Νομίζεις ότι οι Φυσικοί θέλουν να κάνουν
Αν έχετε τη στοιχειώδη ευθιξία οι φυσικοί και οι χημικοί πρέπει να παραιτηθείτε και να παρακαλέσετε να προσλάβουν στη θέση σας κάποιον βιολόγο. Μόνο έτσι θα εξιλεωθείτε.Να εξιλεωθώ από τι;;;;;;;;; Που για να δώσω ΑΣΕΠ διάβασα όλο το φυσικό, βρήκα κάποιον να μου μάθει και πράγματα εκτός των σχολικών στην χημεία , που διάβαζα βιολογία από βιβλία πανεπιστημιακά της ιατρικής, που διάβασα γεωλογία από όπου μπόρεσα και βρήκα, που ξαναδιάβασα όλα τα μαθηματικά της σχολής μου για να μπορέσω να λύσω τις ασκήσεις φυσικής !!!! Να παραιτηθώ από που;;;;; από αναπληρώτρια;;;;; επειδή ένα υπουργείο μας παίζει στο μικρό του δαχτυλάκι και μας βάζει να σκοτωνόμαστε ;;;;; Και να πω τι;;;;;;;;; Εχω φρικάρει στο διάβασμα, πάει πίσω η ζωή μου αλλά σε παρακαλώ κύριε υπουργέ πάρε 300 βιολόγους;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; >:( >:( >:(
Πραγματικά ξεφτίλα!!!
Άσε η ξεφτίλα που νιώθω όταν τη μια ώρα πρέπει να μιλάω για έργο και δυναμική ενέργεια και μετά να περιγράφω το πέος και το αιδοίο.
Υπήρχε παλιά!! Δεν νομίζω να υφίσταται πλέον!!!
Εδώ, δόθηκε οδηγία να συμπληρώνονται τα οργανικά κενά (νομίζω για άρση της υπεραριθμίας) ενιαία, στο ΠΕ04!!
Δηλαδή, υπάρχει κενό
Τι εννοείς "σκέφτονται ενοποίηση φυσικών επιστημών -κλάδων όπως οι φιλόλογοι;;;
Δυστυχώς, anixia μου, κάπως έτσι έχουν τα πράγματα!!Παρα καλώ να καταγραφεί και να αναγνωριστεί ότι ουδέποτε μίλησα για κακούς φυσικούε και χημικούς, αυτό αναφέρθηκε όχι από μένα αλλά σε κακές ερμηνείες των όσων εννοώ απο..... φυσικούς και χημικούς ;)
Μακάρι συνάδελφοι αναπληρωτές, να έφταιγαν, κακοί φυσικοί-χημικοί ή φιλόλογοι για την κατάσταση! Όμως, δεν είναι έτσι!!
Τα βλέπετε στα άρθρα και τις διατάξεις του νέου νόμου!!
Δυστυχώς, anixia μου, κάπως έτσι έχουν τα πράγματα!!
Μακάρι συνάδελφοι αναπληρωτές, να έφταιγαν, κακοί φυσικοί-χημικοί ή φιλόλογοι για την κατάσταση! Όμως, δεν είναι έτσι!!
Τα βλέπετε στα άρθρα και τις διατάξεις του νέου νόμου!!
Ποιά περιμένεις να είναι τα αποτελέσματα της ενοποίησης; Ίσως να βρούμε λίγη αλήθεια και εκεί;Εγω προσωπικα δεν περιμενω τιποτα , εδω ακουγεται οτι ισως δεν κραταμε Ασεπ γιατι περνουν τα χρονια ,οτι ισως δουλευουν οι εκπαιδευτικοι ως συμβασιουχοι απο δω και περα....
Κανένα πρόβλημα!!!Απο τον εκπαιδευτικο χωρο πως ν'αντλησουμε αισιοδοξια;Απο αλλού; Προσπαθουμε..... παντως ευχαριστουμε!
Παιδιά, προσπαθήστε να παραμείνετε αισιόδοξοι, αν και οι συνθήκες είναι δύσκολές!
Καλή συνέχεια!!
Ο τίτλος του θέματος μου θύμισε κάτι από επιστολές στην Καινή Διαθήκη (προς Θεσσαλονικείς κλπ) :D
Διάβασα μόνο την πρώτη σελίδα, δεν προλαβαίνω τώρα τα υπόλοιπα. Θα πω για αρχή το εξής: αν όντως σχεδιάζεται η ενοποίηση όλων του ΠΕ04 (ό,τι χειρότερο εν γένει, μιας και θα έπρεπε ο καθένας να διδάσκει το αντικείμενο που σπούδασε), μάλλον αυτό μπορεί να πάει πακέτο με μία ενοποίηση των 3 μαθημάτων σε "φυσικές επιστήμες" (σαν το science στις ΗΠΑ κλπ), που είναι ακόμα χειρότερο.
Επειδή σχολιάστηκε και το επίπεδο διδασκαλίας από την κάθε ειδικότητα, υπάρχουν οι εξής αλήθειες:
- ένας φυσικός μπορεί άνετα να διδάξει χημεία η βιολογία μέχρι και Α/
H Eνοποίηση του 04 στα Γυμνάσια είναι σχεδόν μονόδρομος ... ( αν θέλετε χημικούς στα Γυμνάσια τα επόμενα χρόνια )Από που αντλείς ότι δεν χρειάζονται χημικοί στα γυμνάσια;
H Eνοποίηση του 04 στα Γυμνάσια είναι σχεδόν μονόδρομος ... ( αν θέλετε χημικούς στα Γυμνάσια τα επόμενα χρόνια )Από που αντλείς ότι δεν χρειάζονται χημικοί στα γυμνάσια;
Πολλά χρόνια ζητάμε βιολόγο για μόνιμο διορισμό αλλά κανείς δεν γουστάρει Ευρυτανία. Ζητάμε αναπληρωτές βιολογους και μας στέλνουν έναν για όλο το νομό. Δυστυχώς θα θέλαμε περισσότερους βιολόγος αλλά το υπουργείο δεν στέλνει ενώ οι αναπληρωτές δεν δηλώνουν Ευρυτανία.
...............................................................................Όλα πολύ σωστά! ( αρκεί να τα δουν και οι καθ' ύλην αρμόδιοι! )
Μπορούμε όμως:
1) Να προσλάβουμε αναπληρωτές με βάση τις παιδαγωγικές ανάγκες και τα κενά.
2) Στις κατευθύνσεις να μπαίνουν μόνο καθηγητές της αντίστοιχης ειδικότητας .
3) Ας πάω και στο διπλανό σχολείο για να κάνω τα μαθήματά μου .Πολλά σχολεία συστεγάζονται !!!!!
4) Στις μελλοντικούς διορισμούς …….να μην λάβω υπόψη τις συντεχνιακές πιέσεις αλλά την ορθότητα της κατάστασης .
5) Στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα ας βαθμολογούν τουλάχιστον καθηγητές της ειδικότητας .
Μπορεί η συζήτηση να συνεχίσει στη βάση ορθολογικών και βιώσιμων προτάσεων .
@gvasilis
είμαι υπέρ του διαχωρισμού των κλάδων ΠΕ04 και η κάθε ειδικότητα να αναλαμβάνει τις ώρες της. Διάβασα το post σου και απλά θέλω να σου θυμίσω ότι σε κάποιον διαγωνισμό ΑΣΕΠ τα θέματα των Φυσικών ήταν απο δύσκολα-πολύ δύσκολα και των
@gvasilis
είμαι υπέρ του διαχωρισμού των κλάδων ΠΕ04 και η κάθε ειδικότητα να αναλαμβάνει τις ώρες της. Διάβασα το post σου και απλά θέλω να σου θυμίσω ότι σε κάποιον διαγωνισμό ΑΣΕΠ τα θέματα των Φυσικών ήταν απο δύσκολα-πολύ δύσκολα και των
Μακάρι να πάρει χημικούς αλλά προς θεού όχι ενιαίος ο ΠΕ.04. Τρομάξαμε να απαλλαγούμε από αυτήν την αδικία κάποιων πρόσφατων ΑΣΕΠ οι φυσικοί. Ας γίνει πλήρης διαχωρισμός και ο καθένας το μάθημά του.Πλήρης διαχωρισμός θα πρέπει να είναι το αίτημα κάθε βιολόγου. Έτσι τα κενά μας θα ξεπεράσουν μερικές εκατοντάδες.
το συμπαγές ΠΕΟ4 αφορά την φαγωμάρα. το σωστό είναι αναλογικά ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ που δίνονται συνολικά ανά ειδικότητα ως κενές , να γίνονται και οι τοποθετήσεις. αποκλείεται αν γίνει έτσι να αδικηθεί κάποιος του ΠΕΟ4 και αποκλείεται να υπάρξει 0 πρόσληψη σε επιμέρους κλάδο του.
gvasillis
το να ψάχνει κάποιος συμμάχους στους ισχυρισμούς του στους πονεμένους αυτή τη στιγμή φιλολόγους (λόγω της ανάνθεσης της ιστορίας) αν δεν στηρίζεται επαρκώς είναι τουλάχιστον λαϊκισμός.
