογής σχετικά με το περιβάλλον που υπήρχαν ως τώρα στο Λύκειο.

Μα η οικολογία είναι κλάδος της βιολογίας. Και μπορούν να διδαχθούν στο πλαίσιο του μαθήματος όπως γίνεται και τώρα με το μάθημα της βιολογίας γενικής παιδείας στην γ λυκείου. Γιατί πρέπει να γίνει σώνει και καλά ξεχωριστό;
Εντάξει κατανοώ το ειδικό βάρος αλλά ξεφεύγουμε ως προς το επίπεδο εξειδίκευσης  που αφορά το λύκειο…
Δεν μίλησα για Οικολογία, μίλησα για Περιβαλλοντικές Επιστήμες. Η Οικολογία είναι μόνο ένα κομμάτι αυτών.  Και ενα κεφαλαιο οικολογίας στη Γ' Λυκείου λύνει το θέμα; Η εξέταση της τροφικής αλυσίδας είναι το μόνο περιβαλλοντικό ζήτημα;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:53:48 »

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #368 στις: Μάρτιος 29, 2011, 03:02:00 μμ »
Θα ξεκολλησουμε ποτέ στο Ελλαδιστάν από τα Θρησκευτικά, Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά, Γυμναστική, δηλαδή από το Λύκειο της δεκαετίας τους '70 και του '80; Μιά χαρά και αυτά και βεβαίως να διδάσκονται. Αλλά πάνε μπροστά τα πράγματα. Θα καταλάβουμε ότι το Περιβάλλον, ο Αγροτουρισμός, η Γενετική, οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, η Βιολογική Γεωργία είναι πια επιστήμες αιχμής και τομείς που θα έπρεπε επιτέλους να επενδύσει και αυτή η χώρα των δημοσίων υπαλλήλων; Θα μείνουμε ακόμα κολλημένοι στις επαγγελματικές εναλλακτικές του "γιατρός, δικηγόρος ή δάσκαλος"; Μα φτάσαμε πια στο 2011...
Μυαλό δεν βάζουμε τελικά, επιμένουμε στις επιλογές που μας έριξαν έξω ως κράτος.


Τα αντικείμενα που προτείνεις ήδη διδάσκονται σαν μαθήματα σε αντίστοιχες ή συναφείς ειδικότητες των ΕΠΑΛ. Συνεπώς πες μας τι προτείνεις για την αναβάθμιση των ΕΠΑΛ - ή μήπως οραματίζεται την επαναφορά του Πολυκλαδικού (ΓΕΛ+EΠΑΛ) Λυκείου και το λες μ' άλλα λόγια;

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #369 στις: Μάρτιος 29, 2011, 03:04:22 μμ »
Θα ξεκολλησουμε ποτέ στο Ελλαδιστάν από τα Θρησκευτικά, Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά, Γυμναστική, δηλαδή από το Λύκειο της δεκαετίας τους '70 και του '80; Μιά χαρά και αυτά και βεβαίως να διδάσκονται. Αλλά πάνε μπροστά τα πράγματα. Θα καταλάβουμε ότι το Περιβάλλον, ο Αγροτουρισμός, η Γενετική, οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, η Βιολογική Γεωργία είναι πια επιστήμες αιχμής και τομείς που θα έπρεπε επιτέλους να επενδύσει και αυτή η χώρα των δημοσίων υπαλλήλων; Θα μείνουμε ακόμα κολλημένοι στις επαγγελματικές εναλλακτικές του "γιατρός, δικηγόρος ή δάσκαλος"; Μα φτάσαμε πια στο 2011...
Μυαλό δεν βάζουμε τελικά, επιμένουμε στις επιλογές που μας έριξαν έξω ως κράτος.


