Εγώ κάτι έχω ακούσει για μετάβαση από το σπίτι στο σχολείο, για την αξιολόγηση, για ολοήμερο που δεν έχουν βάλει μέχρι τώρα και για τη συνεργασία των 2 νηπιαγωγών στο ολοήμερο.Εγώ αυτό απο το ΔΕΠΠΣ θα διαβασω και παλι πατησα google περιβαλλοντικη και βοηθηκα.
MairyLiscious την περιβαλλοντική πρέπει να τη διαβάσουμε από το πίσω μέρος του ΔΕΠΠΣ μετά τους στόχους?
Σ'ευχαριστώ Mairyliscious!!Επισης καρδουλα !
Καλή σου επιτυχία
Μηπως πρεπει να προσεξετε τα επιδοτουμενα προγραμματα που τρεχουν τα τελευταια χρονια; Εννοώ την Ομαλή Μετάβαση Νηπιων στο Δημοτικό και το πρόγραμμα Ισότητας. Περισυ γινόταν μεγάλος ντόρος γι' αυτά, φέτος δεν ξέρω τι γίνεται διότι εδω που είμαι δεν τα παρακολουθώ και πολύ. Θέμα διαπολιτισμικότητας υπήρχε και στον προηγουμενο ΑΣΕΠ και θα μπορούσε κάλλιστα να μπει πάλι.προγραμμα ισότητας ??? εννοεις ολα τα παιδια ειναι ισα αποδοχη στην διαφορετικότητα????
Ξέρει κανείς ποιοι είναι στην επιτροπή που βάζει θέματα φέτος?Παιζει ρόλο ? Εννοεις για να διαβασεις βιβλια τους?
ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ 2 ΦΥΛΩΝέχω διαβασει ότι δεν παιζει ρολο στην προσχολική ηλικια το φύλο ....
Στα πλαίσια του προγραμματος <<Εισαγωγή θεμάτων σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία>> κατεβασα το βιβλίο -εγχειρίδιο για νηπιαγωγους
http://www.isotita-epeaek.gr/ipostiriktiko_iliko.htm.
Εχει αρκετή θεωρία αλλά εχει και πολλές δραστηριότητες οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε άλλα θέματα που θα δουλέψεις στο νηπιαγωγείο. Συνολικά 128 σελίδες αλλά το βρίσκω καλό
MairiLiscious πάρα πολύ ενδιαφέρον αυτό το link για την ισότητα ευχαριστούμε πάρα πολύη σοφία το έβαλε το link
Αν δουλεύεις παρακολουθείς αναγκαστικά τα διάφορα προγράμματα και συζητώντας με συναδέλφους δημιουργείς αποψη.Εμάς μας έκαναν ολόκληρη ημερίδα για το θέμα δύο μέρες πριν τον αγιασμό. Εκεί μας παρουσίασαν και το υλικό. Λίγο αργότερα (2-3 βδομάδες) ήρθε και στο νηπιαγωγείο όλο το πακέτο.
Για το θέμα Ισότητας ενημερώθηκα τυχαία από κάποια site και φορουμ σχετικά με το επάγγελμά μας [οπως πχ. το pde]
Sofhie, θα μπορούσαμε να προμηθευτούμε αυτό το υλικό με κάποιον τρόπο;Είναι ό,τι υπάρχει στο link που έδωσαν τα κορίτσια πιο πριν! ;)
Selas επιασες το σφιγμο μου και ανταποκριθηκες
χαχαχαχαχαχαχαSelas επιασες το σφιγμο μου και ανταποκριθηκες
θα σου γράψω και μια συνταγή, βιταμινες, άσκηση πολλή, διαλογισμό δίς ημερησίως (μεσημέρι-βραδυ κατά προτίμηση) και πολλά κόμιξ...(Garfield = το απόλυτο αιλουροειδές....) ;D ;D ;D ;D
ΥΓ. Και κάτι άλλο...έχουν καιρό να βάλουν μαθηματικά...(γλώσσα έχει μπει, φυσικές επιστήμες, πες με τη βροχή, έχουν μπει...)
Δεν έχει σημασία η ακριβής διατύπωση, αυτό προσπαθώ να σου πω. Αν είσαι προετοιμασμένη και λίγο υποψιασμένη για κάποια πράγματα θα μπορέσεις να το γράψεις ούτως ή άλλως. Ρίξε μια ματιά στο υλικό μήπως τυχόν δίνει ιδέες και θεωρητικό υπόβαθρο και εξασκήσου σε πιθανούς τρόπους ανάπτυξης, κάτι που πρέπει να γίνει για όλα τα θέματα. Δε λέω να πιάσεις και να αναλύεεις όλα τα θέματα που θα βλέπεις μπροστά σου, αλλά αν π.χ. μου ζητήσουν project θα γράψω αυτά σε γενικές γραμμές και θα παίξω ανάλογα με το θέμα του project σε εκείνα. Αν μου βάλουν ανάπτυξη μίας δραστηριότητας, θα κινηθώ έτσι κ.ο.κ.
Αν διαβάσεις λίγη κοινωνιολογία της εκπαίδευσης και λίγη διαπολιτισμική θα το δεις μπροστά σου το φύλο. Στον Οδηγό δε λέει τίποτα;
κοριτσια και στον προηγουμενο με τη χιονατη ζητουσε εστω και περιλιπτικά μαθηματικα!ΥΓ. Και κάτι άλλο...έχουν καιρό να βάλουν μαθηματικά...(γλώσσα έχει μπει, φυσικές επιστήμες, πες με τη βροχή, έχουν μπει...)
σωστά! από το 2005 με τον πίνακα διπλής εισόδου αν δεν κάνω λάθος. Και δεν το θεωρώ καθαρά μαθηματική δραστηριότητα, γιατί ουσιαστικά θέλανε να δουνε το πως προσεγγίζουμε διδακτικά τις μαθησιακες ικανότητες των παιδιών....
Ολοήμερο, επίσης ακόμα, δεν έχει μπει....