Χρησιμοποιείς για να πείσεις για τους ισχυρισμούς σου τη λογική: ο αστυνόμος είναι όργανο, η τρομπέτα είναι όργανο, άρα ο αστυνόμος είναι τρομπέτα.
...Με σταθερές αναλογίες, και όχι με προσλήψεις ανάλογα με τα κενά, θα στείλεις φυσικούς να κάνουν βιολογία (αυτή τη χρονική περίοδο), που δεν το θέλουν ούτε οι ίδιοι.Συνάδελφε, πίστεψέ με, δεν το θέλει κανένας να διδάσκει άλλης ειδικότητας μάθημα!
...
Ναι είναι. Υπάρχει όμως μια ιστορική προσέγγιση ενός θέματος, που φαντάζομαι περιλαμβάνει και ιστορική μεθοδολογία. Ελάχιστη σχέση όντως με την ιστορία. Οχι καθόλου. Προτιμώ να το αναλύσει κάποιος σχετικός.
Στο τμήμα φυσικής και στα μαθήματα κορμού δεν υπάρχει ούτε αναφορά στο συνθετικό
Στο τμήμα φυσικής και Μαθηματικών Αθήνας δεν υπάρχει ούτε μάθημα χημείας!!Μεχρι πριν λιγα χρονια σιγουρα ειχαμε ανοργανη χημεια υποχρεωτικο στο
Στο θέμα της ιστορίας θα μου επιτρέψεις να επιμείνω. Αν εσύ για παράδειγμα κάνεις ιστορία της
Μόνο για ζέσταμα ας πάρουμε το θέμα της γεωγραφίας. Γιατί να την έχουν α ανάθεση οι Γεωλόγοι;[/quote]
Πού τη διδάχθηκαν; Δεν υπάρχει τμήμα Γεωγραφίας στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου;
Αν λοιπόν συμφωνήσουμε ότι μόνο οι Γεωγράφοι πρέπει να την έχουν ως πρώτη ανάθεση, τι θα γίνουν οι ήδη διορισμένοι Γεωλόγοι; Θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν μόνο για τις δεύτερες αναθέσεις ή θα έπρεπε να απολυθούν όλοι; Άρα δεν πρέπει να διοριστεί ποτέ ξανά κανένας γεωλόγος ούτε μόνιμος, ούτε αναπληρωτής και επιπλέον αυτοί που υπάρχουν τρώνε θέσεις από τους φυσικούς, χημικούς, βιολόγους και πάνω από όλα από τους γεωγράφους.
Στο θέμα των αναθέσεων όπως ανέφερα παραπάνω τα πράγματα είναι πιο πολύπλοκο και συχνά διαφορετικά από αυτό που φαίνεται με μια πρώτη απλοϊκή ματιά.
Μόνο για ζέσταμα ας πάρουμε το θέμα της γεωγραφίας. Γιατί να την έχουν α ανάθεση οι Γεωλόγοι; Πού τη διδάχθηκαν; Δεν υπάρχει τμήμα Γεωγραφίας στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου; Αν λοιπόν συμφωνήσουμε ότι μόνο οι Γεωγράφοι πρέπει να την έχουν ως πρώτη ανάθεση, τι θα γίνουν οι ήδη διορισμένοι Γεωλόγοι; Θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν μόνο για τις δεύτερες αναθέσεις ή θα έπρεπε να απολυθούν όλοι; Άρα δεν πρέπει να διοριστεί ποτέ ξανά κανένας γεωλόγος ούτε μόνιμος, ούτε αναπληρωτής και επιπλέον αυτοί που υπάρχουν τρώνε θέσεις από τους φυσικούς, χημικούς, βιολόγους και πάνω από όλα από τους γεωγράφους.
Προσοχή: δεν ισχυρίζομαι ότι τα παραπάνω πρέπει να γίνουν και να απολυθούν οι γεωλόγοι, απλά προσπαθώ να δείξω ότι υπάρχουν λεπτές ισορροπίες.
Το μάθημα ονομάζεται Γεωλογία - Γεωγραφία πάντως... (ΦΕΚ 304 τ.
gagarin_3 μην επαναστατείς. Δεν υπάρχει διαφωνία. Συμφωνώ ότι έπρεπε να υπάρχει γεωλογία στο Λύκειο. Τη γεωγραφία όμως θα έπρεπε κανονικά (προσοχή στο κανονικά) να τη διδάσκουν γεωγράφοι. Επίσης συμφωνώ ότι σας πέταξαν έξω από τα σχολεία.
Ερώτηση κρίσεως 3: έστω ότι είσαι διευθυντής ενός μικρού Γυμνασίου (υπάρχουν πολλές εκατοντάδες τέτοια) που έχει 1 ή 2 τμήματα σε κάθε τάξη και έχεις κενό σε ΠΕ4. Τι ζητάς από τη Διεύθυνση:
α. έναν φυσικό
β. έναν χημικό
γ. έναν βιολόγο
δ. έναν γεωλόγο
ε. φυσικό για 4 ώρες (με το παλιό πρόγραμμα) και χημικό για 2 ώρες και βιολόγο για 4 ώρες και γεωλόγο για 4 ώρες
Επιλέξτε τη σωστή απάντηση.
Το πρόβλημα δε δημιουργήθηκε μόνο από τους δύο τελευταίους ΑΣΕΠ!
έστω ότι είσαι διευθυντής ενός μικρού Γυμνασίου (υπάρχουν πολλές εκατοντάδες τέτοια) που έχει 1 ή 2 τμήματα σε κάθε τάξη και έχεις κενό σε ΠΕ4. Τι ζητάς από τη Διεύθυνση:
α. έναν φυσικό
β. έναν χημικό
γ. έναν βιολόγο
δ. έναν γεωλόγο
ε. φυσικό για 4 ώρες (με το παλιό πρόγραμμα) και χημικό για 2 ώρες και βιολόγο για 4 ώρες και γεωλόγο για 4 ώρες
Οσο και αν προσπαθουμε να πεισουμε για τα υπερ η τσ κατα της ενοποιησης ακρη δεν βγαινει. Ο καθε ενας εχει την τεκμηριωμενη, κατα τα δικα του κριτηρια, αποψη. Σε αρκετες χωρες οι ΦΕ ειναι ενοποιημενο μαθημα και δεν ειναι τυχαια η αναγνωριση απο το Ασεπ ως ενιαιο ΠΕ04.
Το ότι οι ξενόγλωσσοι δεν δίνουν ιστορία, ενώ οι βιολόγοι φυσική δείχνει ότι το υπουργείο δεν τους αντιμετωπίζει με τον ίδιο τρόπο, αλλά τους χρησιμοποιεί στη συνέχεια για να καλύψει τα κενά. Τελείως διαφορετική περίπτωση, συνεπώς δεν δίνει επιπλέον επιχειρήματα στην αποψή σου.
Πάλι ανοίγεις πάρα πολλά θέματα.Περίεργο εγώ νόμιζα ότι είμαστανχωριζμένοι. :-\
Εννοείται ότι στη θεωρία είναι σωστός ο διαχωρισμός των κλάδων καθώς είναι σίγουρο ότι αν αξιολογηθεί ένας βιολόγος που κάνει φυσική θα κριθεί ανεπαρκής. Στην πράξη όμως τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά.
Πρόσεχε τι εύχεσαι (μιλάω για το διαχωρισμό των κλάδων). Μπορεί να πραγματοποιηθεί και να το μετανιώσεις.
Για να γεμίσει ένας βιολόγος μόνο με βιολογία μπορεί να χρειαστεί να πάει μέχρι και σε 5 ή 6 μικρά γυμνάσια (4*6=24), ενώ χειρότερα είναι τα πράγματα για το χημικό.
Φιλε μου, οι ενωσεις διοικουνται απο συνδικαλιστες που κοιτανε το προσωπικο τους συμφερον ή το συμφερον του πολυ στενου τους κυκλου - οχι το συμφερον του μαθητη ή των νεοτερων ή αδιοριστων συναδελφων τους. Περιμενες απο συνδικαλιστες που θελουν να ειναι αρεστοι, τακτοποιημενους στο σχολειο τους μια ζωη, με μισθο που δε μειωθηκε οπως των υπολοιπων απο εμας οταν εγιναν οι οριζοντιες περικοπες πριν 2 χρονια, να κανουν φασαρια για την υπαρξη
Συνάδελφε, πίστεψέ με, δεν το θέλει κανένας να διδάσκει άλλης ειδικότητας μάθημα!
Εγώ για τις εκτιμήσεις μου, παραθέτω και στοιχεία.
Εκτός αν είσαι οπαδός της λογικής; όσο μεγαλύτερη η απόσταση της αποψής μου από την πραγματικότητα, τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα.
Γιατί πνιγόμαστε σε μια κουταλιά νερό;Δεν νομίζω ότι με κατάλαβες. Οτι λέει ο Κωνσταντίνος
Ή είμαστε της άποψης καθένας το μάθημά του και αυτό μπορεί να σημαίνει 4 ή 5 σχολεία ακόμα και για όλη του τη ζωή, ή να έχουμε β αναθέσεις έτσι ώστε να πάμε σε 1 ή 2 σχολεία.