Τα αντικείμενα που προτείνεις ήδη διδάσκονται σαν μαθήματα σε αντίστοιχες ή συναφείς ειδικότητες των ΕΠΑΛ. Συνεπώς πες μας τι προτείνεις για την αναβάθμιση των ΕΠΑΛ - ή μήπως οραματίζεται την επαναφορά του Πολυκλαδικού (ΓΕΛ+EΠΑΛ) Λυκείου και το λες μ' άλλα λόγια;
Το να αποκτήσουν τα νέα παιδιά περιβαλλοντική συνείδηση και ευαισθησία είναι κάτι που πρέπει να αφορά μόνο τους μαθητές του τομέα Γεωπονίας των Επαγγελματικών Λυκείων;

Αποσυνδεδεμένος ba97200

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 33
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #370 στις: Μάρτιος 29, 2011, 03:08:03 μμ »


..και πολύ σωστά έχει Μαθηματικά, γιατί είναι μάθημα Γενικής Παιδείας, ενώ οι "Aρχές Οικονομίας" δεν είναι.

αγαπητέ συνάδελφε η ανεργία, ο πληθωρισμός , οι πιστωτικές κάρτες, τα δάνεια, η ορθολογική κατανάλωση αφορούν μόνο επιστήμονες θετικών επιστημών ή είναι ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ όπως το είχε καταχωρίσει το Υπουργείο στο μέχρι τώρα ωρολόγιο πρόγραμμα της Α' λυκείου;

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #371 στις: Μάρτιος 29, 2011, 03:13:29 μμ »
Θα ξεκολλησουμε ποτέ στο Ελλαδιστάν από τα Θρησκευτικά, Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά, Γυμναστική, δηλαδή από το Λύκειο της δεκαετίας τους '70 και του '80; Μιά χαρά και αυτά και βεβαίως να διδάσκονται. Αλλά πάνε μπροστά τα πράγματα. Θα καταλάβουμε ότι το Περιβάλλον, ο Αγροτουρισμός, η Γενετική, οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, η Βιολογική Γεωργία είναι πια επιστήμες αιχμής και τομείς που θα έπρεπε επιτέλους να επενδύσει και αυτή η χώρα των δημοσίων υπαλλήλων; Θα μείνουμε ακόμα κολλημένοι στις επαγγελματικές εναλλακτικές του "γιατρός, δικηγόρος ή δάσκαλος"; Μα φτάσαμε πια στο 2011...
Μυαλό δεν βάζουμε τελικά, επιμένουμε στις επιλογές που μας έριξαν έξω ως κράτος.


Τα αντικείμενα που προτείνεις ήδη διδάσκονται σαν μαθήματα σε αντίστοιχες ή συναφείς ειδικότητες των ΕΠΑΛ. Συνεπώς πες μας τι προτείνεις για την αναβάθμιση των ΕΠΑΛ - ή μήπως οραματίζεται την επαναφορά του Πολυκλαδικού (ΓΕΛ+EΠΑΛ) Λυκείου και το λες μ' άλλα λόγια;
Το να αποκτήσουν τα νέα παιδιά περιβαλλοντική συνείδηση και ευαισθησία είναι κάτι που πρέπει να αφορά μόνο τους μαθητές του τομέα Γεωπονίας των Επαγγελματικών Λυκείων;

Οχι, φυσικά! Αλλά εδώ μιλάμε για πρόγραμμα σπουδών στο ΓΕΛ, για μαθήματα. Και επαναλαμβάνω ότι τα αντικείμενα που προτείνεις διδάσκονται ήδη στα ΕΠΑΛ. Η πειβαλλοντική αγωγή υπάρχει στα ΓΕΛ ως παράλληλο της εγκύκλιας ύλης πρόγραμμα, όπως η Αγωγή Ύγείας, η Πολιτιστική Αγωγή, κλπ. Με βάση το σκεπτικό σου θα πρέπει να διδάσκεται στα ΓΕΛ και το μάθημα της Μηχανολογίας Αυτοκινήτου (ή δεν το θεωρείς αυτό απαραίτητο;)

