0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν θα είχα καμία παράλογη απαίτηση να διδάσκονται εξειδικευμένες επιστήμες όπως η δασολογία ή η ωκεανογραφία. Αλλά ένα μάθημα πάνω στο περιβάλλον, με βασικές αρχές οικολογίας, επεξήγηση των θεμελιωδών περιβαλλοντικών διεργασιών και ευαισθητοποίηση πάνω σε σύγρονα περιβαλλοντικά προβλήματα, δεν νομίζω ότι είναι εν έτει 2011 ούτε παράλογο ούτε περιττό για έναν λαό με παντελή έλλειψη οικολογικής συνείδησης, όπως δηλώνουν τα σκουπίδια, οι καταπατήσεις, η καταστροφή των δασών και η αλόγιστη χρήση ενέργειας που γίνεται στη χώρα μας. Και σε τελική ένας υποψήφιος που θέλει να γίνει περιβαλλοντολόγος ή δασολόγος ή γεωπόνος γιατί πρέπει μέχρι την Γ' Λυκείου να μπει στο ίδιο τσουβάλι με αυτόν που θέλει να γίνει μαθηματικός και να κάνει μέχρι τέλους προχωρημένα φυσικομαθηματικά και όχι εστω ένα μάθημα επιλογής για το περιβάλλον; Αντίθετα, βλέπουμε ότι πέταξαν έξω και τα 2 μαθήματα επιλογής σχετικά με το περιβάλλον που υπήρχαν ως τώρα στο Λύκειο.
Παράθεση από: joap στις Μάρτιος 29, 2011, 12:11:12 μμΒλέπεις μάθημα θετικών επιστημών στην β λυκείου στην Β κατεύθυνση; υπαρχουν μαθηματικα 3 ωρες υποχρεωτικα...στην αντιστοιχη α κατευθυνση δεν υπαρχουν αρχαια υποχρεωτικα...ειναι δικαιο αυτο για τα παιδια της θεωρητικης ;
Βλέπεις μάθημα θετικών επιστημών στην β λυκείου στην Β κατεύθυνση;
Παράθεση από: toonoma στις Μάρτιος 28, 2011, 11:51:20 μμΓια τους Πληροφορικούς παίζει να αλλάξουν οι αναθέσεις μαθημάτων (σε άλλα πρώτη οι ΠΕ19 και σε άλλα οι ΠΕ20), οπότε το τοπίο είναι θολό.Το σχόλιο αυτό δεν φαίνεται να έχει καμία βάση και δεν εχω ακούσει κάτι σχετικό μέχρι τώρα
Για τους Πληροφορικούς παίζει να αλλάξουν οι αναθέσεις μαθημάτων (σε άλλα πρώτη οι ΠΕ19 και σε άλλα οι ΠΕ20), οπότε το τοπίο είναι θολό.
Παράθεση από: Green στις Μάρτιος 29, 2011, 02:38:54 μμΔεν θα είχα καμία παράλογη απαίτηση να διδάσκονται εξειδικευμένες επιστήμες όπως η δασολογία ή η ωκεανογραφία. Αλλά ένα μάθημα πάνω στο περιβάλλον, με βασικές αρχές οικολογίας, επεξήγηση των θεμελιωδών περιβαλλοντικών διεργασιών και ευαισθητοποίηση πάνω σε σύγρονα περιβαλλοντικά προβλήματα, δεν νομίζω ότι είναι εν έτει 2011 ούτε παράλογο ούτε περιττό για έναν λαό με παντελή έλλειψη οικολογικής συνείδησης, όπως δηλώνουν τα σκουπίδια, οι καταπατήσεις, η καταστροφή των δασών και η αλόγιστη χρήση ενέργειας που γίνεται στη χώρα μας. Και σε τελική ένας υποψήφιος που θέλει να γίνει περιβαλλοντολόγος ή δασολόγος ή γεωπόνος γιατί πρέπει μέχρι την Γ' Λυκείου να μπει στο ίδιο τσουβάλι με αυτόν που θέλει να γίνει μαθηματικός και να κάνει μέχρι τέλους προχωρημένα φυσικομαθηματικά και όχι εστω ένα μάθημα επιλογής για το περιβάλλον; Αντίθετα, βλέπουμε ότι πέταξαν έξω και τα 2 μαθήματα επιλογής σχετικά με το περιβάλλον που υπήρχαν ως τώρα στο Λύκειο.