Συγνώμη, αλλά δεν βλέπω θέμα του 2005 που να σχετίζεται με το Ολοήμερο.................ποιο είναι;
Σό,τι αφορά στο θέμα του πίνακα διπλής εισόδου, έπρεπε να βασιστεί κάποιος στη θεωρία τoυ Piaget(συγκεκριμένα "επικέντρωση"), ή κάνω λάθος;Δηλαδή-για να γίνω πιο συγκεκριμένη- είχε να κάνει με το ότι λόγω της εγωκεντρικής σκέψης του το παιδί δεν μπορεί να "αποκεντρωθεί", να συνεκτιμήσει δηλαδή περισσότερους του ενός παραγόντων στην ταξινόμηση του και επικεντρώνεται σε ένα, το πιο προφανές γι"αυτό;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;ή κάτι άλλο;;γιατί Ο Piaget μίλησε κυρίως για κατηγοριοποιήσεις κ ταξινομήσεις. Κι αν ναι, πώς ενεργούμε; είναι ενδεδειγμένη η επανάληψη κατά την άποψή σας, ή τι άλλο; η αλληλεπίδραση με παιδιά εμπειρότερα σε μεικτές ομάδες(βλ Vygotsky) θα μπορούσε να σταθεί εδώ; απόψεις εμπειρότερων συναδέλφων ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΕΣ!!!(Ε, ρε Vygotsky, όπου παω μπροστά μου είσαι....) . Αδημονώ για απόψεις καθώς παίζει πολύ θέμα μαθηματικών στον ΑΣΕΠ.
Σό,τι αφορά στο θέμα του πίνακα διπλής εισόδου, έπρεπε να βασιστεί κάποιος στη θεωρία τoυ Piaget(συγκεκριμένα "επικέντρωση"), ή κάνω λάθος;
u2 καλά το πας. Μπορείς επίσης να αναφέρεις την οικοδόμηση της φυσικής γνώσης (αντίληψη μιας μιας των ιδιοτήτων) που οδηγεί στη σταδιακή οικοδόμηση της λογικομαθηματικής γνώσης (ο συνδυασμός δυο ιδιοτήτων π.χ.) για να πούμε κάτι ακόμη για τον Piaget.Ritalamp, ο πρόβλημά μου είναι ότι διάβασα Παρασκευόπουλο για Πιαζέ και νοιώθω πως δεν με καλύπτει. Κάτι άλλο μου προτείνεις; όχι ξερή θεωρία, αλλά και πιθανές εαρμογές στην προσχολική.
u2 εμένα με βοήθησε πολύ το πορτοκαλί της Κουτσουβάνου, Η θεωρία του Piaget, από τις εκδόσεις Οδυσσέας, αλλά ίσως να είναι κατατοπιστικό και το κανούριο της το
Καλημέρα Νικη , ναι , δεν τη θεωρω αδιακριτη ρωτα οτι θες δεν εχω προβλημα.
Θα ήθελα να καταθέσω ότι τα βιβλία της Ντολιοπούλου (την είχα καθηγήτρια), "Σύγχρονες τάσεις της προσχ. αγωγής" και "Σύγχρονα προγράμματα για παιδιά προσχολικής ηλικίας" είναι ΘΗΣΑΥΡΟΣ. Καλύπτουν ένα ευρύτατο φάσμα θεμάτων, είναι σαφή, όσο πρέπει περιεκτικά και ευχάριστα-ενδιαφέροντα. Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη και άλλων που τα έχουν τυχόν διαβάσει.
Ναι
[
Την είχα κι εγω καθηγήτρια την Κουτσουβάνου και τον Χρυσαφίδη και την Ντολιοπούλου κι εχω τελειώσει το 97.... ...
u2 καλά το πας. Μπορείς επίσης να αναφέρεις την οικοδόμηση της φυσικής γνώσης (αντίληψη μιας μιας των ιδιοτήτων) που οδηγεί στη σταδιακή οικοδόμηση της λογικομαθηματικής γνώσης (ο συνδυασμός δυο ιδιοτήτων π.χ.) για να πούμε κάτι ακόμη για τον Piaget.Rita, να υποθέσω πως μιλάς για ιδιότητες υλικών, πχ χρώμα, μέγεθος, σχήμα κ.ά.;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Καλημέρα Νίκη
ρίξε μια ματια σε παλαιοτερα θεματα να παρεις μια ιδεα!
χμμμ...
λοιπόν
πιστευω πολυ σε περιβαλλοντικη μου χει κολλησει !
εσυ τι λες?
καλα πολλαπλης επιλογης δεν μπορω να εκφερω γνωμη ολα παιζουν!
τα συμπεριλαμβανουν σχεδον ολα!!
Σίγουρα θα είναι πολύ χρήσιμα και ενδιαφέροντα όσα θα λέει, αλλά στο διαγωνισμό δε νομίζω να ζητήσουν κάτι από εκεί γιατί άλλωστε τώρα όπως είπες σας το φέρανε, άρα λέω να μην το ψάξω και αυτό τώρα γιατί δεν αντέχω και άλλο επιπλέον υλικό :PΕυχαριστούμε πάντως για την ενημέρωση ;)και αν βαλουν απο αυτον ???????
Είμαι σε ολοήμερο και εγώ, και αυτό το πακετάκι με τα βιβλία για το ολοήμερο νηπιαγωγείο το είδα. Είναι όντως πολύ ωραίο, έχει κάποια θεωρητικά πράγματα που δεν είναι τίποτα καινούριο.Μιλάει για τις θεωρίες στις οποίες βασίζεται το ΔΕΠΠΣ κτλ.(πιαζέ, βυγκότσκι,μπρούνερ,πολλαπλή νοημοσύνη κτλ),πράγματα γνωστά δηλαδή,και σε καμία περίπτωση μην αγχώνεστε αν πέσει κάτι απο εκεί γιατί τα υπόλοιπα είναι δραστηριότητες που μπορούν να γίνουν στο σχολείο και σχέδια εργασίας. Αυτό που θα μπορούσαμε να διαβάσουμε από αυτο το πακέτο είναι το κεφαλαιο για την μετάβαση των νηπίων στο δημοτικό σχολείο.Θεωρώ ότι είναι ΣΟΣ μιας και πέρσι και φέτος οι σχολ.σύμβουλοι μας το έχουν αναφέρει και σαν πολύ καλό πρόγραμμα για να εφαρμόσουμε στα σχολεία.Εχει βουίξει πια ο τόπος με τη μετάβαση, όλοι μιλούν για θέμα μετάβασης στον ΑΣΕΠ!
θα ηθελα και γω να ευχαριστησω πολυ τον gspiropoylos, βοηθαει νομιζω αυτος ο οδηγος. LAalexx νομιζω πως το αντιθετο η μεταβαση απο την οικογενεια στο σχολειο εχει μπει, οχι απο το νηπιαγωγειο στο δημοτικο. Αν και θα συμφωνησω πως παρακουγεται...Έπεσε θέμα σε σχέση με τη μετάβαση από νηπ/γείο σε δημοτικό. Δες τα θέματα προηγούμενων ετών.