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #372 στις: Μάρτιος 29, 2011, 03:15:34 μμ »
Θα ξεκολλησουμε ποτέ στο Ελλαδιστάν από τα Θρησκευτικά, Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά, Γυμναστική, δηλαδή από το Λύκειο της δεκαετίας τους '70 και του '80; Μιά χαρά και αυτά και βεβαίως να διδάσκονται. Αλλά πάνε μπροστά τα πράγματα. Θα καταλάβουμε ότι το Περιβάλλον, ο Αγροτουρισμός, η Γενετική, οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, η Βιολογική Γεωργία είναι πια επιστήμες αιχμής και τομείς που θα έπρεπε επιτέλους να επενδύσει και αυτή η χώρα των δημοσίων υπαλλήλων; Θα μείνουμε ακόμα κολλημένοι στις επαγγελματικές εναλλακτικές του "γιατρός, δικηγόρος ή δάσκαλος"; Μα φτάσαμε πια στο 2011...
Μυαλό δεν βάζουμε τελικά, επιμένουμε στις επιλογές που μας έριξαν έξω ως κράτος.


Τα αντικείμενα που προτείνεις ήδη διδάσκονται σαν μαθήματα σε αντίστοιχες ή συναφείς ειδικότητες των ΕΠΑΛ. Συνεπώς πες μας τι προτείνεις για την αναβάθμιση των ΕΠΑΛ - ή μήπως οραματίζεται την επαναφορά του Πολυκλαδικού (ΓΕΛ+EΠΑΛ) Λυκείου και το λες μ' άλλα λόγια;
Το να αποκτήσουν τα νέα παιδιά περιβαλλοντική συνείδηση και ευαισθησία είναι κάτι που πρέπει να αφορά μόνο τους μαθητές του τομέα Γεωπονίας των Επαγγελματικών Λυκείων;

Οχι, φυσικά! Αλλά εδώ μιλάμε για πρόγραμμα σπουδών στο ΓΕΛ, για μαθήματα. Και επαναλαμβάνω ότι τα αντικείμενα που προτείνεις διδάσκονται ήδη στα ΕΠΑΛ. Η πειβαλλοντική αγωγή υπάρχει στα ΓΕΛ ως παράλληλο της εγκύκλιας ύλης πρόγραμμα, όπως η Αγωγή Ύγείας, η Πολιτιστική Αγωγή, κλπ. Με βάση το σκεπτικό σου θα πρέπει να διδάσκεται στα ΓΕΛ και το μάθημα της Μηχανολογίας Αυτοκινήτου (ή δεν το θεωρείς αυτό απαραίτητο;)

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #373 στις: Μάρτιος 29, 2011, 03:24:00 μμ »
Εγώ θα ήθελα να αναφερθώ σε ένα άλλο θέμα αναφορικά με την διδασκαλία των φυσικών επιστημών στο νέο Λύκειο.
Όλοι γνωρίζουμε πως  οι φυσικές επιστήμες διδάσκονται με αποτελεσματικό τρόπο στο εργαστήριο.
Μέχρι τώρα, και κυρίως λόγω της φροντιστηριακής μας παιδείας  :P, η μεγάλη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών διδάσκουν στην τάξη τις μαθηματικοποιημένες μορφές οι φυσικοί και οι χημικοί, άντε στην καλύτερη περίπτωση να έχουμε κάποια ppt παρουσίαση από Βιολόγους.

Εγώ θα πρότεινα να υπάρχει υποχρεωτικό εργαστήριο τουλάχιστον 2 ώρες στην Α' Λυκείου και στην Β' Λυκείου για κάθε εβδομάδα.

Στη περίπτωση αυτή θα ανέκυπτε ένα θέμα καθαρά λειτουργικό. Κανένα εργαστήριο δεν χωράει πάνω από 25 (+ 10%  :P  )μαθητές... 