Μα η οικολογία είναι κλάδος της βιολογίας. Και μπορούν να διδαχθούν στο πλαίσιο του μαθήματος όπως γίνεται και τώρα με το μάθημα της βιολογίας γενικής παιδείας στην γ λυκείου. Γιατί πρέπει να γίνει σώνει και καλά ξεχωριστό; Εντάξει κατανοώ το ειδικό βάρος αλλά ξεφεύγουμε ως προς το επίπεδο εξειδίκευσης που αφορά το λύκειο…
Θα ξεκολλησουμε ποτέ στο Ελλαδιστάν από τα Θρησκευτικά, Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά, Γυμναστική, δηλαδή από το Λύκειο της δεκαετίας τους '70 και του '80; Μιά χαρά και αυτά και βεβαίως να διδάσκονται. Αλλά πάνε μπροστά τα πράγματα. Θα καταλάβουμε ότι το Περιβάλλον, ο Αγροτουρισμός, η Γενετική, οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, η Βιολογική Γεωργία είναι πια επιστήμες αιχμής και τομείς που θα έπρεπε επιτέλους να επενδύσει και αυτή η χώρα των δημοσίων υπαλλήλων; Θα μείνουμε ακόμα κολλημένοι στις επαγγελματικές εναλλακτικές του "γιατρός, δικηγόρος ή δάσκαλος"; Μα φτάσαμε πια στο 2011... Μυαλό δεν βάζουμε τελικά, επιμένουμε στις επιλογές που μας έριξαν έξω ως κράτος.
Παράθεση από: Green στις Μάρτιος 29, 2011, 12:47:51 μμΘα ξεκολλησουμε ποτέ στο Ελλαδιστάν από τα Θρησκευτικά, Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά, Γυμναστική, δηλαδή από το Λύκειο της δεκαετίας τους '70 και του '80; Μιά χαρά και αυτά και βεβαίως να διδάσκονται. Αλλά πάνε μπροστά τα πράγματα. Θα καταλάβουμε ότι το Περιβάλλον, ο Αγροτουρισμός, η Γενετική, οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, η Βιολογική Γεωργία είναι πια επιστήμες αιχμής και τομείς που θα έπρεπε επιτέλους να επενδύσει και αυτή η χώρα των δημοσίων υπαλλήλων; Θα μείνουμε ακόμα κολλημένοι στις επαγγελματικές εναλλακτικές του "γιατρός, δικηγόρος ή δάσκαλος"; Μα φτάσαμε πια στο 2011... Μυαλό δεν βάζουμε τελικά, επιμένουμε στις επιλογές που μας έριξαν έξω ως κράτος.Τα αντικείμενα που προτείνεις ήδη διδάσκονται σαν μαθήματα σε αντίστοιχες ή συναφείς ειδικότητες των ΕΠΑΛ. Συνεπώς πες μας τι προτείνεις για την αναβάθμιση των ΕΠΑΛ - ή μήπως οραματίζεται την επαναφορά του Πολυκλαδικού (ΓΕΛ+EΠΑΛ) Λυκείου και το λες μ' άλλα λόγια;
..και πολύ σωστά έχει Μαθηματικά, γιατί είναι μάθημα Γενικής Παιδείας, ενώ οι "Aρχές Οικονομίας" δεν είναι.