θα ηθελα και γω να ευχαριστησω πολυ τον gspiropoylos, βοηθαει νομιζω αυτος ο οδηγος. LAalexx νομιζω πως το αντιθετο η μεταβαση απο την οικογενεια στο σχολειο εχει μπει, οχι απο το νηπιαγωγειο στο δημοτικο. Αν και θα συμφωνησω πως παρακουγεται...Έπεσε θέμα σε σχέση με τη μετάβαση από νηπ/γείο σε δημοτικό. Δες τα θέματα προηγούμενων ετών.
καλησπερα συνάδελφοι!!είμαι και εγω καινούριο μέλος....πραγματικα η προσπάθειές σας ειναι αξιέπαινες! τη μετάβαση μας την επεσήμανε και η Κουτσουβάνου ως sos θέμα στο σεμινάριο του Ιανου...Κάποιο άλλο sos που σας είπε η Κουτσουβάνου και θα ήθελες ίσως να το μοιραστείς μαζί μας..........................;;;;;; ;) :-\
Μόλις είδα ότι το μέγεθος του αρχείου είναι περίπου 2Μ
Μόλις είδα ότι το μέγεθος του αρχείου είναι περίπου 2Μ
u2 εμένα με βοήθησε πολύ το πορτοκαλί της Κουτσουβάνου, Η θεωρία του Piaget, από τις εκδόσεις Οδυσσέας, αλλά ίσως να είναι κατατοπιστικό και το κανούριο της το
Το έχω αλλα δεν έχω χρονο να το επεξεργαστώ.. Είναι καλό απο οσο ειδα αλλά σε κάποια σημεία με μπερδεψε, βεβαια αν κάποιος την είχε καθηγήτρια δεν θα δυσκολευτεί όπως εγω γιατί θα έχει συνηθίσει το στυλ γραφής της..
Αναλύει το γνωστικό: Γλώσσα, μαθηματικά, ΦΕ, κυρίως αλλά σε πολλά σημεία δεν ακολουθεί το ΔΕΠΠΣ(εκει μπερδευτικα εγω) και το "διορθώνει" κάποια σημεία.
κοριτσια , καλήσπερα...
κι εγω ετοιμαζομαι να δώσω.
ειστε πολυ κατατοπιστικες ωρες ωρες. κ μπραβο σας
ηθελα να ρωτησω του κιτσαρα το βιβλιο πως λεγετε?
κ ειναι τοσο σημαντικο ? πραγματικα δεν έχω ιδεα...
ευχαριστώ!
Μηπως καποιος που εχει το βιβλιο της Κουτσουβανου ''
Είναι απαράδεκτο να μην αναφέρεται στις σημειώσεις η βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε. Για να γραφτεί ένα βιβλίο χρειάζεται πολύς κόπος και είναι ζήτημα επιστημονικής αξιοπρέπειας και ηθικής. Τα περί διαφήμισης τα ακούω βερεσέ. Άλλο να προτείνεις βιβλία και να τα παρουσιάζεις ως τον απόλυτο θησαυρό για να προσελκύσεις πελάτες και άλλο να αναφέρεις τις πηγές σου.
Εγώ τα λίγα πράγματα που διάβασα ήταν από υλικό του παιδαγωγικού ινστιτούτου "Θέματα εισαγωγικής επιμόρφωσης για νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς"(έχω βάλει το λινκ νομίζω σε άλλο θέμα), αυτό το αρχείο αποτελείται από 499 σελίδες και επέλεξα μερικά άρθρα και τα εκτύπωσα..Αν κάποιος έχει περισσότερες πληροφορίες ευπρόσδεκτες ;) ;)
Είναι απαράδεκτο να μην αναφέρεται στις σημειώσεις η βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε. Για να γραφτεί ένα βιβλίο χρειάζεται πολύς κόπος και είναι ζήτημα επιστημονικής αξιοπρέπειας και ηθικής. Τα περί διαφήμισης τα ακούω βερεσέ. Άλλο να προτείνεις βιβλία και να τα παρουσιάζεις ως τον απόλυτο θησαυρό για να προσελκύσεις πελάτες και άλλο να αναφέρεις τις πηγές σου.
"Η θεωρία του Πιαζε και παιδαγωγικές εφαρμογές στην προσχολική εκπαίδευση" LAaleXXXΕυχαριστώ για την ενημέρωση..Εγώ αυτό που ανέφερα πριν έχω διαβάσει και ειλικρινά αν δεν την είχα ακούσει σε ένα συνέδριο πως μιλάει δεν θα το κατάφερνα ποτέ το βιβλίο... 8)
επειδη την πειθαρχια-προβληματα συμπεριφορας τα θεωρω σοσ θεμετα, μπορειτε να μου πειτε απο που διαβασατε για το θεμα και αν εχετε βρει κανενα ενδιαφερον αρθρο η βιβλιο!!!
Ευχαριστω
επειδη την πειθαρχια-προβληματα συμπεριφορας τα θεωρω σοσ θεμετα, μπορειτε να μου πειτε απο που διαβασατε για το θεμα και αν εχετε βρει κανενα ενδιαφερον αρθρο η βιβλιο!!!
Ευχαριστω
Εγώ αυτό το θέμα το διάβασα απο τη Σχολική Τάξη του Ματσαγούρα και το βρήκα ικανοποιητικό.
souvlitsa, εσυ που εχεις διαβασει Ματσαγγουρα για Πειθαρχια δεν τον θεωρεις λιγο υπερβαλικα αναλυτικο?
εχει αρχισει και με κουραζει.... :(
Στον Τριλιανό στο βιβλίο Παρώθηση (δεν το έχω και δε θυμάμαι τον ακριβή τίτλο, αλλά είναι από τα κλασικά του Τριλιανού), νομίζω ότι έχει κάτι.
souvlitsa, εσυ που εχεις διαβασει Ματσαγγουρα για Πειθαρχια δεν τον θεωρεις λιγο υπερβαλικα αναλυτικο?
εχει αρχισει και με κουραζει.... :(
Ε ναι το παρακάνει σε ορισμένα σημεία. Δεν ξέρω ποιο κομμάτι διαβάζεις αλλά αυτό ας πουμε με τις μη λεκτικές παρεμβάσεις (και πολλά άλλα) είναι υπερ αναλυτικό. Εγώ κράτησα ένα βασικό σκελετό απο το κάθε κεφάλαιο, κάποιους ορισμούς και 2-3 πράγματα για το καθένα. Το καλό, που είναι και κακό, νομίζω, είναι ότι έχει όλα τα θεωρητικά που αφορούν το θέμα.
Συνέχισε την προσπάθεια
[/quot
κοιτα και γω αυτο λεω να κανω επιγραμματικα καποια που υπεραναλυει....Πιστευεις οτι μπορει στην αναπτυξη τετοια θεωρια που να ειναι τοσο γενικη? ενταξη καποια σημεια ναι για τις αμοιβες, τις ποινες και ποτε προτεινονται ναι , αλλα αυτος το παρακανει!!! δεν ξερω αν συμφωνεις....
καλη συνεχεια και σε σενα ;)
Συμφωνώ απόλυτα. :D
Μόλις είδα ότι το μέγεθος του αρχείου είναι περίπου 2Μ
Καλησπερα σε ολους!! Ειμαι νεο μελος στην κοινοτητα, σας ευχομαι ολοψυχα καλες γιορτες με υγεια και ευτυχια. Διαβαζω μερες ολα αυτα που συζητατε και πραγματικα εχουν λυθει πολλες αποριες μου, βλεπετε μολις τον Νοεμβριο ορκιστηκα. Συγχαριτηρια σε ολους για την αλληλεγγυη που υπαρχει μεταξυ σας. Μπορω να ζητησω και εγω να μου στειλεις gspiropoylos το υλικο για το ολοημερο για να γινω η 50η? ;)
Μόλις είδα ότι το μέγεθος του αρχείου είναι περίπου 2Μ
Καλησπέρα! Θα ήθελα να μάθω που μπορώ να βρω πληροφορίες για τη χρήση του portfolio στο νηπιαγωγείο και αν το θεωρείται σημαντικό ως θέμα?
Καλησπέρα! Θα ήθελα να μάθω που μπορώ να βρω πληροφορίες για τη χρήση του portfolio στο νηπιαγωγείο και αν το θεωρείται σημαντικό ως θέμα?Μην με παρεξηγησετε, αλλά η ενεργητική και παθητική φωνή των ρημάτων είναι απαράδεκτο να κακοποιούνται τόσο πολύ από εκπαιδευτικούς!
Καλησπέρα! Θα ήθελα να μάθω που μπορώ να βρω πληροφορίες για τη χρήση του portfolio στο νηπιαγωγείο και αν το θεωρείτε σημαντικό ως θέμα?
Αννα πολύ ενδιαφέρον ευχαριστούμε πολύΚαλησπέρα! Θα ήθελα να μάθω που μπορώ να βρω πληροφορίες για τη χρήση του portfolio στο νηπιαγωγείο και αν το θεωρείτε σημαντικό ως θέμα?
Σημειώσεις για την αξιολόγηση και το portfolio υπάρχουν και στη σελίδα nip-olohmero.gr και πιο συγκεκριμένα στο http://www.nip-olohmero.gr/frontoffice/portal.asp?cpage=NODE&cnode=43
Σήμερα που άρχισα να ψιλοδιαβάζω τον οδηγό, όταν διάβαζα το κεφάλαιο για τη διαμόρφωση του χώρου μου δημιουργήθηκε η εξής απορία: έχει μπει θέμα για γωνιές και τον χώρο γενικότερα?αν μιλάς για θέμα ανάπτυξης, νομίζω πως οχι..ας απαντησουν κοι υπολοιπες αν γνωριζουν.
Σήμερα που άρχισα να ψιλοδιαβάζω τον οδηγό, όταν διάβαζα το κεφάλαιο για τη διαμόρφωση του χώρου μου δημιουργήθηκε η εξής απορία: έχει μπει θέμα για γωνιές και τον χώρο γενικότερα?
Γεια σε όλους,
Μπορεί να μου πει κάποιος που θα βρω το καινουριο αναλυτικο προγραμμα για να το κατεβάσω???
Λειπω για μεταπτυχιακά στην Αμερικη και θα ερθω να δώσω εξετάσεις. Όλα τα θέματα που έχουν προαναφερθεί είναι κι εδώ πολυ καυτά. Όπως:
η μεταβαση απο το σπιτι στο νηπιαγωγείο και απο το νηπιαγωγείο στο δημοτικό
το περιβαλλον της ταξης και οι διαφορετικες γωνιές
η ισοτητα των δυο φύλων αλλα πως δεν ενθαρρυνουμε τα στερεοτυπα γενικοτερα
portfolios και αξιολογηση
Δεν έχω όμως το καινούριο αναλυτικό πρόγραμμα ???
Μου είπαν στο wedsite του παιδαγωγικού ινστ. Αλλα δεν μπορώ να το βρώ. Ας μου στείλει κάποιος το link
ευχαριστώ
Κορίτσια έχετε δίκιο, αλλά αυτό το κάνω εδω και 2 μέρες ξεκουράζομαι, και τώρα τα πιάνω και αγχώνομαι...και στον προηγούμενο ασεπ ειχα διαβάσει αλλά έπεσε εσδ και δεν την ειχα διαβάσει καθόλου, οπότε δεν μπόρεσα καθόλου να την γράψω. Τα γενικά τα ξέρω οκ αλλά αν πέσει κατι εξειδικευμένο...?Τι εννοείς? Δεν ξεκινάς να γραφεις τις δικές σου προτάσεις να συνεχίσουμε οι υπόλοιποι?
Κορίτσια έχετε δίκιο, αλλά αυτό το κάνω εδω και 2 μέρες ξεκουράζομαι, και τώρα τα πιάνω και αγχώνομαι...και στον προηγούμενο ασεπ ειχα διαβάσει αλλά έπεσε εσδ και δεν την ειχα διαβάσει καθόλου, οπότε δεν μπόρεσα καθόλου να την γράψω. Τα γενικά τα ξέρω οκ αλλά αν πέσει κατι εξειδικευμένο...?Τι εννοείς? Δεν ξεκινάς να γραφεις τις δικές σου προτάσεις να συνεχίσουμε οι υπόλοιποι?
Καλησπέρα σε όλους!
Είμαι άλλο ένα άτομο που έχει κουραστεί από την όλη διαδικασία κ πιστεύει πως δεν ξέρει τίποτα, παρ'όλες τις φιλότιμες προσπάθειές μου για να οργανώσω τη σκέψη μου και τις..γνώσεις μου... :'(
Πάρ'όλα αυτά, θέματα που έχω ακούσει για sos αλλά δεν έχουν πέσει είναι κ ότι έχει να κάνει με επίλυση προβλημάτων και ομαδοσυνεργατική...Δεν ξέρω κατά πόσο αυτά θα μπορούσαν να αναπυχθούν μόνα τους, σαν ολοκληρωμένα θέματα, αλλά ας τα έχουμε υπόψη μας...ποτέ δεν ξέρεις :-\ Καλή επιτυχία!
Σύγκριση Αναλυτικού του 89 και το ΔΕΠΠΣΣυνονόματη... ;D...αυτό το θέμα δεν είχε μπει το 2002 ή κάνω λάθος? :-\
είχε μπει μόλις είχε αλλάξει το πρόγραμμα. Το έχω σκεφτεί και εγώ και με τρομάζει λίγο αλλά το βρίσκω λίγο απίθανο να ξαναβάλουν κάτι τέτοιο....εκτός αν το κάνουν κάπως γενικότερο ας πούμε τα αναλυτικά προγράμματα του ελληνικού νηπιαγωγείου γενικά....λίγο τραβηγμένο το βρίσκω όμως.....σχεδόν ανατριχιαστικό :-\Σύγκριση Αναλυτικού του 89 και το ΔΕΠΠΣΣυνονόματη... ;D...αυτό το θέμα δεν είχε μπει το 2002 ή κάνω λάθος? :-\
Aν μπει σύγκριση παλιού-νέου αναλυτικού (γενικά) νομίζω πως εμείς που τελειώσαμε πρόσφατα τη σχολή θα έχουμε πρόβλημα :-\++φωνω δεν εχω ιδεα!! :-\
Για να μιλήσω για τον εαυτό μου, δεν έχω ιδέα τι έλεγε το παλιό :'(
Μόλις είδα ότι το μέγεθος του αρχείου είναι περίπου 2Μ
μήπως ξέρει καμία για το βιβλίο με τις δραστηριότητες για παιδιά με ειδικές ανάγκες που έστειλαν στα νηπιαγωγεία? Η ειδική αγωγή είναι θέμα sos φέτος σύμφωνα με φροντιστήρια και μπορεί να βάλουν κάτι που περιέχεται μέσα σε αυτό το βιβλίο
ωχ!!!κλάψε με μάνα κλάψε με....ο ματσαγγούρας είναι πορωμένος με τις θεωρίες και τα στημένα θέματα που δεν έχουν περιθώρια για ανάπτυξη κριτικής σκέψης...
τουλάχιστον από όσο θυμάμαι από τη σχολή που τον είχα..
καλησπέρα σε όλο το φορουμ!!!!Ποια ειναι αυτη η ΔΙΑ
Πως σας φαίνεται για πιθανό θέμα τα ΜΜΕ και η σημασία τους στην προσχολική αγωγή?
Ακουσα οτι στην επιτροπή θα συμμετέχει και ο Ματσαγγούρας. Δεν ξέρω όμως τίποτα περισσότερο και κατα πόσο ραδιο αρβύλα είναι.
Αυτό που ξέρω ειναι οτι "θα γελάσει και ο κάθε ....πικραμένος" !!!!!!!!!
καλησπέρα σε όλο το φορουμ!!!!Ποια ειναι αυτη η ΔΙΑ
Πως σας φαίνεται για πιθανό θέμα τα ΜΜΕ και η σημασία τους στην προσχολική αγωγή?
Ακουσα οτι στην επιτροπή θα συμμετέχει και ο Ματσαγγούρας. Δεν ξέρω όμως τίποτα περισσότερο και κατα πόσο ραδιο αρβύλα είναι.
Αυτό που ξέρω ειναι οτι "θα γελάσει και ο κάθε ....πικραμένος" !!!!!!!!!
καλησπέρα σε όλο το φορουμ!!!!Α!α!α!α! Τωρα που το σκεφτομαι.............ο Ματσαγγουρας δεν ειναι καθηγητης στο Δημοτικης Εκπαιδευσης Αθηνων; Τι δουλεια εχει να ασχολειται μ'εμας;;; ΑΝΤΕ!!!
Πως σας φαίνεται για πιθανό θέμα τα ΜΜΕ και η σημασία τους στην προσχολική αγωγή?
Ακουσα οτι στην επιτροπή θα συμμετέχει και ο Ματσαγγούρας. Δεν ξέρω όμως τίποτα περισσότερο και κατα πόσο ραδιο αρβύλα είναι.
Αυτό που ξέρω ειναι οτι "θα γελάσει και ο κάθε ....πικραμένος" !!!!!!!!!
Ποια ειναι αυτη η ΔΙΑ
Μπράβο ρε u2 έτσι σε θέλω. Πάντως του χρόνο με το καλό που θα διοριστείς και θα βαριέσαι στο γραφικό χωριουδάκι που θα βρίσκεσαι, ρίξε μια ματιά στα βιβλία του, γιατί είναι αρκετά καλά και οργανωμένα. Εννοείται ότι τώρα δεν υπάρχει λόγος να ζοριστείς επιπλέον.Εννοειται Ριτα μου, απλως στη φαση που ειμαι τωρα, προσπαθω να δω τι μπορω να ξαναφρεσκαρω απο οσα εχω διαβασει απο το ξεκινημα της προσπαθειας μου, γιατι αλλιως ειναι με μια αναγνωση να επανερχονται πραγματα που εχεις διαβασει, παρα να "πασαλειβω¨καινουργιες πληροφοριες που απαιτουν βαθος χρονου για να αφομοιωθουν κι ας πατωσω!!!Ειναι και θεμα τυχης, βρε παιδια, καθως, απο τη μια μας συμβουλευουν οι καθηγητες μας να εστιασουμε στο ΔΕΠΠΣ και στον Οδηγο κι απο την αλλη-σχημα οξυμωρο-βλεπω θεματα προηγουμενων ετων στα οποια για να απαντουσες, δεν αρκουσε η μελετη μονο των παραπανω εγχειριδιων. Να μην ξανααναφερω την ΠΑΡΩΔΙΑ με τον Κιτσαρα και κουραζω...........ακομα και στις ερωτησεις πολλαπλων, ηταν σαν να ειχαν σκαναρει το βιβλιο του.
Σχετικά με την ειδική αγωγή που αναφέρθηκε τι ακριβώς πρέπει να γνωρίζουμε?? Εγώ θα ρίξω μια ματιά στο νόμο της ειδικής αγωγής και δεν θα ασχοληθώ περαιτέρω, γιατί θεωρώ πως ναι μεν παιδιά με ειδικές ανάγκες πλέον εντάσσονται σε τμήματα μαζί με παιδιά τυπικής ανάπτυξης, αλλά ένα τέτοιο θέμα κατά πόσο είναι σημαντικό για εμάς?? Πέρα από τα αυτονόητα περί ίσων ευκαιριών, καλλιέργειας κλίματος αποδοχής, σεβασμός στα δικαιώματα και τις ιδιαιτερότητές του τι άλλο πρέπει να ξέρουμε?? Δεν θα μας δώσουν και καμιά μελέτη περίπτωσης.. Και εκτός αυτού δεν προβλέπεται σε βαριές περιπτώσεις το παιδί να έρχεται στο σχολείο με συνοδό? Εμένα μου φαίνεται απίθανο να πέσει τέτοιο θέμα, πολλαπλής πάλι δεν αποκλείω, έχει μπει άλλωστε...δυστυχώς δε μπορώ να σε διαφωτίσω...για την ακρίβεια μου δημιούργησες επιπρόσθετες απορίες... οταν λες "ενα τέτοιο θέμα κατα πόσο σημαντικό είναι για εμας??" τι ακριβώς εννοείς? νομίζω οτι θα είναι θέμα υψίστης σημασίας -οταν με το καλό διοριστείς- κ μεσα στη ταξη σου έχεις παιδί με π.χ. υπερκινητικό συνδρομο.
Εχω κανει 3 ολοκληρες φορες μαθημα μαζι του (κ στα 4χρονια)!!!κ ειμαι πολυ περιφανη!!!! ;D ;D ;D ;DΛοιπον κι εγω ειχα καθηγητρια τη Τζουριαδου!
Ο άνθρωπος απλα ειναι αλλου!!!!!!! Κανει παρεα στον Freud ;D
Εχω κανει 3 ολοκληρες φορες μαθημα μαζι του (κ στα 4χρονια)!!!κ ειμαι πολυ περιφανη!!!! ;D ;D ;D ;DΛοιπον κι εγω ειχα καθηγητρια τη Τζουριαδου!
Ο άνθρωπος απλα ειναι αλλου!!!!!!! Κανει παρεα στον Freud ;D
Το γενικοτερο θεμα της ειδικης αγωγης ειναι θεμα εξειδικευμενο μονο για εκεινους που εχουν εντρυφησει.Δεν νομιζω πως με τις βασικες μας σπουδες ειμαστε σε θεση να κανουμε διαγνωσεις. Εξαλλου, περα απο κινητικα προβληματα, δεν μπορει σε επιπεδο προσχολικης αγωγης να γινουν διαγνωσεις πχ δυσλεξιας, υπερκινητικου συνδρομου κ.α. απο εμας. Η Τζουριαδου μας το ΑΠΑΓΟΡΕΥΕ!!!!.Μπορουμε απλως να "υποψιαστουμε"προβληματα κυριως λογου, οπως προβληματα εκφραστικου/προσληπτικου τυπου και να παρεμβουμε, αν και παλι, στο πανεπιστημιο ηταν συγκρατημενη με τετοια θεματα μαζι μας. Εκανε σπουδαια δουλεια με τους της Ειδικης Αγωγης.
Οσο για τη μητερα που αναφερθηκε πιο πανω, δεν ειναι η νηπιαγωγος κλινικη ψυχολογος.θα μπορουσε βεβαια να απευθυνθει αρχικα στην ειδικη συμβουλο, αλλαι οχι να περιμενουν απο τους εκπαιδευτικους να ειναι τα παντα και παντου!!!!!
Είναι τρελό πακέτο να έχεις ειδικό παιδί στην τάξη και γιατί δεν επαρκούν οι γνώσεις μας και γιατί όταν έχεις μεγάλο τμήμα είναι αδύνατο να τα βγάλεις πέρα μόνη σου χωρίς να γίνεις 47.000 κομμάτια. Είχα υπερκινητικό παιδί σε τμήμα με 8 και όλα ήταν μια χαρά, γιατί υπήρχαν απεριόριστα περιθώρια δράσης. Είχα όμως και σε τμήμα με 25 και δεν τα έβγαζα πέρα με ΤΙΠΟΤΑ!!! Θέλεις υποστήριξη και υποδομές που απλά δεν υπάρχουν, εκτός κι αν είσαι τυχερή, το σχελείο έχει τμήμα ένταξης και μάλιστα ενεργό, οπότε τότε γίνεται δουλειά. Το υπόλοιπο 95% των περιπτώσεων φταίει η νηπιαγωγός που "δε θέλει να αντιμετωπίσει την κατάσταση" (λένε οι γονείς, μέχρι να μείνουν πέντε λεπτά μόνοι τους με το τμήμα και να δουν τι εστί βερύκοκο).Συμφωνω με οσα λες, απλως ημουν κατηγορηματικη και συνοπτικη, καθως τελευταια ακουω συνεχως παραπονα για εκπ/κους διαφορων βαθμιδων που τους στελνουν στην πυρα γιατι εκαναν το "λαθος" να εχουν τελειωσει ενα η και παραπανω πανεπιστημια, στις προπτυχιακες τους σπουδες να μην τους καταρτιζουν και κατοπιν, οταν μπουν στον στιβο της εκπαιδευσης, χωρις καταλληλη επιμορφωση-την οποια πρεπει με δικη τους βουληση να παρακολουθησουν και να πληρωσουν αδρα για να την εχουν!!!-να τους ζητουν να ειναι ειδικοι. Οχι, δεν το δεχομαι . Ας κανει κατι αυτη η πολιτεια επιτελους!
Τώρα για τη συγκεκριμένη συνάδελφο εσύ ήσουν μπροστά και ξέρεις.
Όσο για το πώς αναπτύσσουμε το θέμα, κατά βάθος είναι τα ίδια πράγματα με τη διαπολιτισμική, απλά μπορείς να αναφερθείς και στο ειδικό προσωπικό (διδακτικό και βοηθητικό). Για τη διάγνωση υπάρχουν τα ΚΕΔΔΥ (πρώην ΚΔΑΥ) και όλα τα δημόσια ιατροπαιδαγωγικά κέντρα (π.χ. τα σχετικά τμήματα στα νοσοκομεία παίδων, στους δήμους κ.λ.π.).
U2 να σου πω την αλήθεια στο μήνυμα της Jacqueline αναφερόμουν, γιατί ουσιαστικά συμφωνώ με αυτό που λές. όσο για τα αρχικά δε θυμάμαι καθόλου τι σημαίνουν. Λογικά θα αναφέρονται στο νόμο.Ριτα, μπορουμε να βρουμε κατι σχετικο στο διδυκτιο; αναφερομαι στο εν λογω σεμιναριο.
Επίσης νομίζω ότι έχει ένα δίκιο η lena!!! γιατί όντως η έγκαιρη παρέμβαση είναι από τα τρέντυ ζητήματα της ειδικής. Επίσης με το θέμα της ειδικής συνδέεται και η διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης (τουλάχιστον το συνέδεσαν στο σεμιναριο του ΠΙ)
Επισης, γιατι ειμαι πεπεισμενη οτι θα πεσουν θεματα που ουτε η νοσηροτερη μας φαντασια ειχε σκεφτει(οπως συνηθιζεται αλλωστε;βλεπε ΕΣΔ στον προηγουμενο διαγωνισμο...) :'(
Συμφωνω με τη Ρετα και Ριτα αλλα δεν καταλαβαινω τι μανια σας πιανει με τον Κιτσαρα
μπορει να πεσει το θεμα με τα αναλυτικα και να απαντησω απο αλλες σημειωσεις που εχω διαβασει και να μην ειναι Κιτσαρας τι θα με κοψουν για αυτο ?? ??? ???
Ξέρεις πολύ καλά και το έχω πει με όλους τους πιθανούς τρόπους, ότι δεν είμαι υπέρ της παπαγαλίας. Όταν όμως υπάρχει κάτι αναλυμένο και κωδικοποιημένο από κάποιον είναι πιο εύκολο να θυμηθείς κάτι. Μπορώ επίσης να προτείνω και
2.Αφού ακούγεται ότι ο Ματσαγγούρας είναι...hot...πώς σας φαίνεται ένα θέμα σύγκρισης διαθεματκότητας διεπιστημονικότητας?Φρίκη!!!!!!!!!!
Ευχαριστώ...
2.Αφού ακούγεται ότι ο Ματσαγγούρας είναι...hot...πώς σας φαίνεται ένα θέμα σύγκρισης διαθεματκότητας διεπιστημονικότητας?Φρίκη!!!!!!!!!!
Ευχαριστώ...
To αναφέραν και πιο πάνω σαν πιθανό θέμα...
καλημερα, και μόνο η λέξη πολιτική που αναφέρεις, το αποκλείει.συμφωνώ.... δηλ. τι θα ζητήσουν? να κρίνουμε την εκαστοτε εκπαιδευτική πολιτική στην εκπαίδευση??
εχω την εντύπωση οτι στον ασεπ δεν μπαινουν θεματα που έχουν να κανουν καθαρά ας πουμε με θρησκεία πατριδα πολιτική...είναι πολυ ευαίσθητα σημεία
ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΠΑΙΝΩ ΕΔΩ Κ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΞΟΙΚΕΙΩΜΕΝΗ ΑΛΛΑ ΕΝΤΟΠΙΖΩ ΤΟΝ ΠΑΝΙΚΟ ΟΛΩΝ ΜΑΣ!!!ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΥΤΗ Η ΓΚΛΙΑΟΥ ΤΙ ΕΙΝΑΙ?ΜΠΟΡΩ ΝΑ
ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΠΑΙΝΩ ΕΔΩ Κ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΞΟΙΚΕΙΩΜΕΝΗ ΑΛΛΑ ΕΝΤΟΠΙΖΩ ΤΟΝ ΠΑΝΙΚΟ ΟΛΩΝ ΜΑΣ!!!ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΥΤΗ Η ΓΚΛΙΑΟΥ ΤΙ ΕΙΝΑΙ?ΜΠΟΡΩ ΝΑ
Οι "πηγές" που "ξέρουν" τα sos λένε ότι σημαντικά και πιθανά είναι τα θέματα που τρέχουν και είναι σημαντικά γι το νηπιαγωγείο..Με λίγα λόγια όσα έχουμε ξαναπεί για ειδική αγωγή(που εξεκολουθώ να μην έχω υλικο >:(), μετάβαση, παιχνίδι και αξιολόγηση. Όσον αφορά δραστηριότητες άλλαξαν γνώμη και πιστεύουν πως θα πέσει δημιουργία και έκφραση και όχι μαθηματικά. Απλά σας παραθέτω τα τελευταία που έφτασαν στα αυτιά μου, όχι ότι απαραίτητα θα γίνει και κάτι τέτοιο!! Το μόνο που απεύχομαι είναι την ώρα της εξέτασης να μην μαζεύω το σαγόνι μου από το πάτωμα,,, λόγω θεμάτων!! :(
Συγνώμη κιολας χωρις να θέλω να θιγει καποιος αναρωτίεμαι:εύλογο ερώτημα...εκτος κ αν τα κορίτσια αυτα --οπως κ το 1/3 των υποψηφίων--πήγαν σε φροντιστήριο οποτε τους εδωσαν γραμμη για καποια θεματα που δεν εχουν "παίξει" κ που θεωρούν επικίνδυνα...θελω να πιστεύω οτι ειναι ετσι οπως το λεω αλλιως....ζητω που καήκαμε!
1. ποιες ειναι οι πηγές των φίλων σου?
2. πως αυτές οι πηγές διαρέεουν πιθανα εστω θέματα σε έναν αδιαβλητο όπως θέλουμε να πστεύουμε εμεις οι ονειροπόλοι?
3. αφου οι φίλες σου έχουν "άκρες" για τα θέματα, θα χουν "άκρες" και για διορισμο!!!!!!!!!
μπορει να ειμαι καχύποπτη αλλα νομιζω πως οι απορίες μου είναι ευλογες!!
και εγώ μίλησα για sos αλλα ανεφερα πχ οτι τα ειπε η κουτσουβανου στον ιανο ή οτι επειδη είναι θέματα επικαιρότητας (βλέπε νομο ειδικής αγωγής και εκπαιδευσης) τα θεωρώ επικινδυνα!
θα ήθελα πολύ LAaleXXX να ακουσω τη γνώμη σου, και επαναλαμβάνω πως αφου δν σε ξέρω καν δεν εχω κατι προσωπικο μαζι σου
JAcqueline, και εγω πήγα φροντιστήριο(οχι όμως στο παγκοσμιου φήμης και πιστοποιημενο με iso 9000, χιουμορακι, αυτο θα μας έλλειππε)ωχ..μιλάς σοβαρά?!.... >:(
και εμας μας είπε η καθηγήτρια καποια θεματα να τα επεξεργαστούμε ειτε γιατι δεν έχουν πέσει είτε γιατι ειναι επικαιρα!!!!!!!
Η ιδεολογική μου διαφωνία εγκειται στο εξής:ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ(ναι φωναζω)να γνωρίζει κόσμος πως μέχρι χτές θα έβαζαν δραστηριότητα μαθηματικών και δη συνταγή(ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ) αλλα πριν 5 λεπτά μου εστειλαν sms τελικα άλλαξαν γνώμη η δραστηριότητα θα είναι απο δημιουργία και έκφραση??????????????????????????????
ΗΜΑΡΤΟΝ
Οι "πηγές" που "ξέρουν" τα sos λένε ότι σημαντικά και πιθανά είναι τα θέματα που τρέχουν και είναι σημαντικά γι το νηπιαγωγείο..Με λίγα λόγια όσα έχουμε ξαναπεί για ειδική αγωγή(που εξεκολουθώ να μην έχω υλικο >:(), μετάβαση, παιχνίδι και αξιολόγηση. Όσον αφορά δραστηριότητες άλλαξαν γνώμη και πιστεύουν πως θα πέσει δημιουργία και έκφραση και όχι μαθηματικά. Απλά σας παραθέτω τα τελευταία που έφτασαν στα αυτιά μου, όχι ότι απαραίτητα θα γίνει και κάτι τέτοιο!! Το μόνο που απεύχομαι είναι την ώρα της εξέτασης να μην μαζεύω το σαγόνι μου από το πάτωμα,,, λόγω θεμάτων!! :(
ευχαριστουμε πολυ!! οι πηγες σου μηπως λενε τιποτα και για τη συγκριση που ζηταν συνηθως?
Η ιδεολογική μου διαφωνία εγκειται στο εξής:ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ(ναι φωναζω)να γνωρίζει κόσμος πως μέχρι χτές θα έβαζαν δραστηριότητα μαθηματικών και δη συνταγή(ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ) αλλα πριν 5 λεπτά μου εστειλαν sms τελικα άλλαξαν γνώμη η δραστηριότητα θα είναι απο δημιουργία και έκφραση??????????????????????????????
ΗΜΑΡΤΟΝ
Κορίτσια, ολοι οσοι έχουν πάει φροντιστήριο (και κυριως σε ενα γνωστό) έχουν απο αυτό κάποια υποτιθέμενα σοσ...Αυτο δεν σημαίνει οτι θα πεσουν κιολας! Κοιτάνε τι "φοριέται" αυτό τον καιρό πχ ειδική και το λένε στους υποψήφιους! Και τι έγινε;; Αυτά μπορεί ο καθένας απο μας να τα σκεφτεί...Δεν πιστεύω οτι κάποιοι γνωρίζουν τα θεματα απο πριν(μην τρελλαθουμε...) Ξερετε πόσα φροντιστηρια δίνουν σοσ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΦΤΕΙ ΤΙΠΟΤΑ απο αυτά;;; Τα σοσ απο τα φροντιστηρια ειναι διαφημιστικο τρικ για να βρισκουν πελατες!εγω φροντιστήριο δε πήγα κ δε ξέρω ..αλλα μπορώ να φανταστώ τι γίνεται .....
εγω φροντιστήριο δε πήγα κ δε ξέρω ..αλλα μπορώ να φανταστώ τι γίνεται .....Και εγω το ίδο ακριβώς εύχομαι.... :( :(
όπως ειπώθηκε κ απο μια συνάδελφο , ευχομαι το Σ/κ "να μη πεσει το σαγόνι μου στο πάτωμα" απο τα θέματα που θα μπούν
Εγω Rinaki δεν τα έβαλα με τη LAalleeXXX και το ειπα δις!
δεν μας ειπε όμως αν αυτές οι"πηγες"είναι το φροντιστήριο που πήγαιναν τα κορίτσια! ή άλλες!
εκει ήταν η διαφωνία μου!
επειδη εγω ξέρω τον εαυτό μου και δεν στάθηκα ποτέ σε σοσ δεν εκανα την παρέμβαση για εμενα, αλλα για όλους όσους επισκεπτονται το Foroum και μας διαβάζουν!
MairyLiscious το έχω και εγώ το εικονιδιακι αυτο! :P
LAaleXXX και Rinaki μου διευκρίνησα πως η αντιδρασή μου ήταν καθαρά για τις φίλες σου και τισ πηγές τους και για να μην δημιουργούνται υπόνοιες!!!!!Μία τελευταία διευκρίνυση από μέρους μου. Αναφέρθηκα σε πηγές φίλων μου γιατί πολύ απλά εγώ δεν παρακολούθησα κάποιο φροντιστήριο και να επισημάνω πως οι φίλες μου δεν έχουν μπάρμπα κανένα θεματοδότη ούτε έχουν άκρες -γιατί τότε πολύ απλά δεν θα ασχολούνταν με σος θέματα- απλά με ενημέρωσαν για να δώσω λίγη περισσότερη προσοχή σε κάποια πράγματα που τους τόνισαν και εγώ θεώρησα καλό να σας τα παραθέσω. Ο διαγωνισμός πάντως κακά τα ψέμματα δεν είναι αδιάβλητος όπως πάάρα πολύ θα θέλαμε!!! Και τι δεν έχουμε ακούσει σχετικά και όχι μόνο για τους γραπτούς διαγωνισμούς αλλά και για άλλους... Καλή συνέχεια στο διάβασμά μας, λίγο ακόμα έμεινε, και όταν με το καλό γράψουμε εδώ θα είμαστε να τα λέμε!!
Λήγω εδώ το ζήτημα εγώ που το ξεκίνησα!!!!!!
Αλήθεια ξέρει καμία να μου πει γιατί οι θέσεις του 2009 είναι λιγότερες από του 2007; Ειδικά με τα ολοήμερα τώρα δεν χρειάζονται προσωπικό;;;
;D ;D ;D Πολύ καλό!!!!Αλήθεια ξέρει καμία να μου πει γιατί οι θέσεις του 2009 είναι λιγότερες από του 2007; Ειδικά με τα ολοήμερα τώρα δεν χρειάζονται προσωπικό;;;
Γιατί όλα είναι θέμα παιδείας. Ιδιωτικής ;) ;) ;) >:( >:( >:( >:( >:( Γιαυτό.
Rinaki, ναι στο συγχρονα προγραμματα αναφερομαι!Ευχαριστω :)
ξερετε οτι θα επεκταθει ο θεσμος του ολοημεου το 2012 και θα ανοιξουν πολλες θεσεις οπως εγινε και με τα δημοτικα?Ξέρεις πόοοοοσες φορές τα χω ακούσει αυτά;;; Και πόσα παιδιά του Λυκείου διαλέγουν ΠΝΤ για αυτό το λόγο;;; Έχει φτάσει η βάση εισαγωγής στο 17 και όλοι οι απόφοιτοι κοντροχτυπιόμαστε για μια θέση.. Μακάρι αλλά χλωμό! >:(
Κορίτσια σας θυμίζω τις παλιότερες που μας έλεγαν να διαβάσουμε τα βασικά. (Η Sophie μου έρχεται στο μυαλό αυτή τη στιγμή). Αυτό αποφάσισα να κάνω και 'γω τελικά, απ' το να κάτσω και να κουρκουτιάσω με θεωρητικούς και περίεργες έννοιες, διάβασα παρόμοια πράγματα που είχαν πέσει στον προηγούμενο ΑΣΕΠ. Και να σας πω δεν το μετάνοιωσα, γιατί ενώ εγώ διάβασα 18-20 βιβλία αυτή που θα είχε διαβάσει 5-6 βιβλία, τον οδηγό και το ΔΕΠΠΣ, το ίδιο με μένα θα 'γραφε περίπου. Τα θέματα το επέτρεπαν αυτό.