Υπενθυμίζω και ένα μαξιμαλιστικό πανάρχαιο αίτημα της ΟΛΜΕ για 10 μαθητές σε κάθε εργαστηριακή ώρα ή 2 καθηγητές ( 1 φυσικός και 1 χημικός  στην Α' Λυκείου;;  :) :) :) ) για κάθε εργαστηριακή άσκηση...

Όλα αυτά που σημαίνουν την ουσιαστική αναβάθμιση της διδασκαλίας των φυσικών επιστημών δεν απασχολούν το υπουργείο;  Ποιές είναι οι προτάσεις τους;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 29, 2011, 04:19:41 μμ από panos2 »

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #374 στις: Μάρτιος 29, 2011, 03:24:40 μμ »
Θα ξεκολλησουμε ποτέ στο Ελλαδιστάν από τα Θρησκευτικά, Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά, Γυμναστική, δηλαδή από το Λύκειο της δεκαετίας τους '70 και του '80; Μιά χαρά και αυτά και βεβαίως να διδάσκονται. Αλλά πάνε μπροστά τα πράγματα. Θα καταλάβουμε ότι το Περιβάλλον, ο Αγροτουρισμός, η Γενετική, οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, η Βιολογική Γεωργία είναι πια επιστήμες αιχμής και τομείς που θα έπρεπε επιτέλους να επενδύσει και αυτή η χώρα των δημοσίων υπαλλήλων; Θα μείνουμε ακόμα κολλημένοι στις επαγγελματικές εναλλακτικές του "γιατρός, δικηγόρος ή δάσκαλος"; Μα φτάσαμε πια στο 2011...
Μυαλό δεν βάζουμε τελικά, επιμένουμε στις επιλογές που μας έριξαν έξω ως κράτος.


Τα αντικείμενα που προτείνεις ήδη διδάσκονται σαν μαθήματα σε αντίστοιχες ή συναφείς ειδικότητες των ΕΠΑΛ. Συνεπώς πες μας τι προτείνεις για την αναβάθμιση των ΕΠΑΛ - ή μήπως οραματίζεται την επαναφορά του Πολυκλαδικού (ΓΕΛ+EΠΑΛ) Λυκείου και το λες μ' άλλα λόγια;
Το να αποκτήσουν τα νέα παιδιά περιβαλλοντική συνείδηση και ευαισθησία είναι κάτι που πρέπει να αφορά μόνο τους μαθητές του τομέα Γεωπονίας των Επαγγελματικών Λυκείων;

Οχι, φυσικά! Αλλά εδώ μιλάμε για πρόγραμμα σπουδών στο ΓΕΛ, για μαθήματα. Και επαναλαμβάνω ότι τα αντικείμενα που προτείνεις διδάσκονται ήδη στα ΕΠΑΛ. Η πειβαλλοντική αγωγή υπάρχει στα ΓΕΛ ως παράλληλο της εγκύκλιας ύλης πρόγραμμα, όπως η Αγωγή Ύγείας, η Πολιτιστική Αγωγή, κλπ. Με βάση το σκεπτικό σου θα πρέπει να διδάσκεται στα ΓΕΛ και το μάθημα της Μηχανολογίας Αυτοκινήτου (ή δεν το θεωρείς αυτό απαραίτητο;)
Εντελώς άστοχοι οι παραλληλισμοί των Περιβαλλοντικών Επιστημών με τη Μηχανολογία Αυτοκινήτου. Το δίωρο που θα πραγματεύται ένα περιβαλλοντικό θέμα θα καταντήσουν να το κάνουν ως συνήθως οι γαλλικούδες και οι γυμναστές, όπως γίνεται τώρα με τα Περιβαλλοντικά Προγράμματα. Δεν μιλάμε λοιπόν γι'αυτό, μιλάμε για κανονικό μάθημα πάνω στο Περιβάλλον, όπως θα είναι η αισθητική και η πληροφορική. Αν θεωρείς ότι το περιβάλλον είναι κάτι εξειδικευμένο και απομονωμένο από την καθημερινότητα, που θα πρέπει να αφορά μόνο τους αντίστοιχους επαγγαλματίες και όχι όλους τους πολίτες, τότε δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 29, 2011, 03:35:18 μμ από Green »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #375 στις: Μάρτιος 29, 2011, 03:43:13 μμ »
Το να αποκτήσουν τα νέα παιδιά περιβαλλοντική συνείδηση και ευαισθησία είναι κάτι που πρέπει να αφορά μόνο τους μαθητές του τομέα Γεωπονίας των Επαγγελματικών Λυκείων;