Παράθεση από: xaan στις Μάρτιος 29, 2011, 03:02:00 μμΠαράθεση από: Green στις Μάρτιος 29, 2011, 12:47:51 μμΘα ξεκολλησουμε ποτέ στο Ελλαδιστάν από τα Θρησκευτικά, Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά, Γυμναστική, δηλαδή από το Λύκειο της δεκαετίας τους '70 και του '80; Μιά χαρά και αυτά και βεβαίως να διδάσκονται. Αλλά πάνε μπροστά τα πράγματα. Θα καταλάβουμε ότι το Περιβάλλον, ο Αγροτουρισμός, η Γενετική, οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, η Βιολογική Γεωργία είναι πια επιστήμες αιχμής και τομείς που θα έπρεπε επιτέλους να επενδύσει και αυτή η χώρα των δημοσίων υπαλλήλων; Θα μείνουμε ακόμα κολλημένοι στις επαγγελματικές εναλλακτικές του "γιατρός, δικηγόρος ή δάσκαλος"; Μα φτάσαμε πια στο 2011... Μυαλό δεν βάζουμε τελικά, επιμένουμε στις επιλογές που μας έριξαν έξω ως κράτος.Τα αντικείμενα που προτείνεις ήδη διδάσκονται σαν μαθήματα σε αντίστοιχες ή συναφείς ειδικότητες των ΕΠΑΛ. Συνεπώς πες μας τι προτείνεις για την αναβάθμιση των ΕΠΑΛ - ή μήπως οραματίζεται την επαναφορά του Πολυκλαδικού (ΓΕΛ+EΠΑΛ) Λυκείου και το λες μ' άλλα λόγια;Το να αποκτήσουν τα νέα παιδιά περιβαλλοντική συνείδηση και ευαισθησία είναι κάτι που πρέπει να αφορά μόνο τους μαθητές του τομέα Γεωπονίας των Επαγγελματικών Λυκείων;
Παράθεση από: Green στις Μάρτιος 29, 2011, 03:04:22 μμΠαράθεση από: xaan στις Μάρτιος 29, 2011, 03:02:00 μμΠαράθεση από: Green στις Μάρτιος 29, 2011, 12:47:51 μμΘα ξεκολλησουμε ποτέ στο Ελλαδιστάν από τα Θρησκευτικά, Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά, Γυμναστική, δηλαδή από το Λύκειο της δεκαετίας τους '70 και του '80; Μιά χαρά και αυτά και βεβαίως να διδάσκονται. Αλλά πάνε μπροστά τα πράγματα. Θα καταλάβουμε ότι το Περιβάλλον, ο Αγροτουρισμός, η Γενετική, οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, η Βιολογική Γεωργία είναι πια επιστήμες αιχμής και τομείς που θα έπρεπε επιτέλους να επενδύσει και αυτή η χώρα των δημοσίων υπαλλήλων; Θα μείνουμε ακόμα κολλημένοι στις επαγγελματικές εναλλακτικές του "γιατρός, δικηγόρος ή δάσκαλος"; Μα φτάσαμε πια στο 2011... Μυαλό δεν βάζουμε τελικά, επιμένουμε στις επιλογές που μας έριξαν έξω ως κράτος.Τα αντικείμενα που προτείνεις ήδη διδάσκονται σαν μαθήματα σε αντίστοιχες ή συναφείς ειδικότητες των ΕΠΑΛ. Συνεπώς πες μας τι προτείνεις για την αναβάθμιση των ΕΠΑΛ - ή μήπως οραματίζεται την επαναφορά του Πολυκλαδικού (ΓΕΛ+EΠΑΛ) Λυκείου και το λες μ' άλλα λόγια;Το να αποκτήσουν τα νέα παιδιά περιβαλλοντική συνείδηση και ευαισθησία είναι κάτι που πρέπει να αφορά μόνο τους μαθητές του τομέα Γεωπονίας των Επαγγελματικών Λυκείων;Οχι, φυσικά! Αλλά εδώ μιλάμε για πρόγραμμα σπουδών στο ΓΕΛ, για μαθήματα. Και επαναλαμβάνω ότι τα αντικείμενα που προτείνεις διδάσκονται ήδη στα ΕΠΑΛ. Η πειβαλλοντική αγωγή υπάρχει στα ΓΕΛ ως παράλληλο της εγκύκλιας ύλης πρόγραμμα, όπως η Αγωγή Ύγείας, η Πολιτιστική Αγωγή, κλπ. Με βάση το σκεπτικό σου θα πρέπει να διδάσκεται στα ΓΕΛ και το μάθημα της Μηχανολογίας Αυτοκινήτου (ή δεν το θεωρείς αυτό απαραίτητο;)
Το να αποκτήσουν τα νέα παιδιά περιβαλλοντική συνείδηση και ευαισθησία είναι κάτι που πρέπει να αφορά μόνο τους μαθητές του τομέα Γεωπονίας των Επαγγελματικών Λυκείων;
ισως ομως υπαρχουν 3 κατευθυνσεις ε; ή λαθος το σκεπτομαι;