Δεν μπορεί να ζητάμε ο καθένας το μάθημά του γιατί μας βολεύει για να διοριστούμε και στη συνέχεια β αναθέσεις για να μην πάμε σε αρκετά σχολεία γιατί και πάλι μας βολεύει και από πάνω να κατηγορούμε και τους μόνιμους όταν το κάνουν αυτό.
Επίσης, υπάρχει διάχυτη η άποψη στην επιχειρηματολογία σου για τον ΑΣΕΠ και τον τρόπο διορισμού εν γένει ότι πριν από σένα (τη δική σου γενιά) το χάος! Όλα ήταν αδιαφανή, οι διορισμένοι καθηγητές (με αδιαφανείς διαδικασίες) είναι ανίκανοι, εσύ αδικήθηκες γιατί σου βάλανε δύσκολα στον ΑΣΕΠ
Απ' ότι διαβάζω, το πάτε σιγά σιγά να αρχίσουμε να ονομαζόμαστε πάλι ...."Φυσιογνώστες"Προσωπικα ειχα στο μυαλο μου ενα μοντελο "δασκαλου" ΦΕ σε μια εννιαχρονη πρωτοβαθμια εκπαιδευση. Υπαρχει σε αρκετες χωρες αυτο το μοντελο οπου μετα στη δευτεροβαθμια εκπαιδευση μπαινει ο εξειδικευμενος επιστημων.
LOL!!
Υπό αυτό το πρίσμα ο φυσικός, ο χημικός και ο γεωλόγος έχουν μια ανάλογη (όχι ίδια αλλά ανάλογη) αντίληψη της επιστήμης, πράγμα που μέχρι ενός ορίου τους κάνει κατάλληλους να διδάξουν ο ένας το μάθημα του άλλου. Είπαμε μέχρι ενός ορίου και μετά από πολύ προσωπική εργασία.
Η προηγούμενη τοποθέτησή μου αφορούσε καθαρά και μόνο το θέμα της διαχείρισης του προσωπικού και τα προβλήματα που δημιουργούνται σε βάθος χρόνου αν αντιμετώπιση είναι εφήμερη και ο σχεδιασμός δεν είναι μακροπρόθεσμος.Οκ συμφωνώ
Κάποιοι αποφεύγοντας να απαντήσουν στην ουσία της τοποθέτησης πήγαν την κουβέντα στο θέμα των αναθέσεων. Στο θέμα δηλαδή του τι πρέπει να διδάσκει ποιός.
Ας είναι. Ας πιάσουμε λοιπόν αυτό το θέμα. Αν είναι να το πιάσουμε όμως πρέπει να το πιάσουμε από την αρχή. Για ποιό λόγο σπουδάζει κάποιος; Τί μαθαίνει; Τι τον κάνει κατάλληλο να διδάξει ένα μάθημά; Θα χρησιμοποιήσει δηλαδή ένας φυσικός ή χημικός ή βιολόγος αυτά που έμαθε στο πανεπιστήμιο, σε επίπεδο καθαρά επιστήμης στη διδασκαλία που θα κάνει στο Γυμνάσιο ή ακόμη και στο Λύκειο;
Είναι γνωστό ότι ένας καλός μαθητής που μόλις τελείωσε την Γ΄ Λυκείου γνωρίζει καλύτερα την ύλη φυσικής ή χημείας ή βιολογίας, από κάποιον που μόλις πήρε το πτυχίο του από το αντίστοιχο τμήμα του Πανεπιστημίου. Γιατί λοιπόν δεν βάζουμε το μαθητή να διδάξει το μάθημα, αλλά βάζουμε τον πτυχιούχο, ο οποίος χρειάζεται από αρκετό έως πάρα πολύ διάβασμα για να είναι επαρκής στη διδασκαλία του αντίστοιχου μαθήματος, ειδικά αν το τμήμα είναι απαιτητικό;
Αντίθετα ο βιολόγος έχει κάπως διαφορετική αντίληψη. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι οι ίδιοι οι βιολόγοι απευθύνονται σε φορείς βιοεπιστημόνων για τα θέματά τους.
... ότι η στάση των φυσικών είναι και αντισυναδελφική και αντιπαιδαγωγική και απαράδεκτη από κάθε άποψη.
Υπό αυτό το πρίσμα ο φυσικός, ο χημικός και ο γεωλόγος έχουν μια ανάλογη (όχι ίδια αλλά ανάλογη) αντίληψη της επιστήμης, πράγμα που μέχρι ενός ορίου τους κάνει κατάλληλους να διδάξουν ο ένας το μάθημα του άλλου. Είπαμε μέχρι ενός ορίου και μετά από πολύ προσωπική εργασία.
Αντίθετα ο βιολόγος έχει κάπως διαφορετική αντίληψη.
Ειλικρινά βγάζω το καπέλο στους φιλολόγους που χρησιμοποιούν το forum προς ενημέρωση τους για τα κενά που υπάρχουν και για το πότε και αν θα γίνουν οι προσλήψεις που μας απομένουν και μεις καθόμαστε και τρωγόμαστε ποιος είναι καλύτερος του άλλου!!!!
ε μα......
εδω ο κοσμος χανεται και αυτοι εδω καθονται και μαλωνουν!!!λυπαμαι πραγματικα!
Εχετε καταλάβει οτι σήμερα θα μας έπαιρναν οι δάσκαλοι και 200 απο τις ελάχιστες θέσεις που μας απομείναν??Κάντε κάτι για αυτό και ξυπνάτε!!!
για φέτος η άσκηση του λειτουργήματός μας για τους συντριπτικά περισσότερους από εμάς ΤΕΤΕΛΕΣΤΑΙ. το νούμερο είναι μη ανιχνεύσιμο σχεδόν. θα έχουμε έτσι όλη μας την άνεση να λέμε και να λέμε και να λέμε..........
για φέτος ή από δω και στο εξής; :-\Δυστυχως αυτη ειναι η πραγματικοτητα ,εδω μεχρι τελευταια στιγμη παιζοταν αν θα παρει και αυτους τους ελαχιστους.....γιατι υπαρχουν ταξεις με ελλειψεις δασκαλων!
Καλημέρα τι έγινε ρε παιδιά;Ο Χημικοι GILDA (και βιολογοι...) , ΜΗΔΕΝ.....
οργή και ένα ¨¨εγώ¨¨ καζάνι που βράζει. σε μια τόσο δύσκολη χρονιά , ποιος αποφάσισε να μεροληπτήσει τόσο απροκάλυπτα στους κλάδους του ΠΕΟ4; είναι ο ορισμός της πλέον καραμπινάτης και απόλυτα σκανδαλώδους παρέμβασης σε τοποθετήσεις ΠΕΟ4 που έχω δει. αντί αναλογικά με τις ΩΡΕΣ των κενών στην πρώτη ανάθεση ,να πάρουν από όλους τους κλάδους , ξαφνικά όλο το ΠΕΟ4 βαπτιστήκαμε φυσικοί ( με τους συναδέλφους κανένα πρόβλημα , δεν μου φταίνε). Πάντα τα τελευταία χρόνια , υπηρχε 1 ή το πολύ 2 κατάλληλοι άνθρωποι , σε κάποιο πόστο που ευνοούσαν που και που κάποιο κλάδο. άλλοτε ο ένας , άλλοτε ο άλλος. υπάρχουν ονόματα που λέμε. ποιος είναι τώρα εδώ; δεν το ξέρω ακόμα. δίνω τον λόγο μου ότι θα τον βρω και θα βγει σε κοινή θέα φόρα παρτίδα. αν δεν το καταλάβατε , χημικοί , βιολόγοι και γεωλόγοι ΤΕΤΕΛΕΣΤΑΙ για φέτος και του χρόνου ( θα είναι πιο δύσκολη η χρονιά ,με τις 1000 μόνο θέσεις που έχουν υπογράψει). θα πεταχτεί και η καραμελίτσα των λιγοστών ωρών με πδσ και αυτό θα είναι. γιατί έτσι γουστάρουν κάποιοι , να ''αγαπάνε'' οικογενειάρχες ανθρώπους που προσπάθησαν με στοιχειώδη προγραμματισμό , να κάνουν αυτό που λάτρευαν. καρντασούλα έπεσες μέσα. και χτες δεν σου έγραψα ακριβώς , γιατί δεν το πίστευα , είχα σoκαριστεί. κέρυ και εσύ πριν ένα μήνα είχες δίκιο , είχαμε την μοίρα των θεολόγων πέρυσι. παρόλο που το προσπαθήαμε πολύ. καλημέρα σας.Μπα όχι τα φαντάζεσαι όλα αυτά. Δεν είναι έτσι. Είσαι προκατειλημμένος, και προσπαθείς να καπαρώσεις τους Φυσικούς. ;D
Καλό θα είναι να μετατραπεί το θέμα σε Κλάδος ΠΕ04-01 - Προοπτικές..
Τα εργαστηρια της Χημειας μπορουν να τα κανουν μονο οι Χημικοι κι οι
Φτηνό σχολείο σημαίνει μεταξύ άλλων και λίγοι και "ευέλικτοι" εκπαιδευτικοί. Το νέο λύκειο μου θυμίζει το παλιό λύκειο, αυτό που φτιάχτηκε λίγο μετά το 6τάξιο γυμνάσιο. Φιλολογικά και φυσικομαθηματικά με όλιγον θρησκευτικά, αγγλικά, γυμναστική.
Και πολύ του πάει του σακάτη :P
Και να φανταστείτε ότι υπάρχουν υποχρεωτικά πειράματα χημείας και βιολογίας στα σχολεία!και Φυσικής.
Δεν είναι (τόσο) οι επιστημονικές συντεχνίες που κινούν τα νήματα, είναι η πολιτική βούληση που θέλει καταρτισμένους και όχι μορφωμένους πολίτες.
Όντως, ούτε ένα πείραμα Χημείας δεν μπόρεσα να κάνω τόσα χρόνια... ::)Και λογικό είναι συνάδελφοι.. Και ένας χημικός δεν μπορεί τόσο εύκολα να κάνει πείραμα φυσικής ή βιολογίας!
Κωνσταντίνε ειρωνικά το έγραψα...Όντως, ούτε ένα πείραμα Χημείας δεν μπόρεσα να κάνω τόσα χρόνια... ::)Και λογικό είναι συνάδελφοι.. Και ένας χημικός δεν μπορεί τόσο εύκολα να κάνει πείραμα φυσικής ή βιολογίας!
Εδώ κάποιοι (θα τολμήσω να πω, η πλειοψηφία) δεν ξέρουν να κάνουν ένα πείραμα στον κλάδο τους.. τι να λέμε τώρα; 8)+1!!!
Όποιος θέλει, μαθαίνει και μπορεί (ανεξαρτήτως υποκλάδου του ΠΕ04). Όποιος δεν θέλει, βρίσκει πάντα δικαιολογίες για να γλυστράει σαν φίδι.
και Φυσικής.για την πληρότητα του θέματος να δώσω και το λινκ για τον Εργαστηριακό Οδηγό της Φυσικής Κατεύθυνσης Γ Λυκείου (http://blogs.sch.gr/3ekfekyk/files/2011/12/Fysikh_Thetikhs_kai_Texnologikhs_Kateythynsh-Ergastiriakos_O.pdf).Στην σελίδα 29 βρίσκεται θέμα παρόμοιο των Πανελλαδικών 2010.
Το 4ο Θέμα (http://users.sch.gr/kassetas/yPhysicsEXam2010SOLUT.htm) της Φυσικής Κατεύθυνσης (http://blogs.sch.gr/siozosf/files/2011/04/FYS_GEN_KAT_2010.pdf) του 2010 έπεσε η μόνη υποχρεωτική εργαστηριακή άσκηση Φυσικής της Γ Λυκείου.
Αντίστοιχες υποχρεωτικές ασκήσεις υπάρχουν και στις άλλες τάξεις του Λυκείου.
Αφού υπάρχουν άφθονες προοπτικές εργασίας και στον ιδιωτικό και στο δημόσιο τομέα , δε θα είναι δύσκολο αυτό που λες thrileonta! ::)
(όχι τίποτα άλλο, λυπάμαι το κόπο, το χρόνο και τα χρήματα που έδωσα στο ΕΑΠ για το μεταπτυχιακό "Εξειδίκευση καθηγητών..."τώρα που είμαι στην τελευταία ενότητα πριν τη διπλωματική! Να μη μιλήσω για τους 3 ΑΣΕΠ και τα καθημερινά πηγαινε-έλα, σχεδόν 100.000χλμ 6 χρόνια τώρα!)
(όχι τίποτα άλλο, λυπάμαι το κόπο, το χρόνο και τα χρήματα που έδωσα στο ΕΑΠ για το μεταπτυχιακό "Εξειδίκευση καθηγητών..."τώρα που είμαι στην τελευταία ενότητα πριν τη διπλωματική!
Οι γεωλόγοι έχετε ελπίδα.. εκτός εκπαίδευσης προφανώς. Τόσες εξειδικεύσεις έχει στη γεωλογία, από σεισμολογία μέχρι περιβαλλοντικά θέματα.
Nick την ίδια σχολή τελειώσαμε αλλά εμένα από πάντα το ονειρό μου είναι να διδάσκω. Οταν εγώ ξεκίνησα το μεταπτυχιακό σε παιδαγωγικά ο μισθός ήταν όπως τον ξέραμε και ήμουν απόλυτα ικανοποιημένη και μάλιστα κάνοντας τη δουλειά που λάτρευα. Και ναι έχω απόλυτα συμβιβαστεί με το να γυρνάω σε κάθε νησί και αν με ρωτάς πάντα καινούργια νησιά δηλώνω και ποτέ στο σπίτι μου στη θεσσαλονίκη γιατί θεωρώ απίστευτη εμπειρία να μένεις σε νέα ωραία μέρη και να τα γυρνας. Και ούτε εσύ ούτε κανείς ήξερε οτι ο μισθός θα πάει στα στα 700 ευρώ. Και τώρα στα 30-35 τι να κάνουμε να πεθάνουμε? Από το μηδέν όλα??
...
επισης δεν νομιζω οταν μπηκες στο γεωλογικο να σκεφτοσουν το σχολειο. ολοι σκεφτομαστε τεχνικα εργα, μελετες κτλ.μονο οι φυσικοι το σκεφτονται ετσι αν κ λαθος τους.
...
Σε κάποιες χώρες αυτά λύνονταν (λανθασμένα κατά την άποψή μου) με τον εξής τρόπο: δημιουργούσαν ειδικές παιδαγωγικές σχολές με έμφαση στις θετικές επιστήμεςEγω παλι θεωρω πιο σημαντικη την εμβαθυνση στην διδακτικη της επιστημης παρα στην μεγαλη, για τα δεδομενα της εκπαιδευσης, εξειδικευσης. Σε δημοτικο και γυμνασιο αυτο θα ηταν προτιμοτερο. Στο λύκειο απαιτηται περισσοτερη εξειδικευμενη γνωση.
Λοιπόν , πολλοί από αυτούς που δουλεύουν αναπληρωτές είναι κοντά στα δεύτερα -άντα, και άρχισαν να επενδύουν στην εκπαίδευση (μετά από όποια πορεία οπουδήποτε) όντας σε καλά χρόνια τότε , όσον αφορά τους διορισμούς μέσω ΑΣΕΠ και πίνακα. Πολλοί έχουν οικογένεια , έχουν καταφέρει μετά από απανωτούς ΑΣΕΠ και μάζεμα προϋπηρεσίας (με αυτή συνήθως, ή και με την ανάποδη σειρά) να βρεθούν ψηλά στους πίνακες και να καταφέρουν να δουλεύουν σε αποστάσεις από τη βάση τους που "πιάνονται" με αυτοκίνητο (έστω και με υγραέριο) και ξαφνικά φέτος βλέπουν να πετάγονται απ' έξω (οι 10 μήνες εργασίας και οι 2 ανεργίας είχαν γίνει συνήθεια). Η εναλλακτική πρόταση ποια είναι; Να δώσουν εξετάσεις σε μεταπτυχιακά του πολυτεχνίου ή των πανεπιστημίων για να μπορέσουν στη συνέχεια να φύγουν στο εξωτερικό; Και ας αφαιρέσω το κομμάτι της παρακολούθησης του μεταπτυχιακού (δεν ξέρω αν το γνωρίζετε αλλά δε μένουν όλοι στην Αθήνα ή έστω στις υπόλοιπες 3-4 "πανεπιστημιακές" πόλεις), βλέπετε να υπάρχει Έρευνα στην Ελλάδα στην έκταση που υπάρχει στις υπόλοιπες χώρες της Ε.Ε. που να χρειάζεται εξειδικευμένους επιστήμονες-προσωπικό; Αυτός ήταν ο σημαντικότερος λόγος για τη στροφή πολλών από εμάς στην εκπαίδευση (όταν μπήκαμε στη σχολή , όλοι με την έρευνα θ' ασχολούμασταν, λέγαμε μάλιστα ότι σε τελική ανάλυση αν δεν κάνουμε τίποτα άλλο, θα γίνουμε καθηγητές!). όσο για τις θέσεις στα Πανεπιστήμια, αυτά ήδη μειώνουν προσωπικό (ήδη το πολυτεχνείο "κλείνει" λόγω της διαθεσιμότητας των διοικητικών). Ναι, αν χρειαστεί θα φύγω στο εξωτερικό, αλλά προηγουμένως θα προσπαθήσω να συνεχίσω ν' ασχολούμαι με αυτό που έκανα τα τελευταία χρόνια: την εκπαίδευση!
Λοιπόν , πολλοί από αυτούς που δουλεύουν αναπληρωτές είναι κοντά στα δεύτερα -άντα, και άρχισαν να επενδύουν στην εκπαίδευση (μετά από όποια πορεία οπουδήποτε) όντας σε καλά χρόνια τότε , όσον αφορά τους διορισμούς μέσω ΑΣΕΠ και πίνακα. Πολλοί έχουν οικογένεια , έχουν καταφέρει μετά από απανωτούς ΑΣΕΠ και μάζεμα προϋπηρεσίας (με αυτή συνήθως, ή και με την ανάποδη σειρά) να βρεθούν ψηλά στους πίνακες και να καταφέρουν να δουλεύουν σε αποστάσεις από τη βάση τους που "πιάνονται" με αυτοκίνητο (έστω και με υγραέριο) και ξαφνικά φέτος βλέπουν να πετάγονται απ' έξω (οι 10 μήνες εργασίας και οι 2 ανεργίας είχαν γίνει συνήθεια). Η εναλλακτική πρόταση ποια είναι; Να δώσουν εξετάσεις σε μεταπτυχιακά του πολυτεχνίου ή των πανεπιστημίων για να μπορέσουν στη συνέχεια να φύγουν στο εξωτερικό; Και ας αφαιρέσω το κομμάτι της παρακολούθησης του μεταπτυχιακού (δεν ξέρω αν το γνωρίζετε αλλά δε μένουν όλοι στην Αθήνα ή έστω στις υπόλοιπες 3-4 "πανεπιστημιακές" πόλεις), βλέπετε να υπάρχει Έρευνα στην Ελλάδα στην έκταση που υπάρχει στις υπόλοιπες χώρες της Ε.Ε. που να χρειάζεται εξειδικευμένους επιστήμονες-προσωπικό; Αυτός ήταν ο σημαντικότερος λόγος για τη στροφή πολλών από εμάς στην εκπαίδευση (όταν μπήκαμε στη σχολή , όλοι με την έρευνα θ' ασχολούμασταν, λέγαμε μάλιστα ότι σε τελική ανάλυση αν δεν κάνουμε τίποτα άλλο, θα γίνουμε καθηγητές!). όσο για τις θέσεις στα Πανεπιστήμια, αυτά ήδη μειώνουν προσωπικό (ήδη το πολυτεχνείο "κλείνει" λόγω της διαθεσιμότητας των διοικητικών). Ναι, αν χρειαστεί θα φύγω στο εξωτερικό, αλλά προηγουμένως θα προσπαθήσω να συνεχίσω ν' ασχολούμαι με αυτό που έκανα τα τελευταία χρόνια: την εκπαίδευση!
Χλωμο το ειδικο μισθολογιο για παραιατρικα επαγγελματα εφοσον ουτε καν τους ιατρους του ΠΕΔΥ δεν εχουν ενταξει σε αυτο αν και το υποσχεθηκαν. Εννοειται οτι υπαρχει σημαντικη διαφορα των μισθολογιων η οποια ξεπερναει τα 300
ΥΣ μολονοτι αν το καλοσκεφτουμε απο την στιγμη που δινεται
Φίλε somebody,
θα πρέπει να γνωρίζεις οτι το τμήμα
Καλημέρα! Θα ήθελα να μάθω έναν μέσο χρονο αναμονής για θέση αναπληρωτή φυσικό. Θα ήθελα να μου πείτε δηλαδή όσοι είστε αναπληρωτές πόσα χρόνια περιμένατε? Το ξέρω ότι εξαρτάται από πολλούς παράγοντες το αν θα σε πάρουν αλλά θα ήθελα να έχω μια ιδέα.. Αν είναι να ελπίζω καθόλου. Πήρα πτυχίο το 2011.. Έχω καμιά ελπίδα για την επόμενη πενταετία ή μπα? Αναπληρωτής σε δυσπρόσιτες περιοχές είναι ευκολότερο να πας?
ειλικρινά δε ξαναμπαίνω σε αυτό το forum!!!!ελεος πια!!!!!!!!!εδώ ο κόσμος χάνεται, δε ξέρουμε αν θα δουλέψουμε οι πρώτοι από κάθε κλάδο και καθόμαστε και ασχολιόμαστε με το αν είναι ο κάθε κλάδος μας ικανός και άξιος να διδάξει όλα τα γνωστικά και τι μαθήματα και σπουδές έκανε ο καθένας μας!!!Ελεος συνάδερφοι!!!Ειλικρινά βγάζω το καπέλο στους φιλολόγους που χρησιμοποιούν το forum προς ενημέρωση τους για τα κενά που υπάρχουν και για το πότε και αν θα γίνουν οι προσλήψεις που μας απομένουν και μεις καθόμαστε και τρωγόμαστε ποιος είναι καλύτερος του άλλου!!!!Εχετε καταλάβει οτι σήμερα θα μας έπαιρναν οι δάσκαλοι και 200 απο τις ελάχιστες θέσεις που μας απομείναν??Κάντε κάτι για αυτό και ξυπνάτε!!! Αν είστε ικανοί και άξιοι θα σας κρίνουν οι μαθητές σας και κανείς άλλος!!!!ΕΙΜΑΙ ΓΕΩΛΟΓΟΣ ΕΔΩΣΑ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΑΙΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΩ!!!
Στο γυμνάσιο μόνο..
Α και
και εγώ έχω τύχει σε γυμνάσιο που τη Γεωγραφία την έκανε θεολόγος, δεν ήταν σωστό αλλά ... Ευτυχώς δεν είναι ο κανόναςκαι εγώτο εχω δει στον εβρο αυτό. Αρα....
Τότε δε μένει να διδάσκουμε και εμείς αρχαία και θρησκευτικά..
Αν δεν βρίσκεις καθολου τότε μπορεί να συμβεί αυτο (https://youtu.be/j9VQscaf4Rs?t=4m6s)...!!! ;D ;)
Υπάρχουν οι
Υπάρχουν οι
https://xenesglosses.eu/2017/02/ginete-tous-pe04/ (https://xenesglosses.eu/2017/02/ginete-tous-pe04/)
Να συμπληρώσω πως οι ΠΕ04.01,02,03,04,05 έχουν εξαιρετικά διαφορετικό πρόγραμμα σπουδών.
για παράδειγμα πλέον οι
Έτσι είναι στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, αλλά στην Αθήνα διδάσκονται μια χαρά Φυσική, μαζί με τα εργαστήρια.
Καλησπερα σε ολους. Εχει καποιος πιο εμπειρος εκτιμηση για τον αριθμο θεσεων διορισμου στον ΠΕ04.01?
Εμπειρος δεν ειμαι αλλα σε ποσοστά η ΠΕ04.1 θα ειναι το 50% των θέσεων ολης της ΠΕ04 η οποία θα ειναι περίπου το 18% των θέσεων της βθμιας. Οποτε το ερώτημα ειναι ποσο θα ειναι η βθμια σε αναπληρωτές η βθμια παίρνει περίπου το 28% των αναπληρωτών αλλα μπορεί να μας δώσουν απο 35-38%. Οποτε αν ειμαι αισιόδοξος και πω 38% των θέσεων η βθμια τότε ΠΕ04,1 θα πάρει περίπου 350-400άτομα σε σύνολο 10500 διορισμών
Ευχαριστω για την αναλυση!Για να έχεις μια εικόνα, δες αριθμούς αναπληρωτών τα τελευταία 2 χρόνια και τα αντίστοιχα οργανικά κενά. Το 50% για τους φυσικούς δεν το περιμένω.
Εμπειρος δεν ειμαι αλλα σε ποσοστά η ΠΕ04.1 θα ειναι το 50% των θέσεων ολης της ΠΕ04 η οποία θα ειναι περίπου το 18% των θέσεων της βθμιας. Οποτε το ερώτημα ειναι ποσο θα ειναι η βθμια σε αναπληρωτές η βθμια παίρνει περίπου το 28% των αναπληρωτών αλλα μπορεί να μας δώσουν απο 35-38%. Οποτε αν ειμαι αισιόδοξος και πω 38% των θέσεων η βθμια τότε ΠΕ04,1 θα πάρει περίπου 350-400άτομα σε σύνολο 10500 διορισμώνΑν και ΠΕ04.01 θεωρώ πως με τα δεδομένα αλλά λαμβάνοντας υπόψη και τα πιθανά στοιχεία που αφορούν την επόμενη διετία-τριετία οι φυσικοί ΠΕ04.01 δεν θα είναι παραπάνω από 120 συνολικά. Να μην ξεχνάμε πως 50 περίπου
Προσπαθω να υπολογίσω πόσοι ΠΕ04.02 προσλήφθηκαν περυσι σε όλες τις φάσεις και νομίζω ειναι γύρω στους 380? δεν ξερω αν κάνω λάθος...διορθώστε με!
Ξέρουμε πότε θα βγουν οι εκκαθαρισμένοι πίνακες για τον κλάδο μας;
Σε ποια θέση εκτιμάτε ότι θα σταματήσει εφέτος;
Δυστυχως έπεσα αρκετές θέσεις οπότε είναι εύλογη η απογοήτευσή μου!!! :( :( :( :(
εγω πάλι νομίζω ότι οφειλει να πάει με τα οργσνικά κενά, αλλιώς αν πάει με λειτουργικά ή φανταστικά κενά και πάρει παραπάνω από τα οργανικά σε κάποιες ειδικότητες θα είναι ζημια για το κράτος και καταχρηση δημοσιου χρήματος που είναι το μόνο που νοιάζει τους δικαστές. Οπότε το βρίσκω ρεαλιστικό σε δυο φουρνιές 120Φ-350Χ-685
Εγώ λέω να πάρει με τα νόμιμα υπολογισμένα οργανικά κενά. Αν των φιλολόγων ειναι 1200 με τα νέα ωρολόγια προγράμματα, να πάρει 1200.
Επίσης στην διαθεματικότητα δεν υπάρχει μόνο η Φυσική και η Χημεία. το επιχείρημα σου δουλεύει και υπέρ
αν υπάρχουν θύματα λέει;Ολοι θα πάρουν μετάθεση σε οργανικά κενά εφόσον αυτά υπάρχουν, όπως και όφειλαν να διοριστούν στα οργανικά κενά όταν υπήρχαν. Αν δεν έγινε αυτό στο παρελθόν, έχει συνέπειες τώρα. Είναι και αυτοί θύματα όντως. Δεν θέλω να συνεχίσει αυτή η κατάσταση. Και δεν θα σταματήσει αν δημιουργήσουν καινούργια "θυματα".
και είμαι και εγώ όπως χιλιάδες άλλοι θύμα αυθαιρεσιών.
αλλά μιλάμε για κοινή λογική.
πως θα πάρει μετάθεση ένας φιλόλογος που είναι 10 χρόνια στις Κυκλάδες, αν δεν γίνουν οι διορισμοί με βάση τις συνταξιοδοτήσεις αλλά με την τεχνική συμπίεση των ωρών του κλάδου και την εξαφάνιση των πραγματικών αναγκών;
ναι θα είναι επιφανειακά σύννομο να διορίσουν 240 φιλολόγους αλλά εντελώς παράνομο στην ουσία του.
δεν είναι μια εξαπάτηση για όλους, ο κύριος και βασικός κλάδος της εκπαίδευσης, μαζί με τους μαθηματικούς και φυσικούς να μην εμφανίζει κενά όταν μάλιστα έλαβαν χώρα πάνω 15000 συνταξιοδοτήσεις;
και θα έχουμε χιλιάδες επίσης συνταξιοδοτήσεις τα επόμενα προσεχή 2 χρόνια;
τι καθόμαστε και συζητάμε;
Παλαιοτερα οι διορισμοι στους ασεπ ηταν χ φυσικοι , χ/2 χημικοι , χ/4 βιολογοι και χ/8 γεωλογοι (αναλογικα με τις ωρες που διδασκοταν στα λυκεια τα μαθηματα τη δεκαετια 2000-2010 χοντρικα). Απο κει και περα στα τωρινα δεδομενα (κανοντας την παραδοχη οτι θα γινουν διορισμοι καποια στιγμη) θεωρω ξεκαθαρα οτι οι αριθμοι δεν μπορει να ειναι με αυτο τον τροπο, ουτε φυσικα με τα οργανικα κενα τα σημερινα (αλλωστε αυτα μεταβαλλονται πανευκολα οπως εχει δειξει η ιστορια). Ενα ρεαλιστικο σεναριο για μενα θα ηταν 100-150Φ,100-150Χ,150-200
αν υπάρχουν θύματα λέει;Υπάρχει μια συναισθηματική φόρτιση. Το καταλαβαίνω. Εδώ μιλάμε όμως για ΠΕ.04.
και είμαι και εγώ όπως χιλιάδες άλλοι θύμα αυθαιρεσιών.
αλλά μιλάμε για κοινή λογική.
πως θα πάρει μετάθεση ένας φιλόλογος που είναι 10 χρόνια στις Κυκλάδες, αν δεν γίνουν οι διορισμοί με βάση τις συνταξιοδοτήσεις αλλά με την τεχνική συμπίεση των ωρών του κλάδου και την εξαφάνιση των πραγματικών αναγκών;
ναι θα είναι επιφανειακά σύννομο να διορίσουν 240 φιλολόγους αλλά εντελώς παράνομο στην ουσία του.
δεν είναι μια εξαπάτηση για όλους, ο κύριος και βασικός κλάδος της εκπαίδευσης, μαζί με τους μαθηματικούς και φυσικούς να μην εμφανίζει κενά όταν μάλιστα έλαβαν χώρα πάνω 15000 συνταξιοδοτήσεις;
και θα έχουμε χιλιάδες επίσης συνταξιοδοτήσεις τα επόμενα προσεχή 2 χρόνια;
τι καθόμαστε και συζητάμε;
αν υπάρχουν θύματα λέει;αυτές οι 15.000 συνταξιοδοτήσεις αντιμετωπίστηκαν από τις μνημονιακές κυβερνήσεις με 2 τρόπους : με την αύξηση του διδακτικού ωραριου κατα 2 ωρες απο τον Αρβανιτόπουλο και με την συχώνευση σχολικών μονάδων από την Διαμαντοπούλου . Πάνω από 1000 σχολεία έκλεισαν κυρίως στη δευτεροβαθμια . Είναι σα να μην υπήρξαν αυτές οι 15 χιλιάδες συνταξιοδοτήσεις . Φυσικά την πληρωσαν οι αναπληρωτες (μόνο 300 αναπληρωτές φιλόλογοι δούλεψαν τον πρώτο χρόνο μετά την αύξηση ωραρίου) και οι μόνιμοι που δεν μπορούσαν να πάρουν μεταθεση- απόσπαση .
και είμαι και εγώ όπως χιλιάδες άλλοι θύμα αυθαιρεσιών.
αλλά μιλάμε για κοινή λογική.
πως θα πάρει μετάθεση ένας φιλόλογος που είναι 10 χρόνια στις Κυκλάδες, αν δεν γίνουν οι διορισμοί με βάση τις συνταξιοδοτήσεις αλλά με την τεχνική συμπίεση των ωρών του κλάδου και την εξαφάνιση των πραγματικών αναγκών;
ναι θα είναι επιφανειακά σύννομο να διορίσουν 240 φιλολόγους αλλά εντελώς παράνομο στην ουσία του.
δεν είναι μια εξαπάτηση για όλους, ο κύριος και βασικός κλάδος της εκπαίδευσης, μαζί με τους μαθηματικούς και φυσικούς να μην εμφανίζει κενά όταν μάλιστα έλαβαν χώρα πάνω 15000 συνταξιοδοτήσεις;
και θα έχουμε χιλιάδες επίσης συνταξιοδοτήσεις τα επόμενα προσεχή 2 χρόνια;
τι καθόμαστε και συζητάμε;
Εμπειρος δεν ειμαι αλλα σε ποσοστά η ΠΕ04.1 θα ειναι το 50% των θέσεων ολης της ΠΕ04 η οποία θα ειναι περίπου το 18% των θέσεων της βθμιας. Οποτε το ερώτημα ειναι ποσο θα ειναι η βθμια σε αναπληρωτές η βθμια παίρνει περίπου το 28% των αναπληρωτών αλλα μπορεί να μας δώσουν απο 35-38%. Οποτε αν ειμαι αισιόδοξος και πω 38% των θέσεων η βθμια τότε ΠΕ04,1 θα πάρει περίπου 350-400άτομα σε σύνολο 10500 διορισμώνΈτσι, όπως τα υπολογίζεις, είναι να διοριστούν 661 ΠΕ04 (γενικά) και 330 Φυσικοί (ειδικά).
αυτές οι 15.000 συνταξιοδοτήσεις αντιμετωπίστηκαν από τις μνημονιακές κυβερνήσεις με 2 τρόπους : με την αύξηση του διδακτικού ωραριου κατα 2 ωρες απο τον Αρβανιτόπουλο και με την συχώνευση σχολικών μονάδων από την Διαμαντοπούλου . Πάνω από 1000 σχολεία έκλεισαν κυρίως στη δευτεροβαθμια . Είναι σα να μην υπήρξαν αυτές οι 15 χιλιάδες συνταξιοδοτήσεις . Φυσικά την πληρωσαν οι αναπληρωτες (μόνο 300 αναπληρωτές φιλόλογοι δούλεψαν τον πρώτο χρόνο μετά την αύξηση ωραρίου) και οι μόνιμοι που δεν μπορούσαν να πάρουν μεταθεση- απόσπαση .επίσης να συμπληρώσω ότι έβγαλαν μερικές χιλιάδες σε διαθεσιμότητα τους οποίους επαναπροσέλαβαν κατ' απαίτηση σύσσωμου του εκπαιδευτικού κόσμου.
Vasbioo μπραβο ακριβώς τα ίδια πιστευω!! εδωσα 10 χρόνια από τη ζωή μου στην προσπάθεια για να μπω εκπαιδευση που τόσο αγαπώ και τώρα που έφτασα στην κορυφή του πίνακα να τα παρατήσω έτσι απλά και να φύγω?? Ποιος θα μου δώσει την δεκαετία που έχασα και τα τόσα λεφτά και τα ενοίκια και τις μετακινήσεις και το ατέλειωτο διάβασμα στον ΑΣΕΠ που σαφήνει ψυχολογικά μετά από 3 φορές. Ναι θα φύγω αν χρειαστεί αλλά δεν θα φύγω χωρίς μάχη.....Ούτε υπεραισιόδοξη είμαι ούτε ζω στον κόσμο μου όμως ίσως ανήκω από τις λίγες που μπήκα γεωλογία με σκοπό να μπω εκπαίδευση μετά, όπως είχε κάνει και ο πατέρας μου πριν 30 χρόνια!!Συγκρίνεις μια εποχή, που πέρασε ανεπιστρεπτί, με το σήμερα, που δεν έχει καμία σχέση με όσα ήξερες.
gia6ouΘεωρείς δηλ. ότι υπάρχει "δουλειά" στο δημόσιο σχολείο; Κι αν ναι, πώς θα διοριστεί πλέον κάποιος εκεί, χωρίς μεταπτυχιακά, διδακτορικά, σεμινάρια, άριστες ξένες γλώσσες και μεγάλη προυπηρεσία; Κι αν κάποιος έχει τη διάθεση να εξελιχθεί συγκεντρώνοντας όλα τα παραπάνω προσόντα, θεωρείς ότι τούς παίρνει πλέον όλους να το κάνουν αυτό; Δηλ. ακόμη και φυσικοχημικούς που έχουν ξεπεράσει ή πλησιάζουν τα 50;
το μήνυμα του gewlogos είναι απ' το 2013 :P
είναι σαν μήνυμα σε μπουκάλι που ξεβράζεται στην ακτή
αλλά παραδόξως είναι σαν να γράφτηκε μόλις πριν μια ώρα :P
κανείς δεν θα καταθέσει τα όπλα γιατί δεν υπάρχει πουθενά δουλειά σήμερα δυστυχώς...
Θεωρείς δηλ. ότι υπάρχει "δουλειά" στο δημόσιο σχολείο; Κι αν ναι, πώς θα διοριστεί πλέον κάποιος εκεί, χωρίς μεταπτυχιακά, διδακτορικά, σεμινάρια, άριστες ξένες γλώσσες και μεγάλη προυπηρεσία; Κι αν κάποιος έχει τη διάθεση να εξελιχθεί συγκεντρώνοντας όλα τα παραπάνω προσόντα, θεωρείς ότι τούς παίρνει πλέον όλους να το κάνουν αυτό; Δηλ. ακόμη και φυσικοχημικούς που έχουν ξεπεράσει ή πλησιάζουν τα 50;gia6ou
gia6ouΠολύ σωστά, όποιος καταφέρει και συγκεντρώσει όλα ή αρκετά από τα απαιτούμενα για διορισμό προσόντα, είναι πιθανό να καταλήξει αλλού κι όχι στο δημόσιο σχολείο.
η ελπίδα πεθαίνει τελευταία
αλλά τουλάχιστον όποιος μαζεύει όλα τα χρειαζούμενα που λες μπορεί να τα βάλει και σε άλλη βάση.
ίσως μπορέσει να βρει κάπου αλλού κάτι
Έτσι, όπως τα υπολογίζεις, είναι να διοριστούν 661 ΠΕ04 (γενικά) και 330 Φυσικοί (ειδικά).
Μακάρι, αλλά μου φαίνεται μεγάλο το νούμερο, από τη στιγμή που άλλοι πολυπληθέστεροι κλάδοι, αναμένουν μικρότερο αριθμό διορισμών.
Το έγραψα και πιο παλια θα το γράψω και τώρα και θα δεις οτι θα δικαιωθώ οπως και σε αλλες εκτιμήσεις μου.Για αυτα τα νουμερα που αναφερεις μιλας για διορισμο;Για την ερχομενη σχολικη χρονια;
Η βθμια θα πάρει γύρω στο 38% θέσεων δηλαδή περίπου 3900 θέσεις. Απο αυτές το 1200 θα ειναι ΠΕ02, 600 ΠΕ03, 700 ΠΕ04() και οι υπόλοιπες 1400 όλοι οι αλλοι. Απο αυτές τις 700, σίγουρα 350 ΠΕ04.1, 220 ΠΕ04.2, 120 ΠΕ04.4 ,10 ΠΕ04.5(και πολλούς εβαλα)
Για αυτα τα νουμερα που αναφερεις μιλας για διορισμο;Για την ερχομενη σχολικη χρονια;
Στάσου Rapsode. Είναι εκτίμηση δική σου? με βάση αυτά που γίνοταν μέχρι τώρα? Στηριζόμενος και με αυτό που έγινε στην ειδική αγωγή?
Η στο έχει πει κάποιος άνθρωπος στο υπουργείο ή δίπλα από Υπουργούς? Κάποιος υπεύθυνος δηλαδή
Χαλαρώστε συνάδελφοι, μάλιστα του ίδιου κλάδου ΠΕ04! Ας δούμε πρώτα την εγγραφή διορισμών στον προϋπολογισμό του 2021, ας δούμε μετά τον προγραμματισμό αυτών των διορισμών και μετά συζητάμε. Η κατανομή θα γίνει μάλλον όταν βγουν οι οριστικοί και οι οριστικοί της βθμιας δεν είναι σίγουρο πότε είναι έτοιμοι. Προσωπικά δεν αποκλείω το ενδεχόμενο του χρόνου να γίνουν μόνοι στην αθμια. Επομένως όταν και αν θα δούμε πως θα διαμορφώνονται οι ανάγκες τότε και τα επόμενα χρόνια μετά διορισμών. Κάποιοι θεωρείτε ότι αυτά εδώ είναι τα κενά και σε αυτά θα γίνουν οι διορισμοί. Δεν ισχύει όμως αυτό σε καμία περίπτωση. Είναι βέβαια μία ένδειξη, μία τάση που θα παίξει ρόλο στους διορισμούς. Από όλους θα πάρει ανεξάρτητα τα ισχύοντα αυτή τη στιγμή.Μακάρι να πάρει από όλες τις ειδικότητες,
Χαλαρώστε συνάδελφοι, μάλιστα του ίδιου κλάδου ΠΕ04! Ας δούμε πρώτα την εγγραφή διορισμών στον προϋπολογισμό του 2021, ας δούμε μετά τον προγραμματισμό αυτών των διορισμών και μετά συζητάμε. Η κατανομή θα γίνει μάλλον όταν βγουν οι οριστικοί και οι οριστικοί της βθμιας δεν είναι σίγουρο πότε είναι έτοιμοι. Προσωπικά δεν αποκλείω το ενδεχόμενο του χρόνου να γίνουν μόνοι στην αθμια. Επομένως όταν και αν θα δούμε πως θα διαμορφώνονται οι ανάγκες τότε και τα επόμενα χρόνια μετά διορισμών. Κάποιοι θεωρείτε ότι αυτά εδώ είναι τα κενά και σε αυτά θα γίνουν οι διορισμοί. Δεν ισχύει όμως αυτό σε καμία περίπτωση. Είναι βέβαια μία ένδειξη, μία τάση που θα παίξει ρόλο στους διορισμούς. Από όλους θα πάρει ανεξάρτητα τα ισχύοντα αυτή τη στιγμή.
Ετσι εξηγείται. Δεν νομίζω όι ξέρεις τι συμβαίνει στο ΠΕ04. Οι Φυσικοί έχουν στις περισσότερες περιοχές πλεονάσματα. Τοποθετούνται σε κενά άλλων ειδικοτήτων. Ακόμαι και οι αναπληρωτές σε ορισμένες περιοχές. Αντίθετα τα τα περισσότερα Γυμνάσια και Λύκεια δεν έχουν
Οτι λές rapsode είναι κοινωνικός αυτοματισμός και αστοιχείωτες διακρίσεις.
ξέρουν εδώ και μερικοί συνάδελφοι , ότι προσπαθώ να μαζεψω αναλυτικά στοιχεία για οτιδήποτε, αν μπορώ. Μην με αναγκάσεις να ομαδοποιήσω όλες τις ειδικότητες στις προκυρήξεις ασεπ των τελευταίων χρόνων. Διότι μολις τελειώσω με τους φυσικούς θα το κάνω και αυτό
Η 6Κ/2020 προκηρύσσει θέσεις για 5 χημικούς...Από τη θέση 580 έως τη θέση 585....
Δηλαδή έλεος κάπου....
Καλό είναι να γράφουμε βαρύγδουπα πόστ αλλά να βλέπουμε και την ουσία....Αν οι 5 θέσεις είναι απορροφήσεις χημικών ΟΚ...πάω πάσο...
Το έγραψα και πιο παλια θα το γράψω και τώρα και θα δεις οτι θα δικαιωθώ οπως και σε αλλες εκτιμήσεις μου.Συνάδελφε, θα διοριστούν 1200 φιλόλογοι, τη στιγμή που τα οργανικά τους κενά είναι με τη βία 300; Πόσοι πια θα συνταξιοδοτηθούν μέσα στα επόμενα δύο χρόνια;
Η βθμια θα πάρει γύρω στο 38% θέσεων δηλαδή περίπου 3900 θέσεις. Απο αυτές το 1200 θα ειναι ΠΕ02, 600 ΠΕ03, 700 ΠΕ04() και οι υπόλοιπες 1400 όλοι οι αλλοι. Απο αυτές τις 700, σίγουρα 350 ΠΕ04.1, 220 ΠΕ04.2, 120 ΠΕ04.4 ,10 ΠΕ04.5(και πολλούς εβαλα)
Συνάδελφε, θα διοριστούν 1200 φιλόλογοι, τη στιγμή που τα οργανικά τους κενά είναι με τη βία 300; Πόσοι πια θα συνταξιοδοτηθούν μέσα στα επόμενα δύο χρόνια;από την ενημέρωση που είχαμε στην Δυτική Αττική από αιρετό της νέας δημοκρατίας, θα είναι αρκετές χιλιάδες οι συνταξιοδοτούμενοι τα επόμενα δύο τρία χρόνια.
Ούτε στην ειδική αγωγή τώρα δεν υπάρχει τέτοιο νούμερο... 550 φιλόλογοι, νομίζω, θα διοριστούν στην ειδική αγωγή.
Δεν χάνετε τίποτε με το να είστε κάπως πιο συγκρατημένοι...
Το έγραψα και πιο παλια θα το γράψω και τώρα και θα δεις οτι θα δικαιωθώ οπως και σε αλλες εκτιμήσεις μου.Απαράδεκτο να διορίζονται βιολόγοι, γεωλόγοι εις βάρος φυσικών και χημικών! Συμφωνώ με την κατανομή.
Η βθμια θα πάρει γύρω στο 38% θέσεων δηλαδή περίπου 3900 θέσεις. Απο αυτές το 1200 θα ειναι ΠΕ02, 600 ΠΕ03, 700 ΠΕ04() και οι υπόλοιπες 1400 όλοι οι αλλοι. Απο αυτές τις 700, σίγουρα 350 ΠΕ04.1, 220 ΠΕ04.2, 120 ΠΕ04.4 ,10 ΠΕ04.5(και πολλούς εβαλα)
από την ενημέρωση που είχαμε στην Δυτική Αττική από αιρετό της νέας δημοκρατίας, θα είναι αρκετές χιλιάδες οι συνταξιοδοτούμενοι τα επόμενα δύο τρία χρόνια.Δεν ξέρω τι λένε οι αιρετοί, γιατί δεν τους ρώτησα κι ούτε θέλω να κάνω τον δικαστή, από τη στιγμή που επέλεξα να είμαι εκπαιδευτικός.
επιμείναμε σε αυτό και ήταν σαφής. Μας εξήγησε ότι μετά το πέρας της τριετίας ο ρυθμός των αποχωρήσεων θα μειωθεί σημαντικά λόγω των ιδιομορφιών του νέου συνταξιοδοτικού.
βγάλε εσύ τα συμπεράσματά σου και μην κάνεις σαν τον άλλο που έγινε δικαστής από βιολόγος
Συνάδελφε, θα διοριστούν 1200 φιλόλογοι, τη στιγμή που τα οργανικά τους κενά είναι με τη βία 300; Πόσοι πια θα συνταξιοδοτηθούν μέσα στα επόμενα δύο χρόνια;
Ούτε στην ειδική αγωγή τώρα δεν υπάρχει τέτοιο νούμερο... 550 φιλόλογοι, νομίζω, θα διοριστούν στην ειδική αγωγή.
Δεν χάνετε τίποτε με το να είστε κάπως πιο συγκρατημένοι...
Στην ειδική πήραν 554 ΠΕ02 σε σύνολο βθμιας 1642 παραπάνω από 30% δηλαδή. Αναλογικά λοιπόν να το δεις και μόνο, οι 1200 που είπα είναι κ λίγοι! Στην ειδική που λες ΠΕ02 και ΠΕ03 πήραν το 55.54% των θεσεων της βθμιας ενώ όλη η ΠΕ04 πήρε το 7.97% των θέσεων. Δεν πιστεύω ότι τα πράγματα θα είναι ίδια όπως στην ειδική, αλλά θαύματα μην περιμένεις το 18% των θέσεων της βθμιας να δωθεί στην ΠΕ04 είναι υπεραισιόδοξο σενάριο!Αυτό λέω κι εγώ: να μην πολυπιστεύετε υπεραισιόδοξα "σενάρια", από τη στιγμή που δεν υπάρχει διαβεβαίωση για μόνιμους διορισμούς άμεσα, ούτε για την κατανομή των διορισμών ανάμεσα σε Α/θμια και
Στην ειδική πήραν 554 ΠΕ02 σε σύνολο βθμιας 1642 παραπάνω από 30% δηλαδή. Αναλογικά λοιπόν να το δεις και μόνο, οι 1200 που είπα είναι κ λίγοι! Στην ειδική που λες ΠΕ02 και ΠΕ03 πήραν το 55.54% των θεσεων της βθμιας ενώ όλη η ΠΕ04 πήρε το 7.97% των θέσεων. Δεν πιστεύω ότι τα πράγματα θα είναι ίδια όπως στην ειδική, αλλά θαύματα μην περιμένεις το 18% των θέσεων της βθμιας να δωθεί στην ΠΕ04 είναι υπεραισιόδοξο σενάριο!Στην ειδική δεν υπήρχαν μόνιμοι όπως στην γενική. Ολοι οι διορισμοί έγιναν σε πραγματικά οργανικά κενά, ξέρεις από αυτά που μπαίνεις σε σχολείο και κάνεις μάθημα της ειδικότητάς σου, πλήρες ωράριο, όχι τα μισά. Και έχει και άλλα ακόμα. Στην Γενική δεν έχει ττόσο χώρο. Οι ώρες είναι μετρημένες και συγκεκριμένες, οι μόνιμοι επίσης. Οτι γίνει παράνομα φαίνεται. Δεν είναι εύκολη η απάτη πια
Πόσα κόμπλεξ πια!Ελα μωρέ εντάξει!!!!
Είχα την εντύπωση οτι καποιοι με τον διορισμό τους, θα ηρεμήσουν. Κακώς την είχα.
Εχετε σαδιστικές εμμονές.
Στην ειδική δεν υπήρχαν μόνιμοι όπως στην γενική. Ολοι οι διορισμοί έγιναν σε πραγματικά οργανικά κενά, ξέρεις από αυτά που μπαίνεις σε σχολείο και κάνεις μάθημα της ειδικότητάς σου, πλήρες ωράριο, όχι τα μισά. Και έχει και άλλα ακόμα. Στην Γενική δεν έχει ττόσο χώρο. Οι ώρες είναι μετρημένες και συγκεκριμένες, οι μόνιμοι επίσης. Οτι γίνει παράνομα φαίνεται. Δεν είναι εύκολη η απάτη πιαΟι διάφορες προβληματικές καταστάσεις έχουν προκύψει εν’ πολλοίς λόγω του συγκεντρωτικού συστήματος και της υπέρμετρης γραφειοκρατίας.
Συνάδελφε στο τέλος της ημέρας το αποτέλεσμα μετράει ακόμα και το 5 είναι μεγαλύτερο από το 0 των ΠΕ02 🙂
Τέλος στις 3 τελευταίες προκηρύξεις ζητάνε χημικούς κ βιολόγους.
469+24 μειωμενουΕυχαριστώ. Να υποθέσω ότι δεν συμπεριελαβες τις ενισχυτικές;
Η λύση είναι μία, ενοποίηση του κλάδου 04 και τα κενά των βίο και γεω τα μοιραζόμαστε ΌΛΟΙ ανάλογα με τις ώρες που διδάσκει η κάθε ειδικότητα.
Δε μπορείς να αποκλείσεις τη μεγαλύτερη ειδικότητα του κλάδου επειδή έχει υπεραριθμους.
Η λύση είναι μία, ενοποίηση του κλάδου 04 και τα κενά των βίο και γεω τα μοιραζόμαστε ΌΛΟΙ ανάλογα με τις ώρες που διδάσκει η κάθε ειδικότητα. Δε μπορείς να αποκλείσεις τη μεγαλύτερη ειδικότητα του κλάδου επειδή έχει υπεραριθμους.
Η λύση είναι μία, ενοποίηση του κλάδου 04 και τα κενά των βίο και γεω τα μοιραζόμαστε ΌΛΟΙ
ανάλογα με τις ώρες που διδάσκει η κάθε ειδικότητα.
Δε μπορείς να αποκλείσεις τη μεγαλύτερη ειδικότητα του κλάδου επειδή έχει υπεραριθμους.
Κουβέντα κάνομε. Κάτι σαν εκπαιδευτικό καφενείο. Χαλαρά.
Επειδή κάνουμε κουβέντα :) εγώ αυτό που πιστεύω (και το έχω ξαναγράψει) ότι δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ισορροπημένο πρόγραμμα πχ. της Α λυκείου: 5 ώρες Αρχαία και 6 ώρες φυσικές επιστήμες όλες μαζί. Η της
Επειδή κάνουμε κουβέντα :) εγώ αυτό που πιστεύω (και το έχω ξαναγράψει) ότι δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ισορροπημένο πρόγραμμα πχ. της Α λυκείου: 5 ώρες Αρχαία και 6 ώρες φυσικές επιστήμες όλες μαζί. Η της
Μη τους βάζεις ιδέες. Το μονοωρο χημείας δεν χρειάζεται. Να την κάνουμε βυζαντινολογια.
όσο για αυτά που λες για δικαστήρια καλύτερα να κάνεις καμιά άλλη δουλειά απ' του εκπαιδευτικού αν για να επικοινωνήσεις θες δικηγόρο