οχι βεβαια! Αλλα σου λεει: το παιδι κανει στο δημοτικο στην ευελικτη ζωνη για το περιβαλλον.
Επειτα, αποκτα και περιβαλλοντικη συνειδηση βλεποντας και τους γονεις αλλα και ολο το περιβαλλον τους (γειτονια, δημο-που μαζευει τα σκουπιδια καθημερινα 365 μερες το χρονο), καδοι ανακυκλωσης σε καθε γωνια,... μια μερα το χρονο που κλεινουν για 1 λεπτο τα φωτα σε ολοκληρο τον πλανητη, 1 μερα χωρις αυτοκινητο, 1 μερα ποδηλασία, 1 μερα τρεξιμο κλπ κλπ ...κλπ....
οποτε σου λεει: τωρα πλεον θα κανω ενα μαθημα πιο επιστημονικο, αρα οι γεωπονοι ειναι καταλληλοι! Καταλαβες?  ;D ;D

κοιταξτε, τιποτα δεν αφηνει στη τυχη η Αννουλα μας  ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 29, 2011, 03:45:52 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος gallikou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 718
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #376 στις: Μάρτιος 29, 2011, 03:53:41 μμ »
ισως ομως υπαρχουν 3 κατευθυνσεις ε; ή λαθος το σκεπτομαι;
Κάπως έτσι φαντάζομαι ότι θα είναι, αλλά ποτέ δεν ξέρεις... Υποψιάζομαι ότι θέλουν να αρχίσουν από εκεί τη διπλή ειδικότητα, δηλ: και γαλλικών και ιταλικών κλπ,

Αποσυνδεδεμένος mk75

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #377 στις: Μάρτιος 29, 2011, 03:55:26 μμ »
Θα ξεκολλησουμε ποτέ στο Ελλαδιστάν από τα Θρησκευτικά, Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά, Γυμναστική, δηλαδή από το Λύκειο της δεκαετίας τους '70 και του '80; Μιά χαρά και αυτά και βεβαίως να διδάσκονται. Αλλά πάνε μπροστά τα πράγματα. Θα καταλάβουμε ότι το Περιβάλλον, ο Αγροτουρισμός, η Γενετική, οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, η Βιολογική Γεωργία είναι πια επιστήμες αιχμής και τομείς που θα έπρεπε επιτέλους να επενδύσει και αυτή η χώρα των δημοσίων υπαλλήλων; Θα μείνουμε ακόμα κολλημένοι στις επαγγελματικές εναλλακτικές του "γιατρός, δικηγόρος ή δάσκαλος"; Μα φτάσαμε πια στο 2011...
Μυαλό δεν βάζουμε τελικά, επιμένουμε στις επιλογές που μας έριξαν έξω ως κράτος.

Εαν ειναι επιστημες αιχμης στο πανεπιστημιο να τις διδαχθει.Στην προσπαθεια να βολεψουμε τον καθενα με ενα πτυχιο τον βαλαμε και στην εκπαιδευση.Πολυ καλα κανει και κοβει μαθηματα τα οποια μονο την εκπαιδευση δεν υπηρετουνε .

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159748
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 443
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 429
Σύνολο: 